SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Resistance is futile.
Ja, want als je een relatie hebt is het verboden om nog naar andere vrouwen te kijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:01 schreef Seven. het volgende:
Sowieso, hockeyclubs en daar trainen om wijven te kunnen checken terwijl je gewoon een vriendin hebt.
Ik vind Catbert er wat over hoor. Al dat geleuter steeds over lekkere wijven in zijn team en zo. Ik weet niet hoor, maar zou het als coach niet moeten gaan over techniek, motivatie en vooruitgang boeken in plaats van na afloop rukken in de auto?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, want als je een relatie hebt is het verboden om nog naar andere vrouwen te kijken.
Misschien wat minder vaak met Knots "ik leef nog in 1850" omgaan.
QFT.quote:
Stoer gedrag, toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:06 schreef Seven. het volgende:
Laat ik het zo zeggen: op mij komt het over alsof dat voor Catbert het allerbelangrijkste is. Dat het lekkere wijven zijn.
Ja, maar waarom zou hij ons daarover moeten gaan vervelen in dit topic? Het gaat hier toch alleen maar over dikke piemels van minstens 15 centimeter en kletsnatte orgasmes yo?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind Catbert er wat over hoor. Al dat geleuter steeds over lekkere wijven in zijn team en zo. Ik weet niet hoor, maar zou het als coach niet moeten gaan over techniek, motivatie en vooruitgang boeken in plaats van na afloop rukken in de auto?
ja, enórrrrrrrrm. Ik denk dat Catbert gewoon thuis strak aan de ketting ligt en dat geilen op hockeysletjes en daarover stoer doen op fok zijn enige uitlaatkleppen zijn.quote:
Met daten en advies daarover heeft het in ieder geval niets te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou hij ons daarover moeten gaan vervelen in dit topic? Het gaat hier toch alleen maar over dikke piemels van minstens 15 centimeter en kletsnatte orgasmes yo?
Ook al ben ik later getrouwd en heb ik twee kinderen, dan zou ik nog steedsgraag een team met lekkere wijven training geven. Maargoed, ik begrijp dat dat niet normaal is en dat onze reine gedachtes bij een relaties alleen maar op 'de ander' gericht mogen worden.
Zie het als een slap excuus om nog even door te gaan met daten en dus over Knots verder te kunnen drammen in dit topic.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:11 schreef Dizorn het volgende:
Daarentegen weet ik ook niet waar je opscheppen-over-orgasmes moet plaatsen. Maargoed.
Ik heb het nog niet eens in de context van 'stoer' geplaatst. Ik vind Catbert niet stoer omdat hij lekkere wijven traint, ik denk ook niet dat hij dat zelf vindt. Ik ken 'm ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Met daten en advies daarover heeft het in ieder geval niets te maken.
En ik zeg niet dat je in een relatie geen coach zou moeten zijn van welk vrouwenteam dan ook. Ik zeg dat je thuis iets tekort komt als je over zoiets onbenulligs stoer moet doen op internet.
Maar natuurlijk vind je dat wel, anders zou je niet eens overwegen om naar die TD met allemaal lekkere wijven in trainingsbroekjes te gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eens in de context van 'stoer' geplaatst. Ik vind Catbert niet stoer omdat hij lekkere wijven traint, ik denk ook niet dat hij dat zelf vindt. Ik ken 'm ook niet.
Ik denk wel dat hij gewoon graag naar lekkere wijven kijkt, en dat doet elke vent. Iedereen die dat hier ontkent is homo of liegt.
Hihihi. Hij mag blijven rammen (squirten is fijnquote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef Dizorn het volgende:
Over Knots drammen.
Knots laten rammen.
Hihihi.
Ik ontken dat ook nergens. Veel mensen in dit topic maken zichzelf maar wat wijs, is mij al eens opgevallen. En met Knots, ik heb dus wel gezegd dat ik voorlopig niet weet of het wel gaat werken. Ik zie wel, er komt vast wel weer een moment dat ik me aan hem erger (wilde bijna irriteren aan zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:30 schreef Dizorn het volgende:
Wel grappig, in de ene post zeggen dat Silenus alleen maar seks zoekt, en in de andere zeggen dat het bij Knots op dit moment eigenlijk toch alleen om de seks gaat.
Wat ben je toch een vrouw, Seven.
Hmm, met je hoogintelligente gaven moet je toch met die zin niet bij de dames aankomen...quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat neerbuigende echt moeilijk te verbergen of te maskeren is. Niet dat ik er mijn hobby van maak om neer te kijken op mbo'ers of wat dan ook (beetje triest), maar in feite zie je het al terug in de hoogte van salarissen (welke correleren met de complexiteit en verantwoordelijkheid van de baan). Of in hoe Silenus in de eerste reactie op mijn verhaal al het woord 'studeren' met betrekking tot het mbo tussen aanhalingstekens zet. 't Is niet zo alsof ik mensen met een mbo-opleiding bewust minderwaardig acht of iets. Beter doe ik dat ook niet, anders kan ik morgen niet meer met de bus of trein mee.
Ja, ik kijk graag naar lekkere wijven dus ik wil alleen maar seks seks seks neuken geil ohhh..quote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef Seven. het volgende:
En ook hier haal ik maar eens mijn puntje aan dat jij helemaal niet op relatiesites zit om een partner te vinden, jij zoekt seks. Niks mis mee natuurlijk, maar dan ook niet jammeren over Marloezen als hun verwachtingen anders blijken te zijn. Hoe idioot ze ook mag zijn dan.![]()
Silenus, misschien is het niet te doen om seks alleen maar je maakt mij niet wijs dat jij echt een relatie wil. Hoeft ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, ik kijk graag naar lekkere wijven dus ik wil alleen maar seks seks seks neuken geil ohhh..
Komop zeg. Als ik alleen seks zoek, waarom ga ik dan niet met al die vrouwen naar bed waarmee ik date? Ik doe het vaker niet dan wel. En dat het soms gebeurt wil natuurlijk niet zeggen dat ik alleen daarvoor ga, lijkt me logisch.
edit: goeiemorgen iedereen!
Nee, het is gewoon zo het enige waarover jij kunt komen praten in een datingsite topic.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:34 schreef Catbert het volgende:
Seven, je komt me over als een vrouw die een paar keer te vaak 'genaaid' is door een kerel, en sinds dien alles wat kerels doen op de voor hen minst positieve manier uitleggen.
Ik vind hockey leuk, met alles er omheen. De wedstrijden, het trainen, de feestjes. Dat een overgroot deel van de hockeyende vrouwen gewoon een lekker figuur heeft dat er erg goed uit ziet in een rokje of trainingsbroek is een leuke bijkomstigheid. M'n vriendin is zelf zo'n hockeymeisje, dus als ik op zo'n feestje honger krijg ga ik alsnog gewoon thuis eten hoor. Maak je niet druk.
Toch grappig dat daar dan een hele discussie over ontstaat.
Ik wil alleen een relatie met iemand die HEEEELLLLLLL leuk is. Kortom, waar ik verliefd op word, zoals afgelopen zomer op de kinderboekenschrijfster. Voor minder dan iemand die HEEEELLLL leuk is doe ik het niet, simple as that.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Silenus, misschien is het niet te doen om seks alleen maar je maakt mij niet wijs dat jij echt een relatie wil. Hoeft ook niet.
Dat lijkt me een gezonde instelling.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik wil alleen een relatie met iemand die HEEEELLLLLLL leuk is. Kortom, waar ik verliefd op word, zoals afgelopen zomer op de kinderboekenschrijfster. Voor minder dan iemand die HEEEELLLL leuk is doe ik het niet, simple as that.
Maar goed dat de date dan relatief snel geweest is, anders had je je nog weken gehoopt / gedroomd op iets heerlijksquote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Wicked-Game het volgende:
Pffff nou heb een geweldig weekend gehad, maar damn wat was die date niks zeg. Gruwelijk in vergist. En een dagje naar de tandarts inclusief de aanslag van rook eraf halen mag ook wel. Zo zie je maar weer dat foto's en een vlotte babbel over mail/msn in werkelijkheid vies tegen kan vallen.
Was zowat alleen maar aan het woord. Als ik dat niet deed vielen er pijnlijke stiltes. Dus was geen succes... NEXT!
Het was aan Silenus gericht die al aangegeven had vaker naar die feestjes te gaan. Ik snap echt niet waar je je uberhaupt mee bemoeit. Jij zit door te zagen over de seks met die knots van je, maar daar hoor je mij ook niet over klagen.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:25 schreef Seven. het volgende:
Nee, het is gewoon zo het enige waarover jij kunt komen praten in een datingsite topic.![]()
Op je pikkie getrapt, ja? Als je geen commentaar wil op die stoere verhalen van je, dan moet je ze niet posten. En die post van je was echt niet aan Silenus gericht hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het was aan Silenus gericht die al aangegeven had vaker naar die feestjes te gaan. Ik snap echt niet waar je je uberhaupt mee bemoeit. Jij zit door te zagen over de seks met die knots van je, maar daar hoor je mij ook niet over klagen.
Dus voordat je commentaar hebt op posts van anderen, kijk eerst eens naar die van jezelf.
Zo echt!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar goed dat de date dan relatief snel geweest is, anders had je je nog weken gehoopt / gedroomd op iets heerlijks
Lang wachten met afspreken is echt vette bullshit, nooit intrappen inderdaad.quote:
Zeg, jij zit je hier druk te maken over dat ik mooie vrouwen loop te checken. Ik maak me nergens druk over. Mooi weer en nog mooiere vrouwen; da's veel interessanter dan hoe druk jij je maaktquote:Op maandag 28 maart 2011 12:01 schreef Seven. het volgende:
Op je pikkie getrapt, ja? Als je geen commentaar wil op die stoere verhalen van je, dan moet je ze niet posten.
Doe maar net alsof het stoer is, ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zeg, jij zit je hier druk te maken over dat ik mooie vrouwen loop te checken. Ik maak me nergens druk over. Mooi weer en nog mooiere vrouwen; da's veel interessanter dan hoe druk jij je maakt
Herhaling hiervan is zoo irritantquote:Op maandag 28 maart 2011 12:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Doe maar net alsof het stoer is, ja.. Praatjesmaker.
In plaats dat jij eens iets interessants vertelt. Hoe is het met barboy?quote:
Zoals ik zei: er hoeft niet altijd maar gepost te worden in dit topic. Als er even niets te vertellen valt door iedereen dan mag er best wel eens een dag niet gepost worden, ipv (zinloze) lange discussies om niets.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:12 schreef Seven. het volgende:
In plaats dat jij eens iets interessants vertelt. Hoe is het met barboy?
Ja OK, maar niemand luistert echt naar dat soort gemoraalridder. Vervolgdate met 1 van die heren?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals ik zei: er hoeft niet altijd maar gepost te worden in dit topic. Als er even niets te vertellen valt door iedereen dan mag er best wel eens een dag niet gepost worden, ipv (zinloze) lange discussies om niets.
Met barboy is het goed lijkt me. Vorige keer uitgesproken (Van beide kanten) dat het geen relatiemateriaal is en dus hoogstens voor beetje gescharrel enzo.
En verder is het rustig hier, ja goed druk weekend gehad en het ook leuk gehad met ontmoette mannen
Geen ideequote:Op maandag 28 maart 2011 12:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja OK, maar niemand luistert echt naar dat soort gemoraalridder. Vervolgdate met 1 van die heren?
Ook met die avatar?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:31 schreef gianni61 het volgende:
ik ga dit topic ook een volgen.
heb me ook maar eens bij zo'n site aangemeld. misschien dat het ooit nog eens iets oplevert..
Welke site?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:31 schreef gianni61 het volgende:
ik ga dit topic ook een volgen.
heb me ook maar eens bij zo'n site aangemeld. misschien dat het ooit nog eens iets oplevert..
[..]quote:
Relatieplanet. Ken de sites allemaal niet, dus ik heb er maar eens ene gegoktquote:
nee, niet met die avatarquote:
Nu maar hopen dat je goed goktquote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee, niet met die avatar
[..]
Relatieplanet. Ken de sites allemaal niet, dus ik heb er maar eens ene gegokt
RP heeft mij niets opgeleverd. Maar dat zegt waarschijnlijk meer over mijquote:Op maandag 28 maart 2011 18:53 schreef Dizorn het volgende:
Relatieplanet is toch het grootst? Meeste aanbod, meeste kans (zou je zeggen)
Daar kan Seven niks aan doen het is namelijk bewezen!quote:Op maandag 28 maart 2011 09:34 schreef Catbert het volgende:
Seven, je komt me over als een vrouw die een paar keer te vaak 'genaaid' is door een kerel, en sinds dien alles wat kerels doen op de voor hen minst positieve manier uitleggen.
Ik vind hockey leuk, met alles er omheen. De wedstrijden, het trainen, de feestjes. Dat een overgroot deel van de hockeyende vrouwen gewoon een lekker figuur heeft dat er erg goed uit ziet in een rokje of trainingsbroek is een leuke bijkomstigheid. M'n vriendin is zelf zo'n hockeymeisje, dus als ik op zo'n feestje honger krijg ga ik alsnog gewoon thuis eten hoor. Maak je niet druk.
Toch grappig dat daar dan een hele discussie over ontstaat.
Mweh, ik vrees toch dat ik een keertje over moet slaan...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens Seven namens al de mannen die posten in dit topic, vooral Kastanova, we zijn wel een beetje boos dat wij nog niet aan de beurt zijn geweest.
Hmm, nee? Overigens, waarom denk je voor alle mannen te (kunnen) spreken?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens Seven namens al de mannen die posten in dit topic, vooral Kastanova, we zijn wel een beetje boos dat wij nog niet aan de beurt zijn geweest.
Dan laat je haar toch naar jou komenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Silenus het volgende:
Ik hoef eigenlijk ook niet hoor. Weet je hoe ver Brussel is.
Wat moet ik ontkennen?quote:
Naja, ik ben nu eenmaal een man van de cijfers en de weigering is dan ook niet zozeer gebaseerd op trots of onwil, maar in mijn geval puur gebaseerd op feiten en statistiekquote:
Aardige website ja, vind het vooral handig om te kijken welke foto's het beste in de smaak vallen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik hoor wel goede dingen over Paiq.. Klopt dit in jullie ogen?
En qua mensen leren kennen? Nog goede suggesties? Er zijn ook zoveel sitesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef SophieL het volgende:
[..]
Aardige website ja, vind het vooral handig om te kijken welke foto's het beste in de smaak vallen.
Als je daar je ego op bouwtquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef SophieL het volgende:
[..]
Aardige website ja, vind het vooral handig om te kijken welke foto's het beste in de smaak vallen.
Dan begrijp je me verkeerdquote:
Op zich wel. Kan alleen wel een beetje verschillen kwa doelgroep. Ben bang dat ik ook beoordeeld wordt door 16-jarigen bijvoorbeeld. Denk dat die toch andere smaak zouden hebben kwa uiterlijk dan de wat oudere dames. Maargoed, uiteindelijk zegt het wel íets. En het is leuk om te zien dat mensen je foto "bewonderen"quote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef SophieL het volgende:
[..]
Dan begrijp je me verkeerdvind het een handige tool om te kijken welke foto het hoogst scoort.
Als je nu een aantal wat duidelijkere foto's in je fobo zet... dan is dat gedoe op Paiq overbodig.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef SophieL het volgende:
Dan begrijp je me verkeerdvind het een handige tool om te kijken welke foto het hoogst scoort.
Kan ook nog altijd inderdaad ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je nu een aantal wat duidelijkere foto's in je fobo zet... dan is dat gedoe op Paiq overbodig.
Leuk van die one-liner, wat gaan jullie doen? Wat die matches betreft gaat het bij mij ook nog wel eens mis, qua afstand en leeftijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Op zich wel. Kan alleen wel een beetje verschillen kwa doelgroep. Ben bang dat ik ook beoordeeld wordt door 16-jarigen bijvoorbeeld. Denk dat die toch andere smaak zouden hebben kwa uiterlijk dan de wat oudere dames. Maargoed, uiteindelijk zegt het wel íets. En het is leuk om te zien dat mensen je foto "bewonderen".
Vind verder de gesprekken op Paiq vrijwel waardeloos. Matching werkt niet écht imo (krijg je mensen gematcht die al 10 dagen niet online zijn gekomen en dat wsl ook nooit meer komen, mag je dus weer een week of 2 wachten voor je een nieuwe kans krijgt). Speeddates worden niet al te vaak geaccepteerd, of mensen praten gewoon niet (AFK of gewoon geen gesprek in stand kunnen houden). Aan de andere kant, wel een erg leuk meisje via one-liner gekregen waarmee ik ga daten dus..
Waarschijnlijk gewoon terrasje pakken, ligt beetje aan wat voor weer het vrijdag wordtquote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef SophieL het volgende:
[..]
Leuk van die one-liner, wat gaan jullie doen? Wat die matches betreft gaat het bij mij ook nog wel eens mis, qua afstand en leeftijd.
Ohja, Techno heeft alleen interesse in meisjes van Fok.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je nu een aantal wat duidelijkere foto's in je fobo zet... dan is dat gedoe op Paiq overbodig.
RP heeft de grootste vijver met de meeste vissen, en dus de grootste kans dat je er een passende weet te vinden. Mijn verpleegstertje heb ik er ook vandaan trouwens.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:53 schreef Dizorn het volgende:
Relatieplanet is toch het grootst? Meeste aanbod, meeste kans (zou je zeggen)
Enige wat ik nu check eigenlijk, bij gebrek aan leuke matches. Snap nog steeds niet dat een doffe badkamperspiegel-foto waarbij ik expressieloos kijk een 7.9 krijgt en een zonnige buitenfoto met spontane lach een 6.9.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef SophieL het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nóóit een date aan overgehouden.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef macondo het volgende:
Paiq is leuk, toegankelijk maar ook heel vrijblijvend daardoor. En dat is niet echt een positief punt wat mij betreft.
Niets krijgt vrouwen zo snel nat als regen...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef Godshand het volgende:
Bewolkt? Zou ik maar gaan poolen ofzo...
Tenzij Dizorn graag voor regen wil rennen vanaf het terras. Alles heeft zo zn charmes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Expressieloos ziet er natuurlijk spannender uit. Dan lijk je zo'n meedogenloos figuur. En we weten niet of jij de ideale tandpasta smile hebt natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 23:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Enige wat ik nu check eigenlijk, bij gebrek aan leuke matches. Snap nog steeds niet dat een doffe badkamperspiegel-foto waarbij ik expressieloos kijk een 7.9 krijgt en een zonnige buitenfoto met spontane lach een 6.9.
Nee, meer Real Life eigenlijk. Maar als zich hier wat leuks aandient, dan tja, waarom niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef macondo het volgende:
Ohja, Techno heeft alleen interesse in meisjes van Fok.![]()
Dat laatste heb ik helaas niet. Mond vind ik ook wel minpuntje bij mezelf, maar op de foto valt dat het nog mee. Maar zelf zou ik een spontante foto toch als 'leuker' beoordelen. Volgende keer in de disco dan ook maar strak gezicht houdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Expressieloos ziet er natuurlijk spannender uit. Dan lijk je zo'n meedogenloos figuur. En we weten niet of jij de ideale tandpasta smile hebt natuurlijk
Elsevier: Studeren loont: hoogopgeleiden verdienen veel meer. Maar goed, dit is het laatste wat ik erover kwijt wilde. Ik verdwijn weer uit deze reeks.quote:Op maandag 28 maart 2011 03:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is toch een getuige dat je niet echt oplette bij de middelbare school met economie
Alleen als ze een hockeyrokje aantrekt.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat jullie allemaal ingaan op Seven's verhaal, al wat ze gewoon wou is gewoon een keer goed geneukt worden door een neger. Denk jullie nu echt dat ze zelf ooit dacht dat er een relatie uit zou voortvloeien? Overigens Seven namens al de mannen die posten in dit topic, vooral Kastanova, we zijn wel een beetje boos dat wij nog niet aan de beurt zijn geweest.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alleen als ze een hockeyrokje aantrekt.
All good...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef Silenus het volgende:
Schildermans, hoe gaat het met jouw vriendje?
Saai is dat eigenlijk he? Daten is toch veel spannender.. Hier ook all good, en ook steeds beter zelfs. Binnenkort weekend je weg plannen.quote:
quote:
En tóch een uitnodiging voor een trio, friendship request op facebook (ignore trouwens) enzo eh?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, ik vrees toch dat ik een keertje over moet slaan...
Heb inmiddels dusdanig inzichtelijk gekregen hoe de seksuele beleving en praktijk bij haar in elkaar steekt dat ik toch wel kan stellen dat een dergelijke sessie voor mij geen noemenswaardige meerwaarde zal hebben.
Afstand kan je beinvloeden door een vraag in hoeverre je het erg vind dat je partner ver van je woont te beantwoorden met: heel erg. (je krijgt ergens op Paiq een vragenlijst).quote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef SophieL het volgende:
[..]
Leuk van die one-liner, wat gaan jullie doen? Wat die matches betreft gaat het bij mij ook nog wel eens mis, qua afstand en leeftijd.
Fine, dan ontken ik het niet. Sinds ik je foto ken vind ik je geen Seven meer maar eerder een Nine.quote:
Uitnodiging voor een trioquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef Seven. het volgende:
En tóch een uitnodiging voor een trio, friendship request op facebook (ignore trouwens) enzo eh?![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Fine, dan ontken ik het niet. Sinds ik je foto ken vind ik je geen Seven meer maar eerder een Nine.
Zij ook. En ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:39 schreef Seven. het volgende:
Ik heb bruin haar. En het is allemaal te lezen in deze prachtige reeks, kasta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |