quote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik wil in een donker hoekje kruipen en daar stilletjes snikkend overlijden zonder pil, dus ik moet wat
Dat zeg je nu wel, maar iin bad met een iPhone en die initialen doen mij vermoeden dat we met een en dezelfde persoon te maken hebben!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik ben C_A niet (ook al zijn dat wel mijn initialen
het is meer dat de hormonen willen dat ik dood wilquote:Op zondag 27 maart 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dus zonder hormonen ga je dood?
Je weet maar nooit, zeker als er ook nog een blondje in het spel is .....quote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik ben C_A niet (ook al zijn dat wel mijn initialen
Whehehe, doe dat.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat organiseer ik welEn dan zal ik wachten met drinken tot de proeverij
Dan verspillen we niets
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik wil in een donker hoekje kruipen en daar stilletjes snikkend overlijden zonder pil, dus ik moet wat
Waren maar 2 slokjes hoor, de rest is opgegaanquote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe, doe dat.
Een glas Oban over je tapijt en een glas Oban over muck dr blouse.... Alcoholmisbruik.
oh joh, dat zijn maar hormonen, over een weekje is dat over hoorquote:
veel plezier, tot morgen Lovelyquote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
Oh vriendje gaat douchen...
* LovelyLady rent er achteraan![]()
Doeiiiiiiiiiii tot morgen
Stomme hormonenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is meer dat de hormonen willen dat ik dood wil
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
Deels baal ik wel dat ik niet kanquote:Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
whiskey proeverij...
* Barretje80 is blij dat ze niet op de meet komt
Doeg moppiequote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik drink niet , dus na een glas zou ik al gaan slapenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
whiskey proeverij...
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
De proeverij is optioneel mag ik hopenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
whiskey proeverij...
Proeverij doen we pas daarnaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De proeverij is optioneel mag ik hopen![]()
Anders denk ik niet dat ik de BBQ nog kan vinden daarna
Nee, die is verplicht hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De proeverij is optioneel mag ik hopen![]()
Anders denk ik niet dat ik de BBQ nog kan vinden daarna
Slaap lekker PriemBabequote:
Ga scheiden en zoek een vrouw bij wie je dat wel doetquote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Waar zijn de tijden dat ik achter m'n vrouw aanrende als die ging douchen
Dán is het afhankelijk van wát er geproefd moet worden of ik wel of niet komquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |