Anyway, ik zal mijn weekendverslag maar weer eens posten om de schwung een beetje in het topic te houden. De "je hebt geen respect voor vrouwen"-opmerkingen mogen overigens achterwege blijven, daar heb ik een speciaal anti-vrouwengezeurfilter voor ingebouwd dus die lees ik toch niet.
Enfin, afgelopen vrijdag begon het weekend al goed met de vrijmibo op mijn werk.

's Avonds zou ik wat gaan drinken met M., van Paiq. Daar had ik al eens eerder een date mee gehad wat plotsklaps uitliep op hevige speekseluitwisselpraktijken (drie keer woordwaarde scrabble). Ik had met haar afgesproken om 21u in de kroeg, en inderdaad, ik weet precies wat jullie denken...
"Silenus, heb je zomaar het grootste gedeelte van Hongarije - Nederland geskipt?" Het antwoord laat zich raden, maar jullie hoeven niet te raden want het antwoord is 'ja'. M. was al aardig teut van haar vrijmibo, ik een klein beetje, dus de stemming zat er al goed in. Het was op zich wel gezellig, niet heeeel bijzonder, maar op een gegeven moment zijn we maar wat gaan dansen (en zoenen). Om 1u was ik totally naar de getver, zij ook, en gingen we naar buiten. Onderweg naar (haar) huis zei ze dat ze om 8.30u op moest...om te gaan winkelen!!!
Ik had natuurlijk stiekem zin om door haar haren te woelen (

) en zei 'maakt niet uit, ik sta dan ook wel op, prima hoor!'
Ik helemaal met haar meegefietst, we zijn gaan slapen (niet gevoosd of gesekst, dat wilde ze niet, prima) en ik lag daar dus ook op apengapen, met m'n lenzen in. Toen ze sochtends vroeg of dat niet irritant was, slapen met je lenzen in, zei ik dat het grootste nadeel was dat je alles zo goed ziet. (

...zij vond de opmerking:

)
Maar het allerergste was dat zij ging stressen. Nu ben ik zelf koning anti-stress, dus ik ben geen goede graadmeter, maar zij was érg! Douchen, eten maken, koffie zetten, kleren bij elkaar rapen, ze vloog echt de kamer op. "Oh shit mijn telefoon is kwijt, kutkutkut, waar is ie, aarrghhh", terwijl ik rustig vanuit het bed zei 'ik bel je wel effe' raasde ze door dat het toch wel echt een drama was en irritant en kut en...pff, ik kreeg er alleen maar meer koppijn van.

Toen weer tegen mij van 'EN KOM NU DAT BED ES UIT!!!', nou dat was dan m'n zaterdagochtend na een drukke werkweek.

En als je dan een belangrijk sollicatiegesprek hebt, a la. Maar ze wilde op tijd met haar vriendin naar de winkels in Haarlem, om de 'drukte voor te zijn'. Jééézus, zeg dan gewoon dat je een treintje later neemt. Om de tien minuten gaat er eentje, pff.. Doe effe reláxed zeg!
Had ik m'n kleren aan, zei ik heel rustig 'ik ga nog effe pissen hoor' en alsof er een gnuivende gnoe achter me stond, oioioioi. Zat ik daar als een verwilderde John Travolta op m'n fiets, de slagregens in mn gezicht...(ok, het miezerde..) geen goed begin van mn weekend!
Ik zou zaterdagavond afspreken met Miss Amsterdam, maar ik had niet zo'n zin want ik was brak. Dus even gesmst dat ik me niet lekker voelde, en of we morgen af konden spreken (zondag dus), want dan zou ze toch in Utrecht zijn. Kwam haar ook prima uit.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zaterdagmiddag wel met iemand van paiq nog een kopje koffie ben gaan drinken in de stad, en tot overmaat van ramp (ik verzin het niet) was het een vriendin van Nynke en Gepke, jullie weten wel, die van de wielrenboeken en triviant!

De trilogie was voltooid, helaas niet driemaal is scheepsrecht. Gezellig, meer ook niet.

(Kreeg later wel een smsje van Nynke of ik van plan was haar hele vriendinnengroep te regelen

)
En toen zaterdagavond, jullie kennen het, dan begint het weer te kriebelen. Het borrelt, het kwabbelt, het knettert, het is lente, jachtseizoen geopend, aight! Dit klinkt overigens fout maar ik bedoel het romantisch.

Enfin, ik ging bij nader inzien toch maar stappen. Immers, wat is een weekend zonder je vrienden! En de vrouwenavond had ik op vrijdagavond al gehad.
Dus ik naar dat huisfeest op het IBB, een studentencomplex in Utrecht. Was van vier blokken, dus een paar honderd man, waarvan veel vrouw.

Om Seven even te pesten zeg ik dat er nogal veel hockeymeisjes waren met strakke kontjes en dito buste.
Het was zo'n gouweouwe-schuurfeest-zuip-regel-studentenavond, uit de oertijd toen Silenus nog niet zo serieus was. Ah, weemoed, een gevoel waar ik nochtans dikwijls melancholisch van word.
Het was ongeveer 2u snachts toen ik echt een FAKKINNN' (

) lekker wijf zag, niet dat je zegt 'mooi en intelligent', maar wel...ja, godsgruwelijk lekker. 1,85, blond, dikke tieten...uit een sprookjesboek geslopen. De catch duurde niet al te lang, nadat zij me aankeek en vertelde dat ze 18 was (oef, net meerderjarig

), mode&fashion ofzoiets deed in Amsterdam en in dat huis waar het feest was woonde ging ze door m'n haren woelen. WOEL NOOIT DOOR MIJN HAAR ALS IK OP JACHT BEN!

dus ik zei "eh, ik moet nog vrouwen versieren hoor, dus het is niet handig dat je nu aan m'n haar zit", waarop zij me een kus op m'n wang gaf en zei "hoe kan ik het goedmaken?", wat natuurlijk heel standaard en triest was maar aangezien het een lekker wijf was heb ik uiteraard geen principes en kon ik met haar zoenen. Na twee minuten was het wel weer mooi geweest en ging ik terug naar m'n vrienden, het was immers nog relatief vroeg op de avond.
Wat er daarna gebeurde weet ik niet meer precies, maar ik heb nog wel gezoend met iemand anders tegen het eind van de avond. Zelfs een nummer, we smsen nu, maar ik weet haar naam niet.

En ze sluit haar smsjes ook niet af met haar naam, pff! Zo kan ik toch nooit op facebook checken hoe ze er ook alweer uitziet, dat die vrouwen dat niet snappen!
Nou, alleen thuisgeslapen, dat wel, zondag ben ik lekker door de stad gaan lopen en heb ik met mezelf wijn gedronken in de zon. Savonds kwam miss Amsterdam, toen hebben we nog even op het terras gezeten en ben ik thuis voor haar gaan koken. Ze vroeg of ik me al beter voelde (

ja op zich wel) en onderweg kwamen we een vriend tegen die ik die zaterdagnacht had gevraagd om naar het feest te komen.

Daar ging ik bijna voor de bijl. Hij "He Silenus, hoe was het nog op dat feest?" Thank god zei hij dus niet "Hoe was het vannacht op dat feest", want dan zuo ik echt gaan stotteren.

Ik zei dus 'ja prima, superleuk, en hoe is het met jou', lees:
ander onderwerp gast! Maargoed, liep dus goed af en het was gezellig. Echte afspraken over hoe het tussen ons zit maken we niet, weet ik eigenlijk ook niet, het scharrelt een beetje door. Blijft wel gewoon relaxed, dus prima!
Ze ging om 23u weer naar huis want we moesten beiden maandag werken en he, het was nogal een heftig weekendje.
Tot zover de verhalen van Puber Silenus die maar niet volwassen wil worden en het weekend van 26/27 maart. ~the end~
[ Bericht 0% gewijzigd door Silenus op 29-03-2011 16:46:10 ]