wordt ze nog groter!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Niki.P het volgende:
Zou Laura zo nog op een stoel mogen staan
Sorry, mijn excuus maar soms komt de vraag wat er gebeurt is zoveel voorbij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwa, we 'moeten' natuurlijk niets...
Dan kun je iedere dag wel tig COSsen terug gaan zitten lezen... Een beetje vriendelijker doen mag best hoor.
ja dit is dezelfde CD die ze gister aanhadden toen ze 3 uur opgesloten zaten in de slaapkamer omdat er dingen geregeld moesten worden in het huis en er achteraf niks was gebeurd en zo de dag weer helemaal voorbij was zonder dat de kamer van de waarheid open was geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:10 schreef Stability het volgende:
nou muziek ! is dit weer dezelfde cd die ze altijd gebruiken en dan op repead?
ik dacht indd al zoiets ja...bij gebrek aan beter hahahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja dit is dezelfde CD die ze gister aanhadden toen ze 3 uur opgesloten zaten in de slaapkamer omdat er dingen geregeld moesten worden in het huis en er achteraf niks was gebeurd en zo de dag weer helemaal voorbij was zonder dat de kamer van de waarheid open was geweest.
Is al goed, ik begrijp het wel... Maar er stond echt niets in dit keer. Ik begreep de vraag dus wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuus maar soms komt de vraag wat er gebeurt is zoveel voorbij.
En weet van sommige dat ze echt tijd voor vrij maken om een verslagje te schrijfen.
Deze 3 gaan dan ook te ver doe de nominaties te bespreken!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwa blijkbaar zijn ze niet zo snugger en willen ze het toch graag proberen.
Overleg over nominaties
26 maart om 15.28
Gerard is de klos.
Philip, Joanna en Monique praten over de nominaties. Ze hebben nog geen idee wie ze moeten nomineren en daar speculeren ze over. Als ze iedereen mogen nomineren, zoals vorige week, dan vinden ze het niet moeilijk. Ze willen alle drie in ieder geval Gerard nomineren. Ze zijn het erover eens dat hij te ver is gegaan.
http://www.secretstory.nl/nieuws/1674/Overleg+over+nominaties
En die lees ik ook, maar om nou alle cos'sen terug te gaan lezen dat gaat me toch te ver.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuus maar soms komt de vraag wat er gebeurt is zoveel voorbij.
En weet van sommige dat ze echt tijd voor vrij maken om een verslagje te schrijfen.
+1 !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:10 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
o dus dat je hierover praat mag in hun geval weer wel. Waar blijven ze met de sancties
afspraken maken over nominaties is toch verboden? Volgt er dan geen sanctie? Weet SS hiervan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Deze 3 gaan dan ook te ver doe de nominaties te bespreken!!!![]()
Waarin/waarmee zou Gerard te ver zijn gegaan?
Wel naar mijn scherm toe hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ik distantieer mij van deze twee..zij staan niet voor wat FOK! is....
Je zou ook zelf even kunnen zoeken. Bv op de homepage van secret story. En als je zoekt naar nieuws, dan zou je het kunnen proberen onder het kopje newsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Bij nieuws en updates staat niet of de kamer wel of niet open is en er staat ook niks over de Michael Jackson clue van vanmiddag. Daar kwam ik ook toevallig achter dat er een clue was geweest.
Dat gaat dus nog steeds over dat handboeienverhaal van vorig weekend.....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Klopt!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
Aafke begrijpt het principe feest het meest van de bewoners
... met de buurvrouw..?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben alleen gelukkig, man kijk tv boven op de slaapkamer
Als wij het weten waarom hun dan niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:14 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
afspraken maken over nominaties is toch verboden? Volgt er dan geen sanctie? Weet SS hiervan?
Gerard is een selfmade milionairquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:09 schreef pollewopsie het volgende:
[..]
moet hij eerst missies krijgen en zorgen dat zijn kluis weer aangevuld wordt, je mag pas raden als je 2500 in je kluis hebt!!!
in het gerard/jo verhaal van vorige week vinden hunquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard is een selfmade milionairKwestie van het trucje herhalen
Zal nog steeds wel over die handboeien meuk gaan, wss kunnen ze het gewoon niet hebben dat " de stemmers" hem daar niet eens op afgerekend hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja he? Het komt inderdaad heel neppig over allemaal...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
De camera's gaan los op Ziggo, maar wat een geforceerde boel
Dammm... Volgens mij is hij daar al aardig voor gestraft (althans: poging totquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat gaat dus nog steeds over dat handboeienverhaal van vorig weekend.....
De kamer van de waarheid opkopen en onderverhuren?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard is een selfmade milionairKwestie van het trucje herhalen
Maar je zou toch denken dat ze dat nu wel weten..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal nog steeds wel over die handboeien meuk gaan, wss kunnen ze het gewoon niet hebben dat " de stemmers" hem daar niet eens op afgerekend hebben.![]()
Gerardje![]()
![]()
Flipje wil nog steeds Joanna "wreken" Die knul doet zo enorm z'n best om opgemerkt te worden door Joanna...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dammm... Volgens mij is hij daar al aardig voor gestraft (althans: poging to) Die nominatie is uiteindelijk een cadeautje gebleken
Tijdens feestjes is ze geniaalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Klopt!!!
Vindt haar niet altijd even leuk maar tijdens feestjes!!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dammm... Volgens mij is hij daar al aardig voor gestraft (althans: poging tot) Die nominatie is uiteindelijk een cadeautje gebleken
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
De kamer van de waarheid opkopen en onderverhuren?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:18 schreef Ireth het volgende:
Vochtbal
[ afbeelding ]
Karim limboo't
[ afbeelding ]
Laura limboo't
[ afbeelding ]
Een pic voldoetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:18 schreef sjampoeh het volgende:
wie kan een filmpje maken van laura haar dansmoves
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:18 schreef Wilskracht het volgende:
Gaat in portugal de klok ook een uur vooruit?
Yupquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:18 schreef Wilskracht het volgende:
Gaat in portugal de klok ook een uur vooruit?
Ik gok op Anita Meyer - Why tell me whyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef dimi1972 het volgende:
wie gokt er mee op het volgende nummertje ?
Ik gok op ... Hello - Martin solveig.
nee hello kittyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef trollie67 het volgende:
Zelf met 14 had me zoon een knallender feest,ìs dit een pennyGirl party of zo?
ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef mYsca het volgende:
Ga bijna elke keer over me nek als ik Laura en Alex zie zoenen
JA! En waar blijven de pyama's?!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef trollie67 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok op Anita Meyer - Why tell me why
Yupquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef mYsca het volgende:
Ga bijna elke keer over me nek als ik Laura en Alex zie zoenen
Fristi's all around!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef trollie67 het volgende:
Ik gok... Pink - So whatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef dimi1972 het volgende:
Of Thomas Berge met " Jij bent mij neger"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:19 schreef dimi1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |