Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Doenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
Deze TT vraagt erom dat ik ze nog een keer post.
Ken beur'nquote:Op zondag 27 maart 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik vergat even te plakken voordat ik op invoeren drukte.
[sub] en [sup] erachter doenquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zet het geluid van de tv maar wat harder om over het gesnurk van vriendlief te komen
* PriemGirl zet het geluid van de tv maar wat harder om over het gesnurk van vriendlief te komen
leuke foto's martquote:Op zondag 27 maart 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
Deze TT vraagt erom dat ik ze nog een keer post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn neus dicht knijpen, succes gegarandeerdquote:Op zondag 27 maart 2011 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
Gaatiedoodquote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn neus dicht knijpen, succes gegarandeerd
Ja, donderdag een Canon EOS 600D gekocht. Dus vandaag eens uitgeprobeerd. En ik moet nog wel wat dingen aanleren hoor, qua instellingen. En ik wilde ook wat uitproberen met scherptediepte, vandaar dat er hier en daar wat halve bomen op de voor-of achtergrond staan op veel foto's (op eentje uit de online foto's volgens mij).quote:
Nee klopt; maar is ie wel chagrijnigquote:
Oh je hebt het dus al eens geprobeerdquote:Op zondag 27 maart 2011 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee klopt; maar is ie wel chagrijnig
Uh verkeerde gequote?quote:
Ik had laats al zijn groentequote:Op zondag 27 maart 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
Trouwens, als iemand ooit Wok zoekt... ik heb zijn huis gevonden!
[ afbeelding ]
Erg duidelijk ook als je mij quotequote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Erg duidelijk ook als je mij quote
HA DICH!quote:
Mooie camera. Welke fotografie vind je het tofste? Zulke landschappen, portret of de macro?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, donderdag een Canon EOS 600D gekocht. Dus vandaag eens uitgeprobeerd. En ik moet nog wel wat dingen aanleren hoor, qua instellingen. En ik wilde ook wat uitproberen met scherptediepte, vandaar dat er hier en daar wat halve bomen op de voor-of achtergrond staan op veel foto's (op eentje uit de online foto's volgens mij).
Ik fotografeer vooral landschappen en natuur. Af en toe macro, maar daar heb ik de lens nog niet voor. En sowieso wil ik eerst een wat grotere zoomlens hebben en een lens die wat lichtgevoeliger is, voor binnenopnamen. Op feestjes en zo vind ik het ook wel leuk om te fotograferen (al zijn er mensen die dat minder leuk vindenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooie camera. Welke fotografie vind je het tofste? Zulke landschappen, portret of de macro?
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh je hebt het dus al eens geprobeerd
toftoftof.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik fotografeer vooral landschappen en natuur. Af en toe macro, maar daar heb ik de lens nog niet voor. En sowieso wil ik eerst een wat grotere zoomlens hebben en een lens die wat lichtgevoeliger is, voor binnenopnamen. Op feestjes en zo vind ik het ook wel leuk om te fotograferen (al zijn er mensen die dat minder leuk vinden).
Ja, maar over 2 maanden vakantiegeld, en echt op vakantie ga ik toch nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
toftoftof.
Lenzen zijn zo belachelijk duur.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
'WAAROM MAAK JIJ MIJ NOU WAKKER'.. Dat ík niet kon slapen van zijn gesnurk was uiteraard maar bijzaak![]()
Whehehe nice.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar over 2 maanden vakantiegeld, en echt op vakantie ga ik toch niet.
Ik geef juist veel te weinig uit voor mezelf... maar ja, sparen is handig als ik een huis wil gaan kopenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe nice.
Ik moet ook echt geld hebben, maar ik geef het veel te snel uit.
staat nog wel een krat, maar die staan niet koudquote:
vriezerquote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
staat nog wel een krat, maar die staan niet koud
nee joh, nog lang nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weekend is ook bijna voor bij dus je timing is goed
Hoe kan je te weinig uitgeven?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geef juist veel te weinig uit voor mezelf... maar ja, sparen is handig als ik een huis wil gaan kopen.
Hey STquote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vriezer
[..]
nee joh, nog lang niet
Hij gaat niet veel uit, en als hij uitgaat, zuipt hij nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe kan je te weinig uitgeven?Leer het mij! Ik koop echt niet veel, maar avondjes uit hakken er toch wel behoorlijk in.
Ten eerste: weinig avondjes uitquote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe kan je te weinig uitgeven?Leer het mij! Ik koop echt niet veel, maar avondjes uit hakken er toch wel behoorlijk in.
Neequote:Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
Iets met werk en luxe paarden
Of je gaat zeurenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij gaat niet veel uit, en als hij uitgaat, zuipt hij niet.
Oh.quote:
Dank je!quote:
da klopt, ongeveer bed tijd nuquote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weekend is ook bijna voor bij dus je timing is goed
geen idee of je er wat aan hebt maar J. werkt met LightRoom misschien is dat een optie?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je!
Ik moet alleen de rawfoto's van Canon nog werkend krijgen in Photoshop. Die herkent ze nu nog niet.
Welke versie? in CS4 en 5 zit dat er standaard in als het goed is.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je!
Ik moet alleen de rawfoto's van Canon nog werkend krijgen in Photoshop. Die herkent ze nu nog niet.
jah ... jij welquote:
Overschakelen op whisky...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Verveling...quote:
Na volgende week ik ookquote:
Ik hoef niet naar mijn werk, maar dat zegt niet zo veel natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
Jij hebt nog weekend, de meeste van ons niet meer
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Verveling...
Of ga je rijlessen nemen...
Haiiquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee of je er wat aan hebt maar J. werkt met LightRoom misschien is dat een optie?
CS4. Maar als ik er een wil openen, vind Photoshop het een verkeerde indeling. Misschien dat ze iets anders worden opgeslagen nu, het is wel een nieuw cameramodel natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Welke versie? in CS4 en 5 zit dat er standaard in als het goed is.
Marijkequote:
Liebchenquote:
quote:Meivakantie 2011 Voortgezet onderwijs 30 apr 2011 t/m 8 mei 2011
Rustigquote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieverds![]()
Ik heb een heeeeeeeeerlijk weekend achter de rug, maar ben nu wel gesloopt
![]()
Hoe was jullie weekend?
Goedquote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieverds![]()
![]()
Hoe was jullie weekend?
alweeeer??quote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieverds![]()
![]()
Hoe was jullie weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Goed. Vandaag lekker van het weer genotenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieverds![]()
![]()
Hoe was jullie weekend?
Ook wel eens lekker toch?quote:
Lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed
Zaterdag bij vrienden geweest, veel bier doorheen gegaan.
Vandaag meeting dus ook weer bier.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
alweeeer??
jij hebt de laatste tijd ook alleen maar heeeeeeeerlijke weekenden!Ja nee nou, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dankje
Hoe was jouw weekend dan meisje?
Hai Friemquote:![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Mooi zo!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieverds![]()
![]()
Hoe was jullie weekend?
Gister lekker gerommeld, vandaag mijn huis schoongemaakt en formule 1 gekekebquote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieverds![]()
![]()
Hoe was jullie weekend?
En een uur minder stappen!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi zo!
Hier was het weekend ook weer meer dan prima. Iets met veel bier en gezelligheid.
Nee!quote:
Vanuit GamSCquote:
gister redelijk lazy Saterday gehadquote:Op zondag 27 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja nee nou, sorry![]()
Maar dankje
Hoe was jouw weekend dan meisje?
Aan de TT te zien heb je met je nieuwe speeltje gespeeldquote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed. Vandaag lekker van het weer genoten.
Nicequote:Op zondag 27 maart 2011 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi zo!
Hier was het weekend ook weer meer dan prima. Iets met veel bier en gezelligheid.
Dan regel je datquote:
Klinkt ook goedquote:Op zondag 27 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gister lekker gerommeld, vandaag mijn huis schoongemaakt en formule 1 gekekeb
HET IS EENS!quote:
Hey KGquote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
Weer heerlijk aan de Oban geweest
Hey GFquote:
EENS!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Dankjequote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Goed spul is dat!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
stinkerdquote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
BRABANTSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Was het tof?quote:
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gister redelijk lazy Saterday gehadlekker thuis gemodderd en film gekeken
vandaag wat geklust in huis met hulp van m'n ouders
en Barman heeft een trouwpak uitgezocht!
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EENS!
En welterusten gekke meneer
Dussss, Crazy....quote:Op zondag 27 maart 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik hield me zoooooooooooooo in
No way!quote:
Mooi toch !!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieverds![]()
![]()
Hoe was jullie weekend?
En ik heb vandaag gedoucht!quote:
die gooit er vast iets van een mierzoete drank doorheenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
No way!
Maare, misschien vind je het wel lekker als je het op Joysa dr manier proeft...
Nee, dat was ook ranzigquote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
No way!
Neus dicht en gieten?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
No way!
Do tell!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
No way!
Zeker, zijn naar de arcade beurs geweest in a'dam daarna de stad in en op het terras gezeten.quote:
Goed, alleen wel anders dan mijn compactcamera... instellingen net iets anders, dus nog wel even wennen voor de echt mooie foto's, want vandaag toch te vaak foto's mislukt door de verkeerde instelling te gebruiken.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan de TT te zien heb je met je nieuwe speeltje gespeeldEn hoe bevalt ie?
Nope.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die gooit er vast iets van een mierzoete drank doorheen
Ook niet.quote:
En dan bel je mij niet even?quote:
Ik heb wel aan je gedacht hoorquote:
S. uit N. was zeker dichterbijquote:
Dat werd tijd.quote:
Houdoe, voor mij zal het dan waarschijnlijk morgen zijn, of niet morgen drukke dag.quote:
Veel plezier bij S.A. voor als ik je niet meer spreekquote:Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Houdoe, voor mij zal het dan waarschijnlijk morgen zijn, of niet morgen drukke dag.
Werken, training en Sonata Arctica
Goed zoquote:
Ja, daar win ik het niet vanquote:
Nog iets leuks gedaan?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mooi toch !!
Ik heb ook een heel fijn weekend gehad
Klinkt goedquote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, zijn naar de arcade beurs geweest in a'dam daarna de stad in en op het terras gezeten.
Ja, dat is altijd lastigquote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, alleen wel anders dan mijn compactcamera... instellingen net iets anders, dus nog wel even wennen voor de echt mooie foto's, want vandaag toch te vaak foto's mislukt door de verkeerde instelling te gebruiken.
Zou je mij een mailadres willen PMen dan mail ik je een bestandjequote:
Games niet, net een gehad.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Wie plant er nou een meet vlak voor/ op vaderdag
Ah, het is jou ook opgevallen? Ik ging hem in mijn Google Agenda zetten, en Google vond dat ik dan al wat hadquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Iemand zonder kinderen (voor zover hij weet dan)quote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Wie plant er nou een meet als ik al wat heb staanquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Tuurlijk. drie kwartier rijden overleef ik!quote:
wat heb je staan dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie plant er nou een meet als ik al wat heb staan
Aha leukquote:Op zondag 27 maart 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Familie weekend, zelfde als vorige jaar tijden muse
Dat zekerquote:
Jij bent familie van Woeste_Woerd?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zekerdus mocht WW dat weekend vrij zijn komt hij dus ook waarschijnlijk niet naar de meet
Dat dusquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Iemand zonder kinderen (voor zover hij weet dan)
Dit is de eerste keer dat ik dat hoor!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer
Ik sta zelfs op een foto in zijn fobo
Peheheh had je het ook gezienquote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
Lol op tv: man veegt constant met warme theezakjes in zijn gezicht
Heb het al wel vaker verteldquote:Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dat hoor!
Ja, geniaal programma. Ik ben benieuwd hoe de Nederlandse versie gaat worden.quote:
"Die periode in de maand"quote:
Of over heen gelezenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar niet op momenten dat ik in de KSC was, blijkbaar.
Knuffquote:
Ook datquote:
jaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom ff kroelen meisjedan wordt je vast wat vrolijker
Die van mij ook dit keerquote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook dat![]()
Maar die van mij is altijd heel happy
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer verkeerdt gedaan?
Het komt gewoon door je baard!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vraag al niets meer
Het is oke, ze heeft het niet over echte mannen. Jij hebt baard, dus man.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vraag al niets meer
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me niet aangesproken. Ik ben nog een kleine jongen, geen man!
daweetiknietquote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja oke, maar wat hebben we nu fout gedaan?
Behalve ik met mijn spelling
quote:
Dát zal het zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is oke, ze heeft het niet over echte mannen. Jij hebt baard, dus man.
Die van mij echt nooit hoor, de man die die klotereclame bedacht heeft mag van mij gevierendeeld wordenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Die van mij ook dit keer![]()
donderdag ongesteld.. maar het boeide me echt niet![]()
have a happy periodquote:Op zondag 27 maart 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die van mij echt nooit hoor, de man die die klotereclame bedacht heeft mag van mij gevierendeeld worden
Ik voel er ook nooit wat vanquote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
have a happy period![]()
Ik heb er nooit zoveel last van eigenlijk
Ah, ook besneden?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik voel er ook nooit wat vanHanddoekje eronder en klaar
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik voel er ook nooit wat vanHanddoekje eronder en klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Echt, serieus, dat kan alleen een man bedacht hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
have a happy period![]()
Ik heb er nooit zoveel last van eigenlijk
blije hormonen?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt, serieus, dat kan alleen een man bedacht hebben.
Doodongelukkig, dat word ik er van!
Gelukkig mag ik vanaf nou..ongeveer nu..aan de blije hormonen
Ja, die juichen!quote:
Ik snap je niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, vind je het heeeeel raar?quote:
achjaaa, de pil, eentje waar je iets minder dood van wil als je ongesteld bentquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Leuk idee van Joysa, whisky proeverij! Marijke, wil je die ook als optie geven?
oh de pil...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
achjaaa, de pil, eentje waar je iets minder dood van wil als je ongesteld bent
Alleen, hoe ga je dat dan doen, op de meet?quote:
Glas optillen.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen, hoe ga je dat dan doen, op de meet?
Dat organiseer ik welquote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben jou alcohol misbruik wel gezienquote:Op zondag 27 maart 2011 22:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat organiseer ik welEn dan zal ik wachten met drinken tot de proeverij
Dan verspillen we niets
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
nou, ik wil in een donker hoekje kruipen en daar stilletjes snikkend overlijden zonder pil, dus ik moet watquote:Op zondag 27 maart 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh de pil...
ik word van geen enkele hormoon blij... dus ik gebruik niks
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Winkeltjelaat je je foon niet in het water vallen
oh dus zonder hormonen ga je dood?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik wil in een donker hoekje kruipen en daar stilletjes snikkend overlijden zonder pil, dus ik moet wat
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik wil in een donker hoekje kruipen en daar stilletjes snikkend overlijden zonder pil, dus ik moet wat
Dat zeg je nu wel, maar iin bad met een iPhone en die initialen doen mij vermoeden dat we met een en dezelfde persoon te maken hebben!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik ben C_A niet (ook al zijn dat wel mijn initialen
het is meer dat de hormonen willen dat ik dood wilquote:Op zondag 27 maart 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dus zonder hormonen ga je dood?
Je weet maar nooit, zeker als er ook nog een blondje in het spel is .....quote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik ben C_A niet (ook al zijn dat wel mijn initialen
Whehehe, doe dat.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat organiseer ik welEn dan zal ik wachten met drinken tot de proeverij
Dan verspillen we niets
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waren maar 2 slokjes hoor, de rest is opgegaanquote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe, doe dat.
Een glas Oban over je tapijt en een glas Oban over muck dr blouse.... Alcoholmisbruik.
oh joh, dat zijn maar hormonen, over een weekje is dat over hoorquote:
veel plezier, tot morgen Lovelyquote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
Oh vriendje gaat douchen...
* LovelyLady rent er achteraan![]()
Doeiiiiiiiiiii tot morgen
Stomme hormonenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is meer dat de hormonen willen dat ik dood wil
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
Deels baal ik wel dat ik niet kanquote:Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
whiskey proeverij...
* Barretje80 is blij dat ze niet op de meet komt
Doeg moppiequote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik drink niet , dus na een glas zou ik al gaan slapenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
whiskey proeverij...
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
De proeverij is optioneel mag ik hopenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
whiskey proeverij...
Proeverij doen we pas daarnaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De proeverij is optioneel mag ik hopen![]()
Anders denk ik niet dat ik de BBQ nog kan vinden daarna
Nee, die is verplicht hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De proeverij is optioneel mag ik hopen![]()
Anders denk ik niet dat ik de BBQ nog kan vinden daarna
Slaap lekker PriemBabequote:
Ga scheiden en zoek een vrouw bij wie je dat wel doetquote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Waar zijn de tijden dat ik achter m'n vrouw aanrende als die ging douchen
Dán is het afhankelijk van wát er geproefd moet worden of ik wel of niet komquote:
Ik zal er een leuke vintage whisky bij zoekenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dán is het afhankelijk van wát er geproefd moet worden of ik wel of niet kom![]()
Als dat het criterium is gaat de scheidingsmakelaar het druk krijgenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga scheiden en zoek een vrouw bij wie je dat wel doet
Ik zal er een leuk verhaal bij houden, dan is het voor meer mensen interessantquote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk wel toe als er whisky wordt geproefd!
Eenschquote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk wel toe als er whisky wordt geproefd!
Heeft ie ook wat te doen!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als dat het criterium is gaat de scheidingsmakelaar het druk krijgen
Ja, dat zo ongeveer dusquote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Gezien het vaderdag-gebeuren erna is de kans dat ik kom al kleiner, en dat ik blijf slapen helemaal 0%
Als de datum zo blijft plannen we een alternatieve meetquote:
Nee, dat zijn twee verschillende meets!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
Maar eerst was het 16 april en nu 18 juni of zo? Nou ja, te ver en ik ben dan net weer terug uit L.A. Dan ben ik liever thuis. Verrassend dus
De kneusjes-die-anders-thuis-ruzie-krijgen-meet?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als de datum zo blijft plannen we een alternatieve meet
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De kneusjes-die-anders-thuis-ruzie-krijgen-meet?
En allebij kan ik dus nietquote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee verschillende meets!
+de-gene-die-niet-kunnenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
The what?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet mogen van die vrouw op Paiq.
Op Paiq (datingsite) sprak ik vanmiddag iemand voor het eerste, en het kwam er op neer dat een man alleen hoofdhaar mag hebben, de rest moet allemaal wegquote:
Vind je het gek?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de meiden waren helemaal vol van Thijs
Ik vind het een apart onderwerp voor een eerste praatje.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Paiq (datingsite) sprak ik vanmiddag iemand voor het eerste, en het kwam er op neer dat een man alleen hoofdhaar mag hebben, de rest moet allemaal weg.
Dat ie een beetje druk is he?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de meiden waren helemaal vol van Thijs
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet mogen van die vrouw op Paiq.
Nou, tijd om uit bad te gaan dusquote:
Er is nog een meet in mei, exacte datum is afhankelijk van het weer en er kunnen maximaal zo'n 10 personen mee, eventueel 3 a 4 slapers is mogelijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als de datum zo blijft plannen we een alternatieve meet
gewoon een laptop in gooien, krijg je het vanzelf warm. Tip, wel zelf er uit stappen voordat je dat doet!quote:
Dan krijg je het ook niet vanzelf warm als je eruit staptquote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon een laptop in gooien, krijg je het vanzelf warm. Tip, wel zelf er uit stappen voordat je dat doet!
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon een laptop in gooien, krijg je het vanzelf warm. Tip, wel zelf er uit stappen voordat je dat doet!
ik zag helemaal mezelf terug in je jongste, ze leek niet goed te weten wat ze met Thijs aanmoest als wij (ik) keken, maar stiekem vond ze het wel tofquote:
Mijn (en van een paar anderen ook I guess) probleem is dat ik niet zo vrijblijvend kortvantevoren kan plannen....quote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Er is nog een meet in mei, exacte datum is afhankelijk van het weer en er kunnen maximaal zo'n 10 personen mee, eventueel 3 a 4 slapers is mogelijk.![]()
De pannenkoekenmeet zoals we die toen al gedoopt hebben.![]()
We gaan dan een stukje varen en natuurlijk pannenkoeken eten
Het aantal plaatsen is wel lastigquote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Er is nog een meet in mei, exacte datum is afhankelijk van het weer en er kunnen maximaal zo'n 10 personen mee, eventueel 3 a 4 slapers is mogelijk.![]()
De pannenkoekenmeet zoals we die toen al gedoopt hebben.![]()
We gaan dan een stukje varen en natuurlijk pannenkoeken eten
Ook de jongste genoot ervan hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zag helemaal mezelf terug in je jongste, ze leek niet goed te weten wat ze met Thijs aanmoest als wij (ik) keken, maar stiekem vond ze het wel tof![]()
en wat heb jij een leuke meiden zeg![]()
![]()
![]()
hopelijk denkt de oudste er over 30 jaar toch anders over en wil ze alsnog met Thijs trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |