Ah, het is jou ook opgevallen? Ik ging hem in mijn Google Agenda zetten, en Google vond dat ik dan al wat hadquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Wie plant er nou een meet vlak voor/ op vaderdag
Iemand zonder kinderen (voor zover hij weet dan)quote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Wie plant er nou een meet als ik al wat heb staanquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Tuurlijk. drie kwartier rijden overleef ik!quote:
wat heb je staan dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie plant er nou een meet als ik al wat heb staan
Aha leukquote:Op zondag 27 maart 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Familie weekend, zelfde als vorige jaar tijden muse
Dat zekerquote:
Jij bent familie van Woeste_Woerd?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zekerdus mocht WW dat weekend vrij zijn komt hij dus ook waarschijnlijk niet naar de meet
Dat dusquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Iemand zonder kinderen (voor zover hij weet dan)
Dit is de eerste keer dat ik dat hoor!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer
Ik sta zelfs op een foto in zijn fobo
Peheheh had je het ook gezienquote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
Lol op tv: man veegt constant met warme theezakjes in zijn gezicht
Heb het al wel vaker verteldquote:Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dat hoor!
Ja, geniaal programma. Ik ben benieuwd hoe de Nederlandse versie gaat worden.quote:
"Die periode in de maand"quote:
Of over heen gelezenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar niet op momenten dat ik in de KSC was, blijkbaar.
Knuffquote:
Ook datquote:
jaquote:Op zondag 27 maart 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom ff kroelen meisjedan wordt je vast wat vrolijker
Die van mij ook dit keerquote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook dat![]()
Maar die van mij is altijd heel happy
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer verkeerdt gedaan?
Het komt gewoon door je baard!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vraag al niets meer
Het is oke, ze heeft het niet over echte mannen. Jij hebt baard, dus man.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vraag al niets meer
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me niet aangesproken. Ik ben nog een kleine jongen, geen man!
daweetiknietquote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja oke, maar wat hebben we nu fout gedaan?
Behalve ik met mijn spelling
quote:
Dát zal het zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 22:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is oke, ze heeft het niet over echte mannen. Jij hebt baard, dus man.
Die van mij echt nooit hoor, de man die die klotereclame bedacht heeft mag van mij gevierendeeld wordenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
Die van mij ook dit keer![]()
donderdag ongesteld.. maar het boeide me echt niet![]()
have a happy periodquote:Op zondag 27 maart 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die van mij echt nooit hoor, de man die die klotereclame bedacht heeft mag van mij gevierendeeld worden
Ik voel er ook nooit wat vanquote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
have a happy period![]()
Ik heb er nooit zoveel last van eigenlijk
Ah, ook besneden?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik voel er ook nooit wat vanHanddoekje eronder en klaar
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik voel er ook nooit wat vanHanddoekje eronder en klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |