Spuit elf..... ik moet gewoon met 'n biertje ofzo op het terras gaan zitten ...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat ze graag eieren met een stokje kapot slaat denk ik? Lijkt me het meest voor de hand liggend.
Hm... wisselend. soms begin ik, soms begint iemand anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Vraagje worden jullie nu vaak aangesproken online? Heb namelijk het idee dat ik altijd het gesprek moet beginnen, met andere woorden ben ik zo saai.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Als ik zo naar dat verhaal van Silenus kijk, vraag ik me af of hij wel een serieuze vaste relatie wilt?
Haha ja heel ander type mannen dan op Lexa bijvoorbeeld he? Tussen mijn matches ook opvallend veel lange haren, baarden zijn ook wel redelijk vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
Uit nieuwsgierigheid een profiel aangemaakt op OKCupid.. Maar even serieus: waar halen ze die hele shitload aan mannen met baarden en lang haar vandaan??
Omdat ik simpelweg te jaloers ben om een vrouw te moeten delen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:56 schreef Seven. het volgende:
Goed verhaal, Silenus.
kasta, waarom moet het exclusief zijn voor jou?. Bedoel maar, zelf ben je ook lang niet altijd exclusief?
Tja, júllie wilden een alpha mannetjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
Uit nieuwsgierigheid een profiel aangemaakt op OKCupid.. Maar even serieus: waar halen ze die hele shitload aan mannen met baarden en lang haar vandaan??
Hebben die per definitie lang haar en een baard dan??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, júllie wilden een alpha mannetje.
In jouw geval dus: wat niet weet, dat niet deertquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat ik simpelweg te jaloers ben om een vrouw te moeten delen.
En nee, zelf ben ik (buiten relaties om althans) eigenlijk nooit exclusief geweest.
En ja, dat is op zich best hypocriet ja, maar dat ontken ik dan ook niet.
Ook niet tegen hen overigens aangezien ze altijd van elkaar op de hoogte zijn en in de meeste gevallen elkaar ook ontmoet hebben.
Nou ja, in feite is het ook weer niet echt hypocrisie te noemen eigenlijk; ik zal het namelijk nooit van ze eisen.
Alleen als het een "ekte, ekte" is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hebben die per definitie lang haar en een baard dan??
In dat geval kan praktisch heel mijn lijstje wel wissenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef -Engel- het volgende:
Mensen die nooit wat terugsturen or whatever gaan wel van mijn lijstje af.
Kennis van lichaamstaal + de vrouwelijke onmacht die te verbergen = foolproofquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef Spirit82 het volgende:
In jouw geval dus: wat niet weet, dat niet deert
Deze bazen i.i.g. wél.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
Hebben die per definitie lang haar en een baard dan??
Dan wil ik graag een fake alpha malequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In dat geval kan praktisch heel mijn lijstje wel wissen.
Conclusie: je bent raar! Maar dat wisten we alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kennis van lichaamstaal + de vrouwelijke onmacht die te verbergen = foolproof.
Maar nee, durf serieus wel te beweren dat het niet mogelijk is om langdurig tegen me te liegen zonder dat ik er uiteindelijk achter kom.
En ben er slechts 1 keer achtergekomen en daar is dan ook alsnog afscheid van genomen.
Ik noem het zelf liever speciaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Conclusie: je bent raar! Maar dat wisten we al
Zit je op Paiq?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In dat geval kan praktisch heel mijn lijstje wel wissen.
No worries... als je ze niet gelijk blokkeert, komen sommige vanzelf weer terug.... als je ze echt niks vind dan kan je ze het best verwijderenquote:
Je kleineert jezelf de laatste tijd wel veel he? Speciaal zijn en een kleine knots. Dit doe je om medelijden op te wekken bij je vrouwelijke aanhang he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik noem het zelf liever speciaal.
"Ga maar achter in de bus zitten"-speciaal.
Mwah nee, al was het maar omdat er simpelweg niet genoeg medelijden te vinden is om dit ego nog recht te strijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je kleineert jezelf de laatste tijd wel veel he? Speciaal zijn en een kleine knots. Dit doe je om medelijden op te wekken bij je vrouwelijke aanhang he?
Vanzelf terug, nou betwijfel dat... het lijkt wel of niemand een gesprek aan wil gaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
No worries... als je ze niet gelijk blokkeert, komen sommige vanzelf weer terug.... als je ze echt niks vind dan kan je ze het best verwijderen
Ik kan helaas niet op paiq naar je zoeken.. dus ik heb geen idee hoe je je daar presenteert.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Vanzelf terug, nou betwijfel dat... het lijkt wel of niemand een gesprek aan wil gaan.
Haha, wat is je paiq code? Kun je zelf oordelen en vertellen waarom ik nooit meer iets hoor van de meeste personen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet op paiq naar je zoeken.. dus ik heb geen idee hoe je je daar presenteert.
Moeilijk gedoe allemaal, fobo's fobo's is what we want.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Haha, wat is je paiq code? Kun je zelf oordelen en vertellen waarom ik nooit meer iets hoor van de meeste personen.
Hij heeft je weer in bed geluld dus....dan weet ie het zelf ook alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef Seven. het volgende:
Over Knots gesproken, die was net weer even hier. Hij maakt het niet makkelijk hoor, om de stekker eruit te trekken.. Gewoon leuk/lief/grappig. Niet jaloers/regeltjes/moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |