Tja, moeilijk te omschrijven. Beetje flets en plat, denk ik?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:12 schreef xjoyce het volgende:
Nee vind je Alex? Waarom niet? Ben benieuwd was zelf namelijk wel tevreden!
Aparte foto! Leuk verzonnen en leuke bewerking.
<3 bokehquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:58 schreef Daantke het volgende:
Fijne foto's, maar ik vind de kleuren niet zo tof! Die waterfoto's vind ik iets té flets, en bij die laatste komt die rood/groene aura nogal onrealistisch over. Maar wel tof, beide![]()
Voor mij de eerste keer dat ik in dit topic post volgens mij, maar ik ben wel benieuwd naar jullie mening over dit zelfportretje dat ik net geschoten heb![]()
1
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk geeft je camera door dat je foto gedraaid is en doet ie het in verkenner wel goed, maar zodra je m upload, corrigeert ie dat niet meer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef spiertz het volgende:
[ afbeelding ]
neefje van me vandaag mee geweest vissen.
[ afbeelding ]
vorige week keek die me aan tijdens het vissen
Je foto's zijn best aardig,.. maar de beeldbewerking is echt veel te ver doorgeslagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef xjoyce het volgende:
Wauuww Dya![]()
De 1ste is superr
Van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een camera is geen garantie voor toffe foto's he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef Mubassie het volgende:
@xjoyce
Welke camera gebruik je?
Ik vind ze prachtig
Joh! :pquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een camera is geen garantie voor toffe foto's he?
de fotograaf zelf en de kennis die hij/zij met zich meedraagt, dát is de garantie voor een mooie foto, dan kun je zelfs uit een kuttige compactcamera nog een mooie plaat knijpen
just sayin'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |