Ik geef juist veel te weinig uit voor mezelf... maar ja, sparen is handig als ik een huis wil gaan kopenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe nice.
Ik moet ook echt geld hebben, maar ik geef het veel te snel uit.
staat nog wel een krat, maar die staan niet koudquote:
vriezerquote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
staat nog wel een krat, maar die staan niet koud
nee joh, nog lang nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weekend is ook bijna voor bij dus je timing is goed
Hoe kan je te weinig uitgeven?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geef juist veel te weinig uit voor mezelf... maar ja, sparen is handig als ik een huis wil gaan kopen.
Hey STquote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vriezer
[..]
nee joh, nog lang niet
Hij gaat niet veel uit, en als hij uitgaat, zuipt hij nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe kan je te weinig uitgeven?Leer het mij! Ik koop echt niet veel, maar avondjes uit hakken er toch wel behoorlijk in.
Ten eerste: weinig avondjes uitquote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe kan je te weinig uitgeven?Leer het mij! Ik koop echt niet veel, maar avondjes uit hakken er toch wel behoorlijk in.
Neequote:Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
Iets met werk en luxe paarden
Of je gaat zeurenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij gaat niet veel uit, en als hij uitgaat, zuipt hij niet.
Oh.quote:
Dank je!quote:
da klopt, ongeveer bed tijd nuquote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weekend is ook bijna voor bij dus je timing is goed
geen idee of je er wat aan hebt maar J. werkt met LightRoom misschien is dat een optie?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je!
Ik moet alleen de rawfoto's van Canon nog werkend krijgen in Photoshop. Die herkent ze nu nog niet.
Welke versie? in CS4 en 5 zit dat er standaard in als het goed is.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je!
Ik moet alleen de rawfoto's van Canon nog werkend krijgen in Photoshop. Die herkent ze nu nog niet.
jah ... jij welquote:
Overschakelen op whisky...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |