En Alex geeft hem een boks..quote:
wel geblinddoekt..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:07 schreef Dark het volgende:
Faalex had verwacht dat ze met een auto naar de zee zouden rijden, naar een restaurantje, lekker romantisch.................... NOT
Laura raakt vanavond aangeschoten van de passoa en neemt een bad in de chocoladefontein. Vervolgens laat ze zich helemaal schoonlikken door Jo.quote:
Hij zal wel meer verwachten vanavond/vannacht. Weer een tegenvallerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:07 schreef Dark het volgende:
Faalex had verwacht dat ze met een auto naar de zee zouden rijden, naar een restaurantje, lekker romantisch.................... NOT
even gevingerd hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
mau: ik was net al misselijk, ben net ff naar de wc geweest ??
Even alles uitgekotstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
Nadia de tweede dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:08 schreef beequeen het volgende:
Lau: ik was net al misselijk maar ik ben al even naar de wc gweest. Duidelijk dus.
Met Alex naar het strand? In het donker?Bahbah, lijkt me doodeng, je weet nooit waar je eindigt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:07 schreef Dark het volgende:
Zo die is dus ook goed ziek in haar hoofd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura raakt vanavond aangeschoten van de passoa en neemt een bad in de chocoladefontein. Vervolgens laat ze zich helemaal schoonlikken door Jo.
Oké, dit script is erg onwaarschijnlijk, maar men mag toch dromen..
in een bootquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met Alex naar het strand? In het donker?Bahbah, lijkt me doodeng, je weet nooit waar je eindigt.
Moeten maar even dit als opdracht doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura raakt vanavond aangeschoten van de passoa en neemt een bad in de chocoladefontein. Vervolgens laat ze zich helemaal schoonlikken door Jo.
Oké, dit script is erg onwaarschijnlijk, maar men mag toch dromen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |