ze zijn nog wel aan het fietsen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:49 schreef Kwaliteit het volgende:
servio eruit?
oke...
ik volg het allemaal niet meer zo
zelfs dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ze zijn nog wel aan het fietsen!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ze zijn nog wel aan het fietsen!
dames in de dop hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:45 schreef Ireth het volgende:
Wat staat Jo nou in haar kruis te graaien?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef Kwaliteit het volgende:
spixtv werkt overigens nog oke? ik heb het al een tijd niet aangepast
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef Kwaliteit het volgende:
ja top!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef Kwaliteit het volgende:
primaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef Kwaliteit het volgende:
wordt heibel vanavondquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef mspoez het volgende:
'Wat is er met je' vraagt Jo aan Mo 'niks' zegt Mo 'welles, ik zie het' zegt Jo.
Weg stemming.
die gaat zo weer breienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef Ireth het volgende:
Het wordt Jo allemaal ff te veel? Die trekt zich even terug van het feestgedruis?
Mo zat tussen Aaf en Alex in, en kwam ineens extra close naast Philip zitten en zei: jullie ( Joanna en Maik ) gezellig dan wij ook---> jaloersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef mspoez het volgende:
'Wat is er met je' vraagt Jo aan Mo 'niks' zegt Mo 'welles, ik zie het' zegt Jo.
Weg stemming.
Om 12 uur P-tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond FOK'ers!
Bijna gefeliciteerd Laura
Gezellige verjaardag hoor: lekker Hollands in een kringetje!Hoelaat komt de visite?
Doe eens niet zo vrolijk....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond FOK'ers!
Gezellige verjaardag hoor: lekker Hollands in een kringetje!Hoelaat komt de visite?
quote:
quote:
quote:
Mooi zo, dat Net 5 streamen is me helaas nog altijd niet gelukt, maar ga het over paar weken weer eens proberen, dan heb ik een andere computer staan hierquote:
ja had ik net ook..kon hier niet opkomen, maaar toch geluktquote:
Eric, wat zie jij er goed uit tegenwoordig, zag een foto van je donderdag, leuk hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond FOK'ers!
Ben je niet uitgenodigd???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond FOK'ers!
Grote mond van Mo en gelijk van slagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef Ireth het volgende:
Het wordt Jo allemaal ff te veel? Die trekt zich even terug van het feestgedruis?
dus datquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef itsme het volgende:
Mo is duidelijk weer eens jaloers. Ze kan hoogbegaafd zijn maar emotioneel is ze erg laagbegaafd.
laafgebaafd.
Ik heb er nog steeds die kutreclame in.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef Kwaliteit het volgende:
dat ligt aan jezelfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds die kutreclame in.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Idd. Een wat boller koppie en een leuk kapsel Erikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eric, wat zie jij er goed uit tegenwoordig, zag een foto van je donderdag, leuk hoor!
(ik herkende je niet)
hoi ericquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond FOK'ers!
Ik sinds gisteren niet meer na wat hulp van een lieve en geduldige fokker! Ben er zeer content mee!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hehe, dank je: ik las het jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eric, wat zie jij er goed uit tegenwoordig, zag een foto van je donderdag, leuk hoor!
(ik herkende je niet)
Kinderfeestje voor Laura.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik sinds gisteren niet meer na wat hulp van een lieve en geduldige fokker! Ben er zeer content mee!
ja,en de deur is ook nog dichtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi allemaal ik schakel net in en jullie zitten waarschijnlijk al even te kijken en dan vallen dingen niet zo op maar als je er zo invalt wel.
Wat ik zie is dat Monique al stomdronken overkomt. Heeft ze zoveel op? Het lijkt al weer een klein kindmeispeutertje.
Ik heb ook last van haar lijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:56 schreef Noelle06 het volgende:
Er is niks zegt Joanna maar ze gheeft last van haar lijf
Die moderne telefoontjes van tegenwoordig...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hehe, dank je: ik las het ja
Hoe kwam in vredesnaam die foto hier al vóórdat de uitzending begonnen was?
van alles wat nep is aan haar zeker...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:56 schreef Noelle06 het volgende:
Er is niks zegt Joanna maar ze heeft last van haar lijf
Lauw verwacht nog wel muziekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Over 1 uur is Laura jarig, maar het feestje is al afgelopen....
Nou zeg, wat ziet dat eruitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
Jeetje, Jo lijkt, op haar rug gezien, wel een giraf...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
Die stem moet op mute. Door haar stem kan je de ander niet meer horen.quote:
Ik ben sinds donderdagavond al reuze vrolijk!quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
Als je al vanaf je geboorte gewend bent om in het middelpunt van de belangstelling te staan is het moeilijk om rekening met iemand anders te houden. Kan zij ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef pollewopsie het volgende:
Vreselijk wicht die Jo, altijd maar aandacht vragen.....voral als de ander een keer in de picture staat!!!
Hoe zielig kun je zijn?????
je zal de enige niet zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben sinds donderdagavond al reuze vrolijk!![]()
Vertel eens?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ja wij ook nu servio eruit is....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En de snoep zakjes met doosje rozijntjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef trollie67 het volgende:
Feest is afgelopen,lauraatje moet nu naar bed,als afscheid nog ff de kabouterdans
iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die muts ziet er gefototshopped uit
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En de snoep zakjes met doosje rozijntjes
wel een hele slechte danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die muts ziet er gefototshopped uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flip heb haar neukteugels net ontdekt hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef Deisyy het volgende:
De truc van Jo werkt al, Flip is al weer bij haar.
ik ben sinds mijn geboorte al reuze vrolijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
De uitslagen van de vanavond gespeelde wedstrijden in de eredivisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En de snoep zakjes met doosje rozijntjes
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
De uitslagen van de vanavond gespeelde wedstrijden in de eredivisie:lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik haat gluiperds........
oh echt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ach en dan doe ik eens een poging om een topic te openen omdat het erg lang duurt en wat???? Nou laat maar!
ja, een hele slechtequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
wel een hele slechte dan
[ link | afbeelding ]
Ik ben vrolijk omdat Gerard mocht blijven met 78%!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef pollewopsie het volgende:
[..]
ja wij ook nu servio eruit is....
jankhoer met vlektyfusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is wel erg gevlekt nu van achter.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef itsme het volgende:
Nou veel plezier nog jongens. Ik ga naar bed... lezen.Verder met Never let me Go van Kazuo Ishiguro.
oke dat klinkt lieverquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk omdat Gerard mocht blijven met 78%!
Ja dat was wel heel veel he met 78%.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk omdat Gerard mocht blijven met 78%!
dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef sjaakspark het volgende:
Is de kamer nu vandaag wel open geweest?¿
Ja ik ben een stuntel wat dat betreft, maar ben er ook klaar mee. Was eerste, ach laat maar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh echt?![]()
helemaal gemist, deze stond bovenaan, als ik dat geweten had![]()
Komt omdat er geen COS voorstond denk ik
darkieeeeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef Dark het volgende:
Kan de gezelligheid niet aan, wat een feest, krijg er vochtballen van, welterusten
Ja maar ja maar... ik kan me niet herinneren wie die foto dan gemaakt heeft!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die moderne telefoontjes van tegenwoordig...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen weten.
Best wel aktie toch !!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Waarom gaan ze nou net op een avond met drank dat ik wél kan kijken met z'n allen zitten sufkutten?
nee tot maandag dicht ofcoursequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
[..]
ik ga niet slapen, ik zei slaap lekker tegen itsmequote:
[..]
Hehehequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja dat was wel heel veel he met 78%.![]()
Denk dat ze Gerard niet snel zullen nomineren want niemand wil tegenover hem nu genomineerd staan.
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef Niki.P het volgende:
Zou Alex ten ere van Laura verjaardag mogen blijven slapen, zij wou toch een pyjama party...
dus gisteren maar één en nu weer tot maandag wachten. Zo schiet het niet echt op met het raden van de geheimen. Het word steeds saaier.quote:
nee, dan heb je gewoon gelijk, maar mensen zoeken naar de Cos, zet dat er gewoon bij en komen we vanzelf wel, dan doet een modje de rest wel denk/hoop ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik ben een stuntel wat dat betreft, maar ben er ook klaar mee. Was eerste, ach laat maar.
niet doen...nu krijg je weer het hele verhaal dat het er niet in staatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
lees eens terug enzo. De updates en streamverslagen zijn niet voor niks getypt door users die er tijd voor vrij maken om ons daarvan te voorzien.
als hij zn cars pyamaatje maar aandoet !quote:
nou sorry hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
lees eens terug enzo. De updates en streamverslagen zijn niet voor niks getypt door users die er tijd voor vrij maken om ons daarvan te voorzien.
Nu kan ik abuis zijn hoor, maar ik heb er niets van gezien in de SV's vandaagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ben een positieve denker!quote:
Ja ontzettend! Als kiespijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:02 schreef dimi1972 het volgende:
zeg Eric ?
Mis je servio al een beetje ?lol
Bij nieuws en updates staat niet of de kamer wel of niet open is en er staat ook niks over de Michael Jackson clue van vanmiddag. Daar kwam ik ook toevallig achter dat er een clue was geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kluis gerard leeg nu kan hem nu gaan vullen met raden van de geheimen van andere bewonersquote:
Met mijn goedkeuring zaten ze nu niet op de bankquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Met jou goedkeuring gebeurt het vast!
die komt zo, ik ken iemand van redactie komt eraan...quote:
ze kunnen het niet bijhoudenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
waarom word het geluid soms weer robot achtig?
Ik zit me er net over te verbazen hoe onvrouwelijk ze zit te eten...quote:
Dan zal er weinig spectaculairs gebeurd zijn schat ik zo dan moet je maar cossen terug gaan lezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu kan ik abuis zijn hoor, maar ik heb er niets van gezien in de SV's vandaag
Dat snapt niemand hier ...Prachtig moment iidquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Let op, Alex gaat knallen met zijn ballon
Mwa blijkbaar zijn ze niet zo snugger en willen ze het toch graag proberen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja dat was wel heel veel he met 78%.![]()
Denk dat ze Gerard niet snel zullen nomineren want niemand wil tegenover hem nu genomineerd staan.
http://www.secretstory.nl/nieuws/1674/Overleg+over+nominatiesquote:Overleg over nominaties
26 maart om 15.28
Gerard is de klos.
Philip, Joanna en Monique praten over de nominaties. Ze hebben nog geen idee wie ze moeten nomineren en daar speculeren ze over. Als ze iedereen mogen nomineren, zoals vorige week, dan vinden ze het niet moeilijk. Ze willen alle drie in ieder geval Gerard nomineren. Ze zijn het erover eens dat hij te ver is gegaan.
Beelden nu ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
jepquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef Blue Thunder het volgende:
is de tv stream bij jullie ook verrot?
Verbindingsproblemen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
Dat ik hier niet ben betekent niet dat ik niet kijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kunt wel merken dat je er niet zoveel meer bent. Het spel is al weken KUT!
Ik had al tijden het idee dat Gerard heeeel graag wilde dat z'n geheim geraden zou worden!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kluis gerard leeg nu kan hem nu gaan vullen met raden van de geheimen van andere bewoners
moet hij eerst missies krijgen en zorgen dat zijn kluis weer aangevuld wordt, je mag pas raden als je 2500 in je kluis hebt!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kluis gerard leeg nu kan hem nu gaan vullen met raden van de geheimen van andere bewoners
Zat ik me net ook al af te vragen. Geloof dat ze geen broekje aan heeft. Tenminste heb hem uit zien gaan en haar geen nwe aan zien doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:45 schreef Ireth het volgende:
Wat staat Jo nou in haar kruis te graaien?
Ze heeft haar vinger in keel gestoken, diner uitgekotst. Taart gegeten, nu pizza en straks weer lekker kotsen,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Snap er niet veel van Laura komt net uit de diner kamer en eet nu een pizza. Was er geen eten in de eetkamer? Ze heeft ook zo veel energie verspeelt vandaag, dus misschien ook wel logisch.
Hoop dan dat een van die drie meiden tegenover Gerard zitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwa blijkbaar zijn ze niet zo snugger en willen ze het toch graag proberen.
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/1674/Overleg+over+nominaties
Laat ie dan maar samen met Jo komen te staan.. moven met die giraf.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Het was een reactie op "Karim, Karim, laat je piemel zien"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:09 schreef mspoez het volgende:
Lol; Karim doet iets niet (wat eigenlijk?) want 'dat kan ie zijn ouders niet aandoen'. Steekje naar Mo?
Echt hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Ach ja de kamer is nog steeds dicht al een paar dagen. Belachelijk. Zo kan het spel niet gespeeld worden. Het is als een voetbalwedstrijd waar blijkbaar niet gescoord kan worden. Maar ik schijn de enige te zijn die zich daar aan ergert. Ze willen allemaal drukken maar dat mag/kan dus niet.
Mwa, we 'moeten' natuurlijk niets...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan zal er weinig spectaculairs gebeurd zijn schat ik zo dan moet je maar cossen terug gaan lezen.
o dus dat je hierover praat mag in hun geval weer wel. Waar blijven ze met de sanctiesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
en de kamer van de waarheid open dazuuu!quote:
wordt ze nog groter!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Niki.P het volgende:
Zou Laura zo nog op een stoel mogen staan
Sorry, mijn excuus maar soms komt de vraag wat er gebeurt is zoveel voorbij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwa, we 'moeten' natuurlijk niets...
Dan kun je iedere dag wel tig COSsen terug gaan zitten lezen... Een beetje vriendelijker doen mag best hoor.
ja dit is dezelfde CD die ze gister aanhadden toen ze 3 uur opgesloten zaten in de slaapkamer omdat er dingen geregeld moesten worden in het huis en er achteraf niks was gebeurd en zo de dag weer helemaal voorbij was zonder dat de kamer van de waarheid open was geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:10 schreef Stability het volgende:
nou muziek ! is dit weer dezelfde cd die ze altijd gebruiken en dan op repead?
ik dacht indd al zoiets ja...bij gebrek aan beter hahahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja dit is dezelfde CD die ze gister aanhadden toen ze 3 uur opgesloten zaten in de slaapkamer omdat er dingen geregeld moesten worden in het huis en er achteraf niks was gebeurd en zo de dag weer helemaal voorbij was zonder dat de kamer van de waarheid open was geweest.
Is al goed, ik begrijp het wel... Maar er stond echt niets in dit keer. Ik begreep de vraag dus wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuus maar soms komt de vraag wat er gebeurt is zoveel voorbij.
En weet van sommige dat ze echt tijd voor vrij maken om een verslagje te schrijfen.
Deze 3 gaan dan ook te ver doe de nominaties te bespreken!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Overleg over nominaties
26 maart om 15.28
Gerard is de klos.
Philip, Joanna en Monique praten over de nominaties. Ze hebben nog geen idee wie ze moeten nomineren en daar speculeren ze over. Als ze iedereen mogen nomineren, zoals vorige week, dan vinden ze het niet moeilijk. Ze willen alle drie in ieder geval Gerard nomineren. Ze zijn het erover eens dat hij te ver is gegaan.
En die lees ik ook, maar om nou alle cos'sen terug te gaan lezen dat gaat me toch te ver.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuus maar soms komt de vraag wat er gebeurt is zoveel voorbij.
En weet van sommige dat ze echt tijd voor vrij maken om een verslagje te schrijfen.
+1 !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:10 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
o dus dat je hierover praat mag in hun geval weer wel. Waar blijven ze met de sancties
afspraken maken over nominaties is toch verboden? Volgt er dan geen sanctie? Weet SS hiervan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Deze 3 gaan dan ook te ver doe de nominaties te bespreken!!!![]()
Waarin/waarmee zou Gerard te ver zijn gegaan?
Wel naar mijn scherm toe hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ik distantieer mij van deze twee..zij staan niet voor wat FOK! is....
Je zou ook zelf even kunnen zoeken. Bv op de homepage van secret story. En als je zoekt naar nieuws, dan zou je het kunnen proberen onder het kopje newsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Bij nieuws en updates staat niet of de kamer wel of niet open is en er staat ook niks over de Michael Jackson clue van vanmiddag. Daar kwam ik ook toevallig achter dat er een clue was geweest.
Dat gaat dus nog steeds over dat handboeienverhaal van vorig weekend.....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Klopt!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
Aafke begrijpt het principe feest het meest van de bewoners
... met de buurvrouw..?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben alleen gelukkig, man kijk tv boven op de slaapkamer
Als wij het weten waarom hun dan niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:14 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
afspraken maken over nominaties is toch verboden? Volgt er dan geen sanctie? Weet SS hiervan?
Gerard is een selfmade milionairquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:09 schreef pollewopsie het volgende:
[..]
moet hij eerst missies krijgen en zorgen dat zijn kluis weer aangevuld wordt, je mag pas raden als je 2500 in je kluis hebt!!!
in het gerard/jo verhaal van vorige week vinden hunquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard is een selfmade milionairKwestie van het trucje herhalen
Zal nog steeds wel over die handboeien meuk gaan, wss kunnen ze het gewoon niet hebben dat " de stemmers" hem daar niet eens op afgerekend hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja he? Het komt inderdaad heel neppig over allemaal...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
De camera's gaan los op Ziggo, maar wat een geforceerde boel
Dammm... Volgens mij is hij daar al aardig voor gestraft (althans: poging totquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat gaat dus nog steeds over dat handboeienverhaal van vorig weekend.....
De kamer van de waarheid opkopen en onderverhuren?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard is een selfmade milionairKwestie van het trucje herhalen
Maar je zou toch denken dat ze dat nu wel weten..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal nog steeds wel over die handboeien meuk gaan, wss kunnen ze het gewoon niet hebben dat " de stemmers" hem daar niet eens op afgerekend hebben.![]()
Gerardje![]()
![]()
Flipje wil nog steeds Joanna "wreken" Die knul doet zo enorm z'n best om opgemerkt te worden door Joanna...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dammm... Volgens mij is hij daar al aardig voor gestraft (althans: poging to) Die nominatie is uiteindelijk een cadeautje gebleken
Tijdens feestjes is ze geniaalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Klopt!!!
Vindt haar niet altijd even leuk maar tijdens feestjes!!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dammm... Volgens mij is hij daar al aardig voor gestraft (althans: poging tot) Die nominatie is uiteindelijk een cadeautje gebleken
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
De kamer van de waarheid opkopen en onderverhuren?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:18 schreef Ireth het volgende:
Vochtbal
[ afbeelding ]
Karim limboo't
[ afbeelding ]
Laura limboo't
[ afbeelding ]
Een pic voldoetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:18 schreef sjampoeh het volgende:
wie kan een filmpje maken van laura haar dansmoves
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:18 schreef Wilskracht het volgende:
Gaat in portugal de klok ook een uur vooruit?
Yupquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:18 schreef Wilskracht het volgende:
Gaat in portugal de klok ook een uur vooruit?
Ik gok op Anita Meyer - Why tell me whyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef dimi1972 het volgende:
wie gokt er mee op het volgende nummertje ?
Ik gok op ... Hello - Martin solveig.
nee hello kittyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef trollie67 het volgende:
Zelf met 14 had me zoon een knallender feest,ìs dit een pennyGirl party of zo?
ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef mYsca het volgende:
Ga bijna elke keer over me nek als ik Laura en Alex zie zoenen
JA! En waar blijven de pyama's?!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef trollie67 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok op Anita Meyer - Why tell me why
Yupquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef mYsca het volgende:
Ga bijna elke keer over me nek als ik Laura en Alex zie zoenen
Fristi's all around!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef trollie67 het volgende:
Ik gok... Pink - So whatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef dimi1972 het volgende:
Of Thomas Berge met " Jij bent mij neger"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef dimi1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |