hou je wel ff de zomertijd in de gaten dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die wil ik live zien om 700 uur
Denk ook dat ze niets van alcohol naar binnen gaat brengen,misschien een watertje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die suffe trut drinkt toch niet....
Waarom waardevolle alcohol verspillen aan een kind?
Truste BQquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:37 schreef beequeen het volgende:
Lau gaat helemaal los vanavond.Jammer dat ik het niet meekrijg. Fijne avond allemaal.
Vergeet niet dat de klok vooruitgaat, anders mis je de startquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die wil ik live zien om 700 uur
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
[..]
hou je wel ff de zomertijd in de gaten dan?
nee om aan te komen, typisch gevalletje anorexia.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef r_onald het volgende:
[..]
Denk ook dat ze niets van alcohol naar binnen gaat brengen,misschien een watertje.
veels te bang om zich zelf te zijn.
Na de sexquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:40 schreef Noelle06 het volgende:
Goedenavond FOk!
Dit is laura haar feestje![]()
Wanneer begint het koekhappen en spijker poepen enz....
niet met dat uur vooruitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:37 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
1e race! die moet je live kijken!
hou op schei uit, straks krijgen we een hele kleuter cd te horen !!! weet wat je zegt hoorquote:
dat heb je net gemistquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:40 schreef Noelle06 het volgende:
Goedenavond FOk!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:40 schreef Wilskracht het volgende:
Als iedereen was zoals Laura werden er geen kinderen misbruikt in kinderdagverblijven en vielen er geen alcohol doden in het verkeer.
Laura moet eerst nog haar geknutselde feestmuts op en trakterenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:40 schreef Noelle06 het volgende:
Goedenavond FOk!
3 keer herhaald, niet vergeten!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:41 schreef Stability het volgende:
[..]
hou op schei uit, straks krijgen we een hele kleuter cd te horen !!! weet wat je zegt hoor
En de geestelijke verwaarlozing maar voor lief nemen?quote:
kinderen voor kinderen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:41 schreef Stability het volgende:
[..]
hou op schei uit, straks krijgen we een hele kleuter cd te horen !!! weet wat je zegt hoor
Kinderen voor Kinderen,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:41 schreef Stability het volgende:
[..]
Lauraquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laura moet eerst nog haar geknutselde feestmuts op en trakteren
zomers wel, in de winter nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb Portugal eigenlijk zomer en wintertijd?
Heb ze niet eens getrakteerdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laura moet eerst nog haar geknutselde feestmuts op en trakteren
Trusten Beequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:37 schreef beequeen het volgende:
Lau gaat helemaal los vanavond.Jammer dat ik het niet meekrijg. Fijne avond allemaal.
Jaaaaahaaaaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:41 schreef Stability het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel goed in daar. Beetje rammen met pan deksels en pollepels.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet ie zelf de muziek maken?
vooruit zetten van de klok bedoel jequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
Ik heb ze trouwens nog geen een keer over het terug zetten van de klok gehoortd zullen ze er niet aan denken?
er liggen nog tien doosjes met krentjes in het labyrintquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb ze niet eens getrakteerdMoelijk natuurlijk dan moet ze zelf mee eten en dat past niet in haar eetschema.
mwa, tijd is niet zo heel belangrijk daar hèquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
Ik heb ze trouwens nog geen een keer over het terug zetten van de klok gehoortd zullen ze er niet aan denken?
Die gaan in het snoepzakje mee naar huis.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
er liggen nog tien doosjes met krentjes in het labyrint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |