Pff, mijn setting was nog heel anders dan die van jou. Jij lokte het uit in jouw casus, in mijn casus was mijn shine al genoeg!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
spuit 11![]()
jouw verhaaltje was wel mooier
nu nogquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Babybel koen en woeste woerd waren nieuw voor mij.
gatverdammequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach , ze heeft mijn facebook ook onder gesmeurd
Er zijn wel meer voorbeelden hoorquote:
Smeer haar dan een eigen fok account aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik lokte niets uit, ik nam een collega in mijn hoofd en ging masturberenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pff, mijn setting was nog heel anders dan die van jou. Jij lokte het uit in jouw casus, in mijn casus was mijn shine al genoeg!
ahh, nu niet meer he!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lokte niets uit, ik nam een collega in mijn hoofd en ging masturberen
Hey, ze is niet voor niks je beste vriendin he??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Allemaal geen mannen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer voorbeelden hoor![]()
Iedereen kent ze wel denk ik
Ohquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Allemaal geen mannen!Echte mannen vechten elkaar de tent uit met ontbloot bovenlichaam en epische muziek. Zoals die scenes in Gladiator of Braveheart.
rare combi, but why notquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef babybel het volgende:
bacardi razz met sinas glas 5... (en ik drink dus echt NOOIT)... ben ik nog normaal?(inkoppertje)
Nou. Dat is dus al niet nooit hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef babybel het volgende:
bacardi razz met sinas glas 5... (en ik drink dus echt NOOIT)... ben ik nog normaal?(inkoppertje)
het smaakt gewoon EXACT(!) hetzelfde als een raketijsje. nee, niet ongeveer, maar EXACTquote:
Geil hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Allemaal geen mannen!Echte mannen vechten elkaar de tent uit met ontbloot bovenlichaam en epische muziek. Zoals die scenes in Gladiator of Braveheart.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Dat is dus al niet nooit he
jij drinkt ook nooit wijn hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Dat is dus al niet nooit he
Waarom denk je dat we vechten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geil hoor![]()
Alleen jammer dat wij ze dan weer moeten verzorgen als ze gehavend zijn![]()
Jawel! Jij ondernam een actie door een collega ongevraagd in je gedachten te nemen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lokte niets uit, ik nam een collega in mijn hoofd en ging masturberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jawel! Jij ondernam een actie door een collega ongevraagd in je gedachten te nemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
JIj bent morgen echt verrotquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef babybel het volgende:
nu niet dan?quote:
Oh man, dat ze onder het zweet en bloed zitten en dan zo met zo'n kwetsbare blik naar je kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geil hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ach! Ik durf te wedden dat jij maar wat graag aan die borstkas van de Gladiator zit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geil hoor![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh man, dat ze onder het zweet en bloed zitten en dan zo met zo'n kwetsbare blik naar je kijken![]()
Wijfie wijfieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jawel! Jij ondernam een actie door een collega ongevraagd in je gedachten te nemen!Ik hoef dat niet te vragen, ze willen me allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
[..]
Oh man, dat ze onder het zweet en bloed zitten en dan zo met zo'n kwetsbare blik naar je kijken![]()
Weet je hoe fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GFquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat kunnen sommige mensen je zwaar teleur stellen
ben je daar ook zo populairquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te vragen, ze willen me allemaal
Jij ook jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en wat dacht je van mij na ouzo nr. 5 intussen
weer een keer zwaar in me zakken gepistquote:
Wat is dat voor bedrijf waar jij werkt dat iedereen hun verlangens openbaar op tafel legt!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te vragen, ze willen me allemaal
ik neem maar vast een paracetamol als ik naar bed ga straksquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 205 Koen66
02. 197 Trevland
03. 185 Whiskers2009
04. 161 DaMart
05. 159 MaleDuck
06. 152 LovelyLady
07. 136 pgrferrari
08. 129 RockNijntje
09. 121 MPG
10. 116 suikertaartje
11. 116 Crazy-M
12. 114 Marijkezwolle
13. 093 wel.o.k
14. 088 goldfinger1963
15. 087 crv
16. 078 Barreltje
17. 077 Joysa
18. 071 Dr_Flash
19. 070 Symphonic
20. 059 PriemGirl
Reeks-statistieken!
Je hebt het wel over STquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is dat voor bedrijf waar jij werkt dat iedereen hun verlangens openbaar op tafel legt!
[..]
Klinkt mij te veel als werk (dat verzorgen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
er zijn bij mijn bedrijf zelfs wel collega's waar ik wel een beschuitje mee zou willen etenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is dat voor bedrijf waar jij werkt dat iedereen hun verlangens openbaar op tafel legt!
WAAAAT! IK NIET?!!!!quote:
Jij wil wel even braveheart of the gladiator onder handen nemen ja?quote:
nopequote:
Hahaaaaaa, wacht, ik vertel je even hoe mijn werk heetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bij mijn studie meer dan zat, maar dat ga ik ze niet vertellen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn bij mijn bedrijf zelfs wel collega's waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten
kennelijk niet veelquote:
zit ik me hier krom te posten, whatpulse slaat op tilt, kom ik er NOG niet in... en ik dacht nog wel dat ik geen leven had...quote:
Russell?? Nee, dank je.. Geef maar aan STquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ach! Ik durf te wedden dat jij maar wat graag aan die borstkas van de Gladiator zit.
En dan mail ik dit topic naar ze.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaaaaaa, wacht, ik vertel je even hoe mijn werk heet
Ik ook wel collega's waar ik meer als alleen een beschuitje mee wil etenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn bij mijn bedrijf zelfs wel collega's waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten
Nope, door ST verzorgt wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij wil wel even braveheart of the gladiator onder handen nemen ja?
je sig is na al die bacardi iets minder duidelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan mail ik dit topic naar ze.
ieuw, neeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell?? Nee, dank je.. Geef maar aan ST
bij mij is hooguit 5% vrouw maar een paar zeer fraaie exemplarenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bij mijn studie meer dan zat, maar dat ga ik ze niet vertellen.
Ik snap mijn sig altijd pas na een paar barcadi's. Schenkstroop is nogal een... bijzonder figuur.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:36 schreef babybel het volgende:
[..]
je sig is na al die bacardi iets minder duidelijk
Oh fuckquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan mail ik dit topic naar ze.
Studie met 300 vrouwen en 50 mannen. Dus volgens jouw berekening zit er al een klas vol hier en dat klopt ook wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij is hooguit 5% vrouw maar een paar zeer fraaie exemplaren
Hee ben je in slaap gevallen of zoquote:
jij ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee ben je in slaap gevallen of zo
hee, was jij er ook nog! nog iets van ac/dc opstaan? of andere goeie rock?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee ben je in slaap gevallen of zo
ik moet er met kind en al toch echt om 07:30 uit hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik niet, vrouw gaat werken en daarna heb ik de kids
Ik snap niet waar het idee vandaan komt dat mensen mij dingen zouden kunnen toevertrouwen.quote:
ik zonder kind om 0730...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet er met kind en al toch echt om 07:30 uit hoor
vrouwlief 'doet' kids meestal totdat ze naar d'r wekr gaat en dan neem ik het overquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus ze moet er extra vroeg uit zodat jij kunt uitslapen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief 'doet' kids meestal totdat ze naar d'r wekr gaat en dan neem ik het over
Een van de weinige ''uitslaapmomenten''
voordeel is dat die van mij vanzelf al veel doen, aankleden, wassen, gaan spelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet echt, ze moet zelf toch ook eten, dus hooguit een extra bammetje smeen voor de kidsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus ze moet er extra vroeg uit zodat jij kunt uitslapen?
quote:
Moet ze zelf weten zovaak zit ze er niet op.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Smeer haar dan een eigen fok account aan
Wow , best veel reacties erop. maar ja ik ken haar al sinds groep 3quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, ze is niet voor niks je beste vriendin he??
Ja want zovaak kom ik niet op Fokquote:
Mooi, dan weten we dat..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sterker nog, ik zou mij willen omschrijven als een verschrikkelijk onbetrouwbaar sujet.
niet echt "opeens" hoor, je hebt 9 maanden voorbereidingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef babybel het volgende:
hoe gaat dat nou als je "opeens" een kind hebt;
word je opeens moeder/vader? hoe moet ik me dat voorstellen? krijg je een ander instinct zegmaar? verander je zelf?
of gaat alles eigenlijk vanzelfsprekend..?
Dat is niet opeens hoor, dat duurt wel ongeveer 9 maandenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef babybel het volgende:
word je opeens moeder/vader? hoe moet ik me dat voorstellen? krijg je een ander instinct zegmaar? verander je zelf?
hehe, en dan is het jongetje of meisje er, en dan...?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet echt "opeens" hoor, je hebt 9 maanden voorbereiding
GMTAquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet opeens hoor, dat duurt wel ongeveer 9 maanden
Nee joh! Je moet dat voorbereiden door dat kind al in de baarmoeder te drillen, zodat het later een braaf jongetje of meisje word.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef babybel het volgende:
jij bent al net zo slecht als koenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet opeens hoor, dat duurt wel ongeveer 9 maanden
voor mij was het toch wel ff wennen, als man heb je duidelijk een achterstand op een vrouw die direct een natuurlijke band heeft met zo'n kind. Maar het went snel en je kan snel al niet meer zonderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef babybel het volgende:
[..]
hehe, en dan is het jongetje of meisje er, en dan...?
(heb btw geen vriendin die zwanger is, laat staan een vriendin)maar ben toch wel benieuwd!
Of ze hebben gewoon gelijk he??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef babybel het volgende:
[..]
jij bent al net zo slecht als koen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |