ze zijn nog wel aan het fietsen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:49 schreef Kwaliteit het volgende:
servio eruit?
oke...
ik volg het allemaal niet meer zo
zelfs dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ze zijn nog wel aan het fietsen!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ze zijn nog wel aan het fietsen!
dames in de dop hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:45 schreef Ireth het volgende:
Wat staat Jo nou in haar kruis te graaien?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef Kwaliteit het volgende:
spixtv werkt overigens nog oke? ik heb het al een tijd niet aangepast
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef Kwaliteit het volgende:
ja top!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef Kwaliteit het volgende:
primaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef Kwaliteit het volgende:
wordt heibel vanavondquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef mspoez het volgende:
'Wat is er met je' vraagt Jo aan Mo 'niks' zegt Mo 'welles, ik zie het' zegt Jo.
Weg stemming.
die gaat zo weer breienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef Ireth het volgende:
Het wordt Jo allemaal ff te veel? Die trekt zich even terug van het feestgedruis?
Mo zat tussen Aaf en Alex in, en kwam ineens extra close naast Philip zitten en zei: jullie ( Joanna en Maik ) gezellig dan wij ook---> jaloersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef mspoez het volgende:
'Wat is er met je' vraagt Jo aan Mo 'niks' zegt Mo 'welles, ik zie het' zegt Jo.
Weg stemming.
Om 12 uur P-tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond FOK'ers!
Bijna gefeliciteerd Laura
Gezellige verjaardag hoor: lekker Hollands in een kringetje!Hoelaat komt de visite?
Doe eens niet zo vrolijk....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond FOK'ers!
Gezellige verjaardag hoor: lekker Hollands in een kringetje!Hoelaat komt de visite?
quote:
quote:
quote:
Mooi zo, dat Net 5 streamen is me helaas nog altijd niet gelukt, maar ga het over paar weken weer eens proberen, dan heb ik een andere computer staan hierquote:
ja had ik net ook..kon hier niet opkomen, maaar toch geluktquote:
Eric, wat zie jij er goed uit tegenwoordig, zag een foto van je donderdag, leuk hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond FOK'ers!
Ben je niet uitgenodigd???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond FOK'ers!
Grote mond van Mo en gelijk van slagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef Ireth het volgende:
Het wordt Jo allemaal ff te veel? Die trekt zich even terug van het feestgedruis?
dus datquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef itsme het volgende:
Mo is duidelijk weer eens jaloers. Ze kan hoogbegaafd zijn maar emotioneel is ze erg laagbegaafd.
laafgebaafd.
Ik heb er nog steeds die kutreclame in.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:51 schreef Kwaliteit het volgende:
dat ligt aan jezelfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds die kutreclame in.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds die kutreclame in.
Idd. Een wat boller koppie en een leuk kapsel Erikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eric, wat zie jij er goed uit tegenwoordig, zag een foto van je donderdag, leuk hoor!
(ik herkende je niet)
hoi ericquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond FOK'ers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |