afspraken maken over nominaties is toch verboden? Volgt er dan geen sanctie? Weet SS hiervan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Deze 3 gaan dan ook te ver doe de nominaties te bespreken!!!![]()
Waarin/waarmee zou Gerard te ver zijn gegaan?
Wel naar mijn scherm toe hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ik distantieer mij van deze twee..zij staan niet voor wat FOK! is....
Je zou ook zelf even kunnen zoeken. Bv op de homepage van secret story. En als je zoekt naar nieuws, dan zou je het kunnen proberen onder het kopje newsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Bij nieuws en updates staat niet of de kamer wel of niet open is en er staat ook niks over de Michael Jackson clue van vanmiddag. Daar kwam ik ook toevallig achter dat er een clue was geweest.
Dat gaat dus nog steeds over dat handboeienverhaal van vorig weekend.....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Klopt!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
Aafke begrijpt het principe feest het meest van de bewoners
... met de buurvrouw..?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben alleen gelukkig, man kijk tv boven op de slaapkamer
Als wij het weten waarom hun dan niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:14 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
afspraken maken over nominaties is toch verboden? Volgt er dan geen sanctie? Weet SS hiervan?
Gerard is een selfmade milionairquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:09 schreef pollewopsie het volgende:
[..]
moet hij eerst missies krijgen en zorgen dat zijn kluis weer aangevuld wordt, je mag pas raden als je 2500 in je kluis hebt!!!
in het gerard/jo verhaal van vorige week vinden hunquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard is een selfmade milionairKwestie van het trucje herhalen
Zal nog steeds wel over die handboeien meuk gaan, wss kunnen ze het gewoon niet hebben dat " de stemmers" hem daar niet eens op afgerekend hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja he? Het komt inderdaad heel neppig over allemaal...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
De camera's gaan los op Ziggo, maar wat een geforceerde boel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |