Ah, het is jou ook opgevallen? Ik ging hem in mijn Google Agenda zetten, en Google vond dat ik dan al wat hadquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Wie plant er nou een meet vlak voor/ op vaderdag
Iemand zonder kinderen (voor zover hij weet dan)quote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Wie plant er nou een meet als ik al wat heb staanquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Tuurlijk. drie kwartier rijden overleef ik!quote:
wat heb je staan dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie plant er nou een meet als ik al wat heb staan
Aha leukquote:Op zondag 27 maart 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Familie weekend, zelfde als vorige jaar tijden muse
Dat zekerquote:
Jij bent familie van Woeste_Woerd?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zekerdus mocht WW dat weekend vrij zijn komt hij dus ook waarschijnlijk niet naar de meet
Dat dusquote:Op zondag 27 maart 2011 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Iemand zonder kinderen (voor zover hij weet dan)
Dit is de eerste keer dat ik dat hoor!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer
Ik sta zelfs op een foto in zijn fobo
Peheheh had je het ook gezienquote:Op zondag 27 maart 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
Lol op tv: man veegt constant met warme theezakjes in zijn gezicht
Heb het al wel vaker verteldquote:Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dat hoor!
Ja, geniaal programma. Ik ben benieuwd hoe de Nederlandse versie gaat worden.quote:
"Die periode in de maand"quote:
Of over heen gelezenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar niet op momenten dat ik in de KSC was, blijkbaar.
Knuffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |