Dat lijstje is niet erg actueel en klopt sowieso niet voor 100%, maar het geeft wel een aardig idee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Oja, waar sta jij. Ik had van jou wel verwacht dat je er tussen zou staan
Ik sta er één keertje in, met mijn laatste 'let's hope we grow old' vriendje, 1,5 jaar mee geweest. Topkerel was dat!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oja, waar sta jij. Ik had van jou wel verwacht dat je er tussen zou staan
Ah, oké. Hopelijk gaat het goed dan en zo niet, wees dan ook echt zo verstandig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Seven. het volgende:
Jep, dat is zijn aard. Evengoed, na dat incidentje heb ik hem gestuurd dat we moesten praten, hij stond diezelfde dag nog op de stoep en toen ben ik op stap geweest zonder hem zelfs maar te laten weten dat ik weg ging, met wie en waar ik geslapen heb terwijl hij me die ochtend gebeld had om iets leuks te doen (en paar smsjes etc etc). Dus feitelijk heb ik het daarmee nog veel bonter gemaakt. Daar deed hij dan weer niet moeilijk over. Dus blijkbaar niet altijd irrationeel jaloers, ik heb de indruk dat hij er alleen moeite mee heeft als ik niet thuis slaap. En inmiddels doet hij daar niet meer moeilijk over (binnenkort maar eens testen in de praktijk).
Het is ook absoluut niet zo dat hij begon te schreeuwen of wat dan ook. Hij heeft gewoon gezegd dat hij het niet OK vond en dat hij nooit zou willen samenwonen met een vrouw die niet gewoon thuis komt slapen. Het was geen scene. Ikzelf heb dat ook wel groter gemaakt dan het feitelijk was.
Nou ja, we zullen zien. Als zich weer zo een incident voordoet, dan stekker eruit.
Had je een andere naam ofzo? Ik zie je niet staan namelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik sta er één keertje in, met mijn laatste 'let's hope we grow old' vriendje, 1,5 jaar mee geweest. Topkerel was dat!
Hopelijk, ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, oké. Hopelijk gaat het goed dan en zo niet, wees dan ook echt zo verstandig.
QFTquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, oké. Hopelijk gaat het goed dan en zo niet, wees dan ook echt zo verstandig.
Whoopsydaisy was dat nog.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Had je een andere naam ofzo? Ik zie je niet staan namelijk
Goed doorzetten dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Buiten de seks, en eerlijk is eerlijk, vooral lekker omdat hij zo enorm is (en lekker) maar niet omdat hij nu persé dingen doet die ik lekker vind, dat kan allemaal nog veel beter op elkaar afgestemd worden.. het is ook gewoon een leuke lieve man bij wie ik me uiteindelijk binnen korte tijd al behoorlijk veilig en op mijn gemak voel.
Ja doei, straks haalt hij weer iets anders van stal waarmee hij jaloers kan doen. Hij kan bijvoorbeeld ook rustig zeggen 'geen seks, geen geknuffel'quote:
Jezus. Haha.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef kastanova het volgende:
Ik mis inderdaad ook nog enkele namen.
Ga gewoon voor hem. Als hij je op den duur vertrouwt is er ook geen reden (meer) voor hem om jaloers te zijn/worden, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja doei, straks haalt hij weer iets anders van stal waarmee hij jaloers kan doen. Hij kan bijvoorbeeld ook rustig zeggen 'geen seks, geen geknuffel'. Daar zit ik ook niet echt op te wachten. En ja, ik snap écht niet dat een vent geil wordt van knuffelen.
Lekker toch....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja doei, straks haalt hij weer iets anders van stal waarmee hij jaloers kan doen. Hij kan bijvoorbeeld ook rustig zeggen 'geen seks, geen geknuffel'. Daar zit ik ook niet echt op te wachten. En ja, ik snap écht niet dat een vent geil wordt van knuffelen.
Jaloezie zit in je of niet, als je jaloers bent vind je altijd wel een reden om wantrouwig te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jezus. Haha.
[..]
Ga gewoon voor hem. Als hij je op den duur vertrouwt is er ook geen reden (meer) voor hem om jaloers te zijn/worden, lijkt me.
Maar natuurlijk doe ik dat. Want anders krijg je dat enge gedeelte waarin je iemand gaat voorstellen aan je ouders en je vrienden en dan zul je alsnog zien dat het dan keihard faalt op zijn jaloezie (ofwel mijn levensstijl, ik ken geen één vent die dat klakkeloos zou aanvaarden hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lekker toch....
BTW je zoekt nu naar redenen om het te stoppen he..... je zoekt naar nieuwe motieven bladiebla in plaats van te genieten van wat je hebt...
True, gaat vaak van kwaad tot erger. En tot nog ergerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:08 schreef Seven. het volgende:
Jaloezie zit in je of niet, als je jaloers bent vind je altijd wel een reden om wantrouwig te zijn.
Mweh, kap daar nou eens mee meid...quote:Maar natuurlijk doe ik dat. Want anders krijg je dat enge gedeelte waarin je iemand gaat voorstellen aan je ouders en je vrienden en dan zul je alsnog zien dat het dan keihard faalt op zijn jaloezie (ofwel mijn levensstijl, ik ken geen één vent die dat klakkeloos zou aanvaarden hoor). Ik weiger om nog eens als faalhaas uit de hoek te komen op dat gebied, dus het moet gewoon perfect zijn en anders hoeft het niet.
Wel meer dan één tekortkominkje. Zijn dochter, zijn afkomst, cultuurverschillen, zijn jaloerse karakter, het feit dat hij nóg harder van stapel wil lopen dan ik, de lijst gaat wel even door hoor. Maar hij is wel sexy, lief, kalm, beheerst, oprecht en die lijst gaat ook wel even door.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
True, gaat vaak van kwaad tot erger. En tot nog erger.
[..]
Mweh, kap daar nou eens mee meid...
Je gaat toch nooit iemand vinden die aan het complete eisenlijstje voldoet.
Wees dus vooral blij als je iemand vindt die slechts 1 tekortkominkje heeft en mits die tekortkoming enigszins binnen de perken blijft kun je er vast uitstekend gelukkig mee worden.
En dan krijg je die onwijze penis er nog als bonus bij ook.
Nah, ik houd het altijd simpel: 5 minpunten, 5 pluspunten, dus een gelijkstand.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wel meer dan één tekortkominkje. Zijn dochter, zijn afkomst, cultuurverschillen, zijn jaloerse karakter, het feit dat hij nóg harder van stapel wil lopen dan ik, de lijst gaat wel even door hoor. Maar hij is wel sexy, lief, kalm, beheerst, oprecht en die lijst gaat ook wel even door.
Kut..
Dáár zou ik sowieso nog wel even mee wachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:
Mja, ik kijk nog wel even de kat uit de boom voor de families er aan de haren bijgesleept worden.
ben je verliefd?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:
Mja, ik kijk nog wel even de kat uit de boom voor de families er aan de haren bijgesleept worden.
Dat durf ik mezelf helemaal niet toe te staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:28 schreef Cue_ het volgende:
De lijst ging nog wel even door zei ze.. dus ben benieuwd wat er uit gaat komen. Al denk ik dat iedereen het al wel weet.
Maargoed Seven kan natuurlijk ook gewoon even genieten van de gezelligheid van Knots en het altijd nog afkappen als het te erg wordt. Zolang ze/je maar niet te gehecht raakt/gevoelens enzo.
Dus nee.quote:
goed, date nu al sinds begin dit jaar met hetzelfde meisje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:40 schreef Seven. het volgende:
dawg, hoe is het met jouw dateleven tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
goed, date nu al sinds begin dit jaar met hetzelfde meisje.
Ben volgens mij de enige hier die een abo heeft gehad op Lexa...quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:20 schreef Sander het volgende:
Dus ik schrijf me in bij Lexa. Bakken met mailtjes. Dat maakt de verleiding om je een abo aan te laten smeren groot. Maar ben ik nou zo cynisch, of zal dat niet keihard opdrogen zodra je daadwerkelijk een abo hebt? Want zonder abo kan je uiteraard niks met die shizzle
Nah ja...quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:14 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb ook een abbo op Lexa gehad en vond het "aanbod" niet echt om over naar huis te schrijven (qua mannen dan). Toen ik een mailtje stuurde naar Lexa dat ik mijn abbo niet wilde verlengen (kleine week voor het afliep) hebben ze voor het gemak direct mijn hele profiel verwijderd en reageerden ze verder niet meer op mailtjes van mijn kant met een klacht daarover
you go girl!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:11 schreef Sander het volgende:
Ik zal het eens een maandje proberen en direct de verlenging cancellen. Kijken wat er gebeurd
Wij zijn allemaal benieuwd naar je ervaringen en of je veel spontane berichten binnenkrijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:11 schreef Sander het volgende:
Ik zal het eens een maandje proberen en direct de verlenging cancellen. Kijken wat er gebeurd
En als je geluk hebt - dan hebben ze nog een fraaie woonwagen ook! Handig voor op vakantiequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef theundertaker1988 het volgende:
om het te proberen in Knuz helemaal gratis en zijn toch leuke mensen op
'Gezellie' kamperen in het kamp zeker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:57 schreef theundertaker1988 het volgende:
Kan je gelijk op vakantie met je nieuwe date
Expressieloos krijgt nu een 8.1quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Expressieloos ziet er natuurlijk spannender uit. Dan lijk je zo'n meedogenloos figuur. En we weten niet of jij de ideale tandpasta smile hebt natuurlijk
De foto waar ik eigenlijk straalbezopen ben scoort een 8.8 - dus drinken scoortquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef Silenus het volgende:
De foto's waarop ik boos/arrogant kijk scoren ook veel hoger dan wanneer ik als een Clowntje Piepelotje loop te grijnzen.
Dus boos scoort!
Ik ben heel erg bang dat deze quote waar isquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:18 schreef kastanova het volgende:
Conclusie; als je regelmatig flink gaat zuipt, daarbij de foute man uit hangt en arrogant bent komen die vrouwen vanzelf wel...
Oh wacht.
Ik heb er wel een zwikkie iig en met eentje dus wat drinken binnenkortquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal benieuwd naar je ervaringen en of je veel spontane berichten binnenkrijgt.
Over een tijdje ga ik er ook aan beginnen, dan wel leuk om het van anderen te horen/lezen.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben heel erg bang dat deze quote waar is
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:49 schreef Silenus het volgende:
Nee, maar ik ga het nu direct downloaden!
Wat snap je niet, dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef Silenus het volgende:
iPhone 4.0 software update, laat maar, snap ik allemaal niet
Ja, maar hier in Utrecht wordt 't erg weinig gebruikt. En het heeft enorme concurrentie van facebook places dus ik verwacht niet dat 't aan gaat slaan.quote:
Yep.quote:
Zwikkie? Wat voor een zwikkie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef erik81 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een zwikkie iig en met eentje dus wat drinken binnenkort
Bam, geregeld. Nog niet veel soeps, moet ik bekennenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal benieuwd naar je ervaringen en of je veel spontane berichten binnenkrijgt.
Over een tijdje ga ik er ook aan beginnen, dan wel leuk om het van anderen te horen/lezen.
Zelfde fotos als in je fotoboek hier? want dan snap ik dat wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Dizorn het volgende:
Om even tegendraads te doen: Mijn foto waarop ik (geforceerd natuurlijk, maar niet al te erg te zien) lach wordt beoordeeld met een 8,2 op Paiq. En m'n andere met een 7.4 (Al kijk ik niet boos of arrogant I guess). Maar lachen kán best dus
Ik had precies dezelfde klacht. Ook aangegeven in profiel en 75% van matches waren vies vadsig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Pinterman het volgende:
Pfff... No offense voor dikke dames hoor, maar ik val er niet op... Heb ik ook aangegeven in mijn profiel op Paiq, dus waarom krijg ik allemaal van die vadsige vrouwen gematched?
Wow je ziet er op beide fotos echt heel anders uit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Dizorn het volgende:
Om even tegendraads te doen: Mijn foto waarop ik (geforceerd natuurlijk, maar niet al te erg te zien) lach wordt beoordeeld met een 8,2 op Paiq. En m'n andere met een 7.4 (Al kijk ik niet boos of arrogant I guess). Maar lachen kán best dus
Ik heb daar ooit een account aangemaakt om te kijken wat het voor site het was na gepraat erover in dit topic maar na de eerste keer nooit meer opgeweestquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Dizorn het volgende:
Ik vind die lach-foto ook beter trouwens, dus misschien is het ook wel logisch. Maargoed hoef dus niet per se boos mysterieus of arrogant te kijken
En ja, nogal anders. Dronken + raar petje gejat zie ik er héél anders uit
Ik zag je nog op OKC love_sharon. Lang niet online geweest!
Nou ik zal het dan als compliment opvatten dat je ook een goede beoordeling hebt ipv het negatief te makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef VacaLoca het volgende:
Totaal verschillend idd. 1e foto is alsof je uit een boyband komt lopen en 2de idd alsof je in een alternatief cafe met wat skaters zit te chillen.
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je met die 1e foto ongeveer zelfde score hebt op Paiq als ik. Zover ik zelf kan oordelen zie jij er voor vrouwen iig me dunkt er toch een stuk beter uit als je kijkt naar wat doorgaans knap gevonden wordt.
Ik heb er toch voor bedankt, vooral omdat ik het ook weer niet zo graag wou dat ik andere dingen er voor op moest gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens, Sharon, ik ga je toch weer even lastig vallen met vervolg vragen over je buitenland plannen. Vorige keer moest je een nachtje slapen over beslissing of je er nog wel voor wilde gaan nadat ze met meer eisen kwamen.... wat heb je besloten?
Waar doelt het 'Hollandse' op?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een account aangemaakt om te kijken wat het voor site het was na gepraat erover in dit topic maar na de eerste keer nooit meer opgeweest![]()
Op de eerste foto zie je eruit als een leuke Hollandse jongen en op de tweede vond ik je er de eerste keer toen ik hem zag nogal onverzorgd skater-achtig uitzien. Niet beledigend bedoeltMaar misschien wel interessant voor je wat meiden waarschijnlijk bij je foto's denken.
Want mannen kunnen daar niet over oordelen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Dizorn het volgende:
Maar vraag het aan onze vrouwelijke experts in dit topic, en plaats een foto hier/op fotoboek!
Als je wilt weten wat vrouwen van foto's vinden kan je het toch echt het best aan vrouwen zelf vragenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Want mannen kunnen daar niet over oordelen?
Meh, ik weet echt wel redelijk goed wat wél in de markt ligt en wat niet. En met mij velen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef Dizorn het volgende:
Als je wilt weten wat vrouwen van foto's vinden kan je het toch echt het best aan vrouwen zelf vragen
Dus nu nog tijdje in Nederland werken om te sparen voor een mooie reis?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nou ik zal het dan als compliment opvatten dat je ook een goede beoordeling hebt ipv het negatief te maken
[..]
Ik heb er toch voor bedankt, vooral omdat ik het ook weer niet zo graag wou dat ik andere dingen er voor op moest geven
Het "beste". Nee zo werkt het niet. Smaak is en blijft uitermate subjectief. En dat geldt dus net zo goed voor vrouwen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef Dizorn het volgende:
En toch is dat indirecte kennis, en voor vrouwen direct. Daarom dat ik zeg, "het beste". Maar vooruit jij mag zijn goede alternatief zijn hoor
Najah ik vind gewoon dat je daar een typische gezonde blonde hollandse kop hebtquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Waar doelt het 'Hollandse' op?Verder wel leuk om te horen.
![]()
Waarschijnlijk wel, vind het eigenlijk wel fijn dat ik dan een reis kan maken en zelf kan beslissen wat ik wil en niet veel hoef te missen in nlquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dus nu nog tijdje in Nederland werken om te sparen voor een mooie reis?
Kan je ook weer daten
Ach, ja. Ik heb alleen wat foto's in mijn fobo. Hyves, Facial Book en zulks doe ik dan weer niet aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef VacaLoca het volgende:
Naja uiteindelijk is het vooral de privacy kwestie. Voor mij staat fok volkomen los van alles daarbuiten dus hoef ik hier ook niet herkend te worden.
Maar ms. PM ik op een dag wel een keer wat.
Lekker vrijheid blijheid dan ook, en reizen is (imo) altijd gaaf.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef love_sharon het volgende:
Waarschijnlijk wel, vind het eigenlijk wel fijn dat ik dan een reis kan maken en zelf kan beslissen wat ik wil en me nog alles kan doen inn nl wat ik van plan was.
Op een schaal van mij tot Silenus misschien niet nee, maar (los van internet) je was nog wel aan het daten laatste tijd toch?quote:Ik ben niet zo'n fanatieke internet-dater
Het internet zit vol idioten die niets liever doen dan anderen een hoop last te bezorgen. Ik hou ook "internet" en "real life" vrij strikt gescheiden. Ik vind het leuk hier een beetje te discussieren e.d. maar daar houdt het dan wel ongeveer op. Heb vroeger wel wat met meiden van een ander forum gescharreld maar hoewel dat wel gezellig was, waren dat toch niet mijn types. Ik zal best af en toe een uitzonderingen willen maken (als ik single ben en een lekker ding met me van bil wil; prima) maar ik ga echt niet naar meetings en dat soort dingen. Vroeger wel een paar keer gedaan (ander forum) en dan zit je met 2 leuke mensen en ongeveer 20 contactgestoorden. Nee bedanktquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef VacaLoca het volgende:
Heb 2x eerder, jaren terug, wel eens foto in vertrouwen gedeeld en die werd al snel onder hoongelach publiekelijk gemaakt. Waren ook fokkers. Niet dat ik de mensen in deze chat van zulk kiddo gedrag verdenk maar ik bedank er even voor om fotos op een gaar internetforum te plaatsen.
Heb je altijd. Ik had eerst van dun tot normaal ofzo. Nou sorry hoor, als je meer pens hebt dan ik (op dit moment 10kg te zwaar ongeveer) dan ben je niet 'normaal'.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Pinterman het volgende:
Pfff... No offense voor dikke dames hoor, maar ik val er niet op... Heb ik ook aangegeven in mijn profiel op Paiq, dus waarom krijg ik allemaal van die vadsige vrouwen gematched?
Nu je het zegt, ik ben ook nog nooit naar een (Fok)meet geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef Catbert het volgende:
maar ik ga echt niet naar meetings en dat soort dingen.
Date idd wel eens met gasten die ik irl leer kennenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Lekker vrijheid blijheid dan ook, en reizen is (imo) altijd gaaf.
[..]
Op een schaal van mij tot Silenus misschien niet nee, maar (los van internet) je was nog wel aan het daten laatste tijd toch?
Bedoelde iig dat vertrek naar buitenland geen obstakel meer is eventjesEn het is lente he
Mwoh in de Lente toch wat meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Date idd wel eens met gasten die ik irl leer kennenMaar zelfs dan ben ik meestal niet zo van de officiele dates meer van het elkaar 'toevallig' tegen komen tijdens het stappen
![]()
Haha voor mannen maakt het toch niet uit of het lente of winter is, ze zitten toch altijd achter vrouwen aan
Ik ook al 11 jaar niet. Enige meet waar ik uberhaupt ooit over getwijfeld heb was de Static meetquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef Techno het volgende:
Nu je het zegt, ik ben ook nog nooit naar een (Fok)meet geweest.
Over het algemeen is het fok-volk ook mijn volk niet. Zijn er veel bij die iets teveel met hun online leven bezig zijn en het is nogal een afzeik-cultuurtje met toetsenbordhelden. Die op meets vast onder de contactgestoorden vallen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het internet zit vol idioten die niets liever doen dan anderen een hoop last te bezorgen. Ik hou ook "internet" en "real life" vrij strikt gescheiden. Ik vind het leuk hier een beetje te discussieren e.d. maar daar houdt het dan wel ongeveer op. Heb vroeger wel wat met meiden van een ander forum gescharreld maar hoewel dat wel gezellig was, waren dat toch niet mijn types. Ik zal best af en toe een uitzonderingen willen maken (als ik single ben en een lekker ding met me van bil wil; prima) maar ik ga echt niet naar meetings en dat soort dingen. Vroeger wel een paar keer gedaan (ander forum) en dan zit je met 2 leuke mensen en ongeveer 20 contactgestoorden. Nee bedankt
[..]
Heb je altijd. Ik had eerst van dun tot normaal ofzo. Nou sorry hoor, als je meer pens hebt dan ik (op dit moment 10kg te zwaar ongeveer) dan ben je niet 'normaal'.![]()
Dat ook. Een forum als dit is meer is voor nerds (zoals ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef VacaLoca het volgende:
Over het algemeen is het fok-volk ook mijn volk niet. Zijn er veel bij die iets teveel met hun online leven bezig zijn en het is nogal een afzeik-cultuurtje met toetsenbordhelden. Die op meets vast onder de contactgestoorden vallen.
Dit topic vond ik tijd terug ook wel leuk om te volgen omdat hier over IRL zaken gaat ipv wat domme nerdhumor in fora als ONZ en KLB (heeft heel af en toe zn charme, maar verder zoek ik het niet echt).
En hier vrouwen scharrelen? Meesten zou ik niet echt vrouw noemen. De leuke uitzonderingen zijn meestal degenen die dan ook niet echt veel op Fok posten of alleen in bepaalde fora die aansluiten op bv hun studie of gewoon over kleren babbelen in lifestyle. Vrouwen met tigduizend posts hier die bv veel in ONZ te vinden zijn kunnen ms best schatten van meiden zijn, maar goede kans dat het niet mn type is
Tja dat is het nadeel van internet. Gewoon duidelijk weten wat je wel en niet aanspreektquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Over het algemeen is het fok-volk ook mijn volk niet. Zijn er veel bij die iets teveel met hun online leven bezig zijn en het is nogal een afzeik-cultuurtje met toetsenbordhelden. Die op meets vast onder de contactgestoorden vallen.
Dit topic vond ik tijd terug ook wel leuk om te volgen omdat hier over IRL zaken gaat ipv wat domme nerdhumor in fora als ONZ en KLB (heeft heel af en toe zn charme, maar verder zoek ik het niet echt).
En hier vrouwen scharrelen? Meesten zou ik niet echt vrouw noemen. De leuke uitzonderingen zijn meestal degenen die dan ook niet echt veel op Fok posten of alleen in bepaalde fora die aansluiten op bv hun studie of gewoon over kleren babbelen in lifestyle. Vrouwen met tigduizend posts hier die bv veel in ONZ te vinden zijn kunnen ms best schatten van meiden zijn, maar goede kans dat het niet mn type is
Nee man, tegenwoordig toch niet meer joh...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat ook. Een forum als dit is meer is voor nerds (zoals ik) en dat zijn toch niet de vrouwen waar ik op val
Naja, hoe makkelijk denk je dat het in 1999 was om een internet stream van BB te volgen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef VacaLoca het volgende:
Fok is toch groot geworden door Big Brother? Lijkt me niet dat het BB-kijkend volk echt het standaard type nerd was. Wel kansloos, daar niet van, maar toch anders![]()
Als ik op fotoboek af en toe rondklik lijkt het trouwens dat meeste profielen met een leuke foto uit 2003-2005 zijn en inmiddels al jaren inactief. Nieuwe aanwas nu zie ik niet allemaal vmbo-delletjes (niks mis mee verder) ofzo.
Tja, da's inderdaad vrij bizar; toen ik nog een relatie met haar had nog een behoorlijke verhitte discussie met haar gehad, over Sexy & Gewaagd om precies te zijn, dus nog niet eens KPD.quote:En naakte wijven KPD.... ik heb daar sinds tijdje ook toegang... maar als ik iets kansloos vind zijn het die wijven wel. Je ex staat er ook zoals je vast weet
Achja, wat mooie naaktfotos kan nooit kwaad, als je over 20 jaar voor de spiegel staat is het lastiger om in te beelden hoe je er ooit uit hebt gezien. Leuk als je dan de fotos nog hebt. Maar om die dan op fok te plaatsen zodat wat kansloze rukkerts er op kunnen fappen... mjaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, hoe makkelijk denk je dat het in 1999 was om een internet stream van BB te volgen?
Hell, toen zat ik nota bene nog via een inbelverbinding te internetten en 90% van de forummers met me.
Dus tja, dan trek je toch wel een bepaald slag mensen aan.
[..]
Tja, da's inderdaad vrij bizar; toen ik nog een relatie met haar had nog een behoorlijke verhitte discussie met haar gehad, over Sexy & Gewaagd om precies te zijn, dus nog niet eens KPD.
Ze vond de dames aldaar maar goedkope hoeren en dat die kwalificering ging mij toch nét iets te ver.
Long story short, een maandje nadat het uit was ging ze (tegen betaling) naar een fotograaf die haar via PM benaderd had en daarbij vooraf al aangaf haar ook te willen neuken.
Kennelijk was ik vrij overtuigend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |