En dat voor iemand die nog met een halve hangover zit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel snapt ja
Die lui hebben zeker nog niet nagedacht wat er gebeurt als ze GEEN AC/DC hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De DJ is niet bepaald subtiel in zijn muziekvoorkeur op dat moment.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen vrouw durft ze te eten op straat![]()
Da's niet omdat het zo enorm gezond is hoor
Ik ben een RockNijntjequote:
dan moet ie alle UI's weer terug gooienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:58 schreef babybel het volgende:
maaruh... een oproep aan de volgende topic-starter, gooi even mijn UI erin aub?
In euro's graag. En is dat in- of exlusief gwl?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het leven is hier ook duur though. Als ik hier iets ga huren ben ik zomaar £125 - £150 per week kwijt voor een appartementje(1 slaapkamer)
jij ROCKT!quote:
En hij doet tien minuten over een wasje?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoals mijn ma zei: er is veel was en de wasmachine moet dus de hele dag was wassen
quote:
Of erger nog, dat ze één of andere kut 80's plaat draaien en je dan echt denkt dat je op een "highway to hell" zit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die lui hebben zeker nog niet nagedacht wat er gebeurt als ze GEEN AC/DC hebben?
Koud, donker, stil.
dat kan ie vast wel!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan moet ie alle UI's weer terug gooien
Exclusief en dat is dus ongeveer 700 euro per maand voor een 2 kamerflat (2 slaapkamers en 1 huiskamer) die je dan deelt met iemand anders. Dan kom je council tax van ongeveer 65 euro per maand er ook nog bijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In euro's graag. En is dat in- of exlusief gwl?
*zegt nix...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Of erger nog, dat ze één of andere kut 80's plaat draaien en je dan echt denkt dat je op een "highway to hell" zit.
quote:
Ligt aan de hoeveel heid was maar nou kan ik dus niet op het paintballveld gaan helpenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hij doet tien minuten over een wasje?
Ghehe oke, op die manier zijn ze verre van gezondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen vrouw durft ze te eten op straat![]()
Da's niet omdat het zo enorm gezond is hoor
Wat voor plaat hebben ze gekozen om te draaien?quote:
NIEMAND's UI staat er he??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:58 schreef babybel het volgende:
maaruh... een oproep aan de volgende topic-starter, gooi even mijn UI erin aub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |