Ik sinds gisteren niet meer na wat hulp van een lieve en geduldige fokker! Ben er zeer content mee!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds die kutreclame in.
Hehe, dank je: ik las het jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eric, wat zie jij er goed uit tegenwoordig, zag een foto van je donderdag, leuk hoor!
(ik herkende je niet)
Kinderfeestje voor Laura.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik sinds gisteren niet meer na wat hulp van een lieve en geduldige fokker! Ben er zeer content mee!
ja,en de deur is ook nog dichtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi allemaal ik schakel net in en jullie zitten waarschijnlijk al even te kijken en dan vallen dingen niet zo op maar als je er zo invalt wel.
Wat ik zie is dat Monique al stomdronken overkomt. Heeft ze zoveel op? Het lijkt al weer een klein kindmeispeutertje.
Ik heb ook last van haar lijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:56 schreef Noelle06 het volgende:
Er is niks zegt Joanna maar ze gheeft last van haar lijf
Die moderne telefoontjes van tegenwoordig...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hehe, dank je: ik las het ja
Hoe kwam in vredesnaam die foto hier al vóórdat de uitzending begonnen was?
van alles wat nep is aan haar zeker...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:56 schreef Noelle06 het volgende:
Er is niks zegt Joanna maar ze heeft last van haar lijf
Lauw verwacht nog wel muziekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Over 1 uur is Laura jarig, maar het feestje is al afgelopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |