wordt ze nog groter!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Niki.P het volgende:
Zou Laura zo nog op een stoel mogen staan
Sorry, mijn excuus maar soms komt de vraag wat er gebeurt is zoveel voorbij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwa, we 'moeten' natuurlijk niets...
Dan kun je iedere dag wel tig COSsen terug gaan zitten lezen... Een beetje vriendelijker doen mag best hoor.
ja dit is dezelfde CD die ze gister aanhadden toen ze 3 uur opgesloten zaten in de slaapkamer omdat er dingen geregeld moesten worden in het huis en er achteraf niks was gebeurd en zo de dag weer helemaal voorbij was zonder dat de kamer van de waarheid open was geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:10 schreef Stability het volgende:
nou muziek ! is dit weer dezelfde cd die ze altijd gebruiken en dan op repead?
ik dacht indd al zoiets ja...bij gebrek aan beter hahahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja dit is dezelfde CD die ze gister aanhadden toen ze 3 uur opgesloten zaten in de slaapkamer omdat er dingen geregeld moesten worden in het huis en er achteraf niks was gebeurd en zo de dag weer helemaal voorbij was zonder dat de kamer van de waarheid open was geweest.
Is al goed, ik begrijp het wel... Maar er stond echt niets in dit keer. Ik begreep de vraag dus wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuus maar soms komt de vraag wat er gebeurt is zoveel voorbij.
En weet van sommige dat ze echt tijd voor vrij maken om een verslagje te schrijfen.
Deze 3 gaan dan ook te ver doe de nominaties te bespreken!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwa blijkbaar zijn ze niet zo snugger en willen ze het toch graag proberen.
Overleg over nominaties
26 maart om 15.28
Gerard is de klos.
Philip, Joanna en Monique praten over de nominaties. Ze hebben nog geen idee wie ze moeten nomineren en daar speculeren ze over. Als ze iedereen mogen nomineren, zoals vorige week, dan vinden ze het niet moeilijk. Ze willen alle drie in ieder geval Gerard nomineren. Ze zijn het erover eens dat hij te ver is gegaan.
http://www.secretstory.nl/nieuws/1674/Overleg+over+nominaties
En die lees ik ook, maar om nou alle cos'sen terug te gaan lezen dat gaat me toch te ver.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuus maar soms komt de vraag wat er gebeurt is zoveel voorbij.
En weet van sommige dat ze echt tijd voor vrij maken om een verslagje te schrijfen.
+1 !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:10 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
o dus dat je hierover praat mag in hun geval weer wel. Waar blijven ze met de sancties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |