Ik zal er een leuke vintage whisky bij zoekenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dán is het afhankelijk van wát er geproefd moet worden of ik wel of niet kom![]()
Als dat het criterium is gaat de scheidingsmakelaar het druk krijgenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga scheiden en zoek een vrouw bij wie je dat wel doet
Ik zal er een leuk verhaal bij houden, dan is het voor meer mensen interessantquote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk wel toe als er whisky wordt geproefd!
Eenschquote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
Ik kijk wel toe als er whisky wordt geproefd!
Heeft ie ook wat te doen!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als dat het criterium is gaat de scheidingsmakelaar het druk krijgen
Ja, dat zo ongeveer dusquote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Gezien het vaderdag-gebeuren erna is de kans dat ik kom al kleiner, en dat ik blijf slapen helemaal 0%
Als de datum zo blijft plannen we een alternatieve meetquote:
Nee, dat zijn twee verschillende meets!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
Maar eerst was het 16 april en nu 18 juni of zo? Nou ja, te ver en ik ben dan net weer terug uit L.A. Dan ben ik liever thuis. Verrassend dus
De kneusjes-die-anders-thuis-ruzie-krijgen-meet?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als de datum zo blijft plannen we een alternatieve meet
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De kneusjes-die-anders-thuis-ruzie-krijgen-meet?
En allebij kan ik dus nietquote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee verschillende meets!
+de-gene-die-niet-kunnenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
The what?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet mogen van die vrouw op Paiq.
Op Paiq (datingsite) sprak ik vanmiddag iemand voor het eerste, en het kwam er op neer dat een man alleen hoofdhaar mag hebben, de rest moet allemaal wegquote:
Vind je het gek?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de meiden waren helemaal vol van Thijs
Ik vind het een apart onderwerp voor een eerste praatje.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Paiq (datingsite) sprak ik vanmiddag iemand voor het eerste, en het kwam er op neer dat een man alleen hoofdhaar mag hebben, de rest moet allemaal weg.
Dat ie een beetje druk is he?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de meiden waren helemaal vol van Thijs
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet mogen van die vrouw op Paiq.
Nou, tijd om uit bad te gaan dusquote:
Er is nog een meet in mei, exacte datum is afhankelijk van het weer en er kunnen maximaal zo'n 10 personen mee, eventueel 3 a 4 slapers is mogelijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als de datum zo blijft plannen we een alternatieve meet
gewoon een laptop in gooien, krijg je het vanzelf warm. Tip, wel zelf er uit stappen voordat je dat doet!quote:
Dan krijg je het ook niet vanzelf warm als je eruit staptquote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon een laptop in gooien, krijg je het vanzelf warm. Tip, wel zelf er uit stappen voordat je dat doet!
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon een laptop in gooien, krijg je het vanzelf warm. Tip, wel zelf er uit stappen voordat je dat doet!
ik zag helemaal mezelf terug in je jongste, ze leek niet goed te weten wat ze met Thijs aanmoest als wij (ik) keken, maar stiekem vond ze het wel tofquote:
Mijn (en van een paar anderen ook I guess) probleem is dat ik niet zo vrijblijvend kortvantevoren kan plannen....quote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Er is nog een meet in mei, exacte datum is afhankelijk van het weer en er kunnen maximaal zo'n 10 personen mee, eventueel 3 a 4 slapers is mogelijk.![]()
De pannenkoekenmeet zoals we die toen al gedoopt hebben.![]()
We gaan dan een stukje varen en natuurlijk pannenkoeken eten
Het aantal plaatsen is wel lastigquote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Er is nog een meet in mei, exacte datum is afhankelijk van het weer en er kunnen maximaal zo'n 10 personen mee, eventueel 3 a 4 slapers is mogelijk.![]()
De pannenkoekenmeet zoals we die toen al gedoopt hebben.![]()
We gaan dan een stukje varen en natuurlijk pannenkoeken eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |