Flip heb haar neukteugels net ontdekt hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef Deisyy het volgende:
De truc van Jo werkt al, Flip is al weer bij haar.
ik ben sinds mijn geboorte al reuze vrolijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben sinds donderdagavond al reuze vrolijk!![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
De uitslagen van de vanavond gespeelde wedstrijden in de eredivisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En de snoep zakjes met doosje rozijntjes
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
De uitslagen van de vanavond gespeelde wedstrijden in de eredivisie:lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik haat gluiperds........
oh echt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ach en dan doe ik eens een poging om een topic te openen omdat het erg lang duurt en wat???? Nou laat maar!
ja, een hele slechtequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
wel een hele slechte dan
[ link | afbeelding ]
Ik ben vrolijk omdat Gerard mocht blijven met 78%!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef pollewopsie het volgende:
[..]
ja wij ook nu servio eruit is....
jankhoer met vlektyfusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is wel erg gevlekt nu van achter.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef itsme het volgende:
Nou veel plezier nog jongens. Ik ga naar bed... lezen.Verder met Never let me Go van Kazuo Ishiguro.
oke dat klinkt lieverquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk omdat Gerard mocht blijven met 78%!
Ja dat was wel heel veel he met 78%.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben vrolijk omdat Gerard mocht blijven met 78%!
dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef sjaakspark het volgende:
Is de kamer nu vandaag wel open geweest?¿
Ja ik ben een stuntel wat dat betreft, maar ben er ook klaar mee. Was eerste, ach laat maar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh echt?![]()
helemaal gemist, deze stond bovenaan, als ik dat geweten had![]()
Komt omdat er geen COS voorstond denk ik
darkieeeeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef Dark het volgende:
Kan de gezelligheid niet aan, wat een feest, krijg er vochtballen van, welterusten
Ja maar ja maar... ik kan me niet herinneren wie die foto dan gemaakt heeft!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die moderne telefoontjes van tegenwoordig...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen weten.
Best wel aktie toch !!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Waarom gaan ze nou net op een avond met drank dat ik wél kan kijken met z'n allen zitten sufkutten?
nee tot maandag dicht ofcoursequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
[..]
ik ga niet slapen, ik zei slaap lekker tegen itsmequote:
[..]
Hehehequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja dat was wel heel veel he met 78%.![]()
Denk dat ze Gerard niet snel zullen nomineren want niemand wil tegenover hem nu genomineerd staan.
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef Niki.P het volgende:
Zou Alex ten ere van Laura verjaardag mogen blijven slapen, zij wou toch een pyjama party...
dus gisteren maar één en nu weer tot maandag wachten. Zo schiet het niet echt op met het raden van de geheimen. Het word steeds saaier.quote:
nee, dan heb je gewoon gelijk, maar mensen zoeken naar de Cos, zet dat er gewoon bij en komen we vanzelf wel, dan doet een modje de rest wel denk/hoop ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik ben een stuntel wat dat betreft, maar ben er ook klaar mee. Was eerste, ach laat maar.
niet doen...nu krijg je weer het hele verhaal dat het er niet in staatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
lees eens terug enzo. De updates en streamverslagen zijn niet voor niks getypt door users die er tijd voor vrij maken om ons daarvan te voorzien.
als hij zn cars pyamaatje maar aandoet !quote:
nou sorry hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
lees eens terug enzo. De updates en streamverslagen zijn niet voor niks getypt door users die er tijd voor vrij maken om ons daarvan te voorzien.
Nu kan ik abuis zijn hoor, maar ik heb er niets van gezien in de SV's vandaagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |