Gaatiedoodquote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn neus dicht knijpen, succes gegarandeerd
Ja, donderdag een Canon EOS 600D gekocht. Dus vandaag eens uitgeprobeerd. En ik moet nog wel wat dingen aanleren hoor, qua instellingen. En ik wilde ook wat uitproberen met scherptediepte, vandaar dat er hier en daar wat halve bomen op de voor-of achtergrond staan op veel foto's (op eentje uit de online foto's volgens mij).quote:
Nee klopt; maar is ie wel chagrijnigquote:
Oh je hebt het dus al eens geprobeerdquote:Op zondag 27 maart 2011 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee klopt; maar is ie wel chagrijnig
Uh verkeerde gequote?quote:
Ik had laats al zijn groentequote:Op zondag 27 maart 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
Trouwens, als iemand ooit Wok zoekt... ik heb zijn huis gevonden!
[ afbeelding ]
Erg duidelijk ook als je mij quotequote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Erg duidelijk ook als je mij quote
HA DICH!quote:
Mooie camera. Welke fotografie vind je het tofste? Zulke landschappen, portret of de macro?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, donderdag een Canon EOS 600D gekocht. Dus vandaag eens uitgeprobeerd. En ik moet nog wel wat dingen aanleren hoor, qua instellingen. En ik wilde ook wat uitproberen met scherptediepte, vandaar dat er hier en daar wat halve bomen op de voor-of achtergrond staan op veel foto's (op eentje uit de online foto's volgens mij).
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zet het geluid van de tv maar wat harder om over het gesnurk van vriendlief te komen
Ik fotografeer vooral landschappen en natuur. Af en toe macro, maar daar heb ik de lens nog niet voor. En sowieso wil ik eerst een wat grotere zoomlens hebben en een lens die wat lichtgevoeliger is, voor binnenopnamen. Op feestjes en zo vind ik het ook wel leuk om te fotograferen (al zijn er mensen die dat minder leuk vindenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooie camera. Welke fotografie vind je het tofste? Zulke landschappen, portret of de macro?
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh je hebt het dus al eens geprobeerd
toftoftof.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik fotografeer vooral landschappen en natuur. Af en toe macro, maar daar heb ik de lens nog niet voor. En sowieso wil ik eerst een wat grotere zoomlens hebben en een lens die wat lichtgevoeliger is, voor binnenopnamen. Op feestjes en zo vind ik het ook wel leuk om te fotograferen (al zijn er mensen die dat minder leuk vinden).
Ja, maar over 2 maanden vakantiegeld, en echt op vakantie ga ik toch nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
toftoftof.
Lenzen zijn zo belachelijk duur.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
'WAAROM MAAK JIJ MIJ NOU WAKKER'.. Dat ík niet kon slapen van zijn gesnurk was uiteraard maar bijzaak![]()
Whehehe nice.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar over 2 maanden vakantiegeld, en echt op vakantie ga ik toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |