Is dit Floor zelf?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:28 schreef DitIsFloor het volgende:
Ik was in een rare bui, dus ging ik foto's maken met een konijnkaars. Een kaars ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, that's me ^^quote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is dit Floor zelf?
Ben benieuwd naar de kleurenversie...
Mooi!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:57 schreef xjoyce het volgende:
haha leuk konijntje;p verder vind ik ze wel grappig/leuk!! Maar niet echt heel fotografisch zegmaar.
Lente!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:57 schreef xjoyce het volgende:
haha leuk konijntje;p verder vind ik ze wel grappig/leuk!! Maar niet echt heel fotografisch zegmaar.
Lente!!
[ afbeelding ]
Het resultaat mag er dan ook wezen ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef xjoyce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een halfuur in het ijskoude water moeten staan voor deze foto, mijn benen doen op het moment echt heel erg pijn. Maar ik heb het er voor over gehad!!
Grappig dat je dat zegt, het was voor mij voor het eerst dat ik hier een foto plaatste.quote:Zijn de mensen hier trouwens proffesioneel bezig met potret fotografie?
Ik wil het graag weer oppakken, maar had al gemerkt dat ik ver achterloop op alle ontwikkelingen ondertussen.
Ik vind dit heel mooi.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef xjoyce het volgende:
@ Texas2step, ik vind het een mooie foto, wel vind ik het jammer dat haar gezicht wat over belicht is.
@photonouk, ik vind dat je een leuke scherpte diepte hebt gekozen, dat maakt deze foto apart.
@ spacekitten, ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet zo speciaal vind, de belichting is heel simpel en de uitdrukking op het gezicht van het model doet niet zo veel met me.
[ afbeelding ]
Ik heb een halfuur in het ijskoude water moeten staan voor deze foto, mijn benen doen op het moment echt heel erg pijn. Maar ik heb het er voor over gehad!!
Tja, moeilijk te omschrijven. Beetje flets en plat, denk ik?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:12 schreef xjoyce het volgende:
Nee vind je Alex? Waarom niet? Ben benieuwd was zelf namelijk wel tevreden!
Aparte foto! Leuk verzonnen en leuke bewerking.
<3 bokehquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:58 schreef Daantke het volgende:
Fijne foto's, maar ik vind de kleuren niet zo tof! Die waterfoto's vind ik iets té flets, en bij die laatste komt die rood/groene aura nogal onrealistisch over. Maar wel tof, beide![]()
Voor mij de eerste keer dat ik in dit topic post volgens mij, maar ik ben wel benieuwd naar jullie mening over dit zelfportretje dat ik net geschoten heb![]()
1
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk geeft je camera door dat je foto gedraaid is en doet ie het in verkenner wel goed, maar zodra je m upload, corrigeert ie dat niet meer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef spiertz het volgende:
[ afbeelding ]
neefje van me vandaag mee geweest vissen.
[ afbeelding ]
vorige week keek die me aan tijdens het vissen
Je foto's zijn best aardig,.. maar de beeldbewerking is echt veel te ver doorgeslagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef xjoyce het volgende:
Wauuww Dya![]()
De 1ste is superr
Van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een camera is geen garantie voor toffe foto's he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef Mubassie het volgende:
@xjoyce
Welke camera gebruik je?
Ik vind ze prachtig
Joh! :pquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een camera is geen garantie voor toffe foto's he?
de fotograaf zelf en de kennis die hij/zij met zich meedraagt, dát is de garantie voor een mooie foto, dan kun je zelfs uit een kuttige compactcamera nog een mooie plaat knijpen
just sayin'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |