ik heb een papa-koters dagje ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh..dat moet ik eigenlijk al uren, dus je had nog geluk![]()
sterkte met je kater morgen![]()
ik heb morgen een mama-Thijs dagje
posten of PB? hmm, welke gaat het wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Naar het nummer? Als ik dat ga posten moet ik mij kapot schamen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
Schattepopjes, ik ga slapen
Truste STSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo ophangen zou ik niet doen, voor de rest kan het weinig kwaad
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dat heb ik regelmatig natuurlijk, maar niet vaak in het weekendquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen!Komt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ik zeg...ehm..ehm...Amersfoort, dierentuinquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een papa-koters dagje ook
Als je wat dichterbij woonde konden we gezellie iets ondernemen
Ja oke, graag het avontuur in mijn PM want grote kans dat ik er 's avonds niet benquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik regelmatig natuurlijk, maar niet vaak in het weekend
Klinkt goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh..dat moet ik eigenlijk al uren, dus je had nog geluk![]()
sterkte met je kater morgen![]()
ik heb morgen een mama-Thijs dagje
Het gaat er juist om dat ik een punt wil maken..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste ST![]()
![]()
Zo ophangen zou ik niet doen, voor de rest kan het weinig kwaad
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Komt goed.ZEVEN JAAAAAAAAAAAAAAAARSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
Schattepopjes, ik ga slapen
Sweet dreamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
lijkt me een tof idee een keerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg...ehm..ehm...Amersfoort, dierentuin
communiceren is wellicht een optie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat ik een punt wil maken..
Het lief en netjes en nederig vragen helpt geen fuck, klaarblijkelijk.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef babybel het volgende:
[..]
posten of PB? hmm, welke gaat het worden
las je die laatste zin eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef babybel het volgende:
[..]
communiceren is wellicht een optie?
hmmmm communiceren, the horror (hier althansquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef babybel het volgende:
[..]
communiceren is wellicht een optie?
Nou, met delen bedoel ilk dus dat het normaal dus 1400 euro per maand is exclusiefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik deel niks, maar betaal hier (weliswaar centrum ve grote stad) ongeveer evenveel. En dan nog g/w/l/, verzekeringen, gemeentelijke belastingen, waterschapsbelastingen etc.
Dus volgens mij scheelt het niet zo heel veel
Owh, maar dat had ik niet doorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohja..die kutkinderen praten natuurlijk gewoonquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me een tof idee een keer
(al moet ik dat wel goed voorbereiden, om reacties als 'papa nam ons mee naar een andere mevrouw' te voorkomen)
Mannen zijn mentaal beperkt, harde tante! Je gaat toch ook niet van iemand in een rolstoel eisen dat hij moet lopen.quote:
ja, daar stond: "100cl, 32% vol"...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
las je die laatste zin eigenlijk wel?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me een tof idee een keer
(al moet ik dat wel goed voorbereiden, om reacties als 'papa nam ons mee naar een andere mevrouw' te voorkomen)
Mijn ma heeft eens gezegd, ik was het zoals het in de wasmand zit en met geluk vouw ik het ook zo voor je op. Niks onduidelijks aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
"een vriendin" is erg verdacht "iemand van de chat" maakt het er ook al niet beter opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohja..die kutkinderen praten natuurlijk gewoon
Daar gaat het toch om, kan jou t schelen wat iemand vindquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zij is een enorme Kelly fan.Ik luister zelf over het algemeen wat oudere rock, maar dit nummer heeft qua tekst wel te pakken waar het voor ons om draaide.
Gewoon iemand van dat forum die een Mama kind dag heeft en we gewoon samen naar de dierentuin zijn geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"een vriendin" is erg verdacht "iemand van de chat" maakt het er ook al niet beter op
Ach, sodemieter toch op zeg, dan kan ik me ook overal achter verschuilen, geen zware dingen meer tillen omdat ik nou eenmaal van het zwakkere geslacht ben, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mannen zijn mentaal beperkt, harde tante! Je gaat toch ook niet van iemand in een rolstoel eisen dat hij moet lopen.
Maar het is zo fout in de mannelijke kringen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om, kan jou t schelen wat iemand vind
soieso een gruwelijk goed nummer! (en ik ben echt 70`s ingesteld)...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zij is een enorme Kelly fan.Ik luister zelf over het algemeen wat oudere rock, maar dit nummer heeft qua tekst wel te pakken waar het voor ons om draaide.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, sodemieter toch op zeg, dan kan ik me ook overal achter verschuilen, geen zware dingen meer tillen omdat ik nou eenmaal van het zwakkere geslacht ben, bijvoorbeeld.
Altijd maar alles moeten plannen omdat vrouwen zo'n geweldig organisatorisch talent hebben.
Een beetje meedenken met en luisteren naar elkaar zou niet zo heel veel moeite moeten zijn lijkt mij.
Pak ik het na ZEVEN JAAR een keer rigoureus aan, krijg ik meteen te horen wat ik allemaal verkeerd doe. Hmja. Jullie kunnen er niets aan doen.
"We gaan naar de dierentuin"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"een vriendin" is erg verdacht "iemand van de chat" maakt het er ook al niet beter op
dan moet ik eerst uitleggen wat 'een forum' isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon iemand van dat forum die een Mama kind dag heeft en we gewoon samen naar de dierentuin zijn geweest
waar ken je haar vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"We gaan naar de dierentuin"
"Hey, papa ziet iemand die hij kent, laten we even hoi zeggen"
"Wat een toeval ST"
Al werkt dat vast ook niet nee
Het is dat ik niet alleen op de bank zit, nu deed ik dit:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik moest heel erg glimlachen bij de gedachte dat Suikertaartje ZEVENNNNNNNNNNN JAARRRRRRRR tegen haar beeldscherm schreeuwde en ik haar eindelijk op de kast zou hebben gekregen.
dan zal ik eerst moeten bedenken why the hell ik naar Amersfoort zou gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"We gaan naar de dierentuin"
"Hey, papa ziet iemand die hij kent, laten we even hoi zeggen"
"Wat een toeval ST"
Al werkt dat vast ook niet nee
NOG meer toevalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zal ik eerst moeten bedenken why the hell ik naar Amersfoort zou gaan
owja, ik heb 3 gratis kaartjes gehad alleen in te leveren op zaterdag
Die kreeg je nog terug voor de vorige keer dat wij de degens kruisten omtrent onze "kinderen in de trein discussie"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is dat ik niet alleen op de bank zit, nu deed ik dit:![]()
![]()
Psychologische oorlogsvoering probeert hij.. "Als ik haar maar genoeg verwijten naar haar hoofd gooi, kom ik zelf overal mee weg"-ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, sodemieter toch op zeg, dan kan ik me ook overal achter verschuilen, geen zware dingen meer tillen omdat ik nou eenmaal van het zwakkere geslacht ben, bijvoorbeeld.
Altijd maar alles moeten plannen omdat vrouwen zo'n geweldig organisatorisch talent hebben.
Een beetje meedenken met en luisteren naar elkaar zou niet zo heel veel moeite moeten zijn lijkt mij.
Pak ik het na ZEVEN JAAR een keer rigoureus aan, krijg ik meteen te horen wat ik allemaal verkeerd doe. Hmja. Jullie kunnen er niets aan doen.
mijn vrouw snapt chatten niet, ze accepteert dat ik het doe intussen, maar dat ik mensen wil meetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef babybel het volgende:
[..]
waar ken je haar van
wat moet je met haar
wie is het uberhaupt
waarom weet ik niet dat je haar kent
Hmhm..wat DMde je me net ookalweer? Hm?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die kreeg je nog terug voor de vorige keer dat wij de degens kruisten omtrent onze "kinderen in de trein discussie"
kan het op zich wel begrijpenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw snapt chatten niet, ze accepteert dat ik het doe intussen, maar dat ik mensen wil meeten
En ik vermoed een zekere jaloezie
Ik snap wel waarom zij een beetje jaloers is, gezien dingen die jij hier over haar zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw snapt chatten niet, ze accepteert dat ik het doe intussen, maar dat ik mensen wil meeten
En ik vermoed een zekere jaloezie
mmmm je zou van m'n wek kunnen zijn, dat wordt geheid al ietsie beter begrepenquote:
Dus ook geen gezeur,,, Count your blessingsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan moet ik eerst uitleggen wat 'een forum' is
tekenend is al dat ze na de meet 2 weken terug werkelijk NIETS gevraagd heeft of ik het leuk gehad heb
Deed ik vroeger ook, maar dat zouden we niet meer doen, hadden we beloofd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Psychologische oorlogsvoering probeert hij.. "Als ik haar maar genoeg verwijten naar haar hoofd gooi, kom ik zelf overal mee weg"-idee
Dat is echt een vrouwelijke uitvinding!! Mannen vechten hun vetes fysiek uit, vrouwen mentaal!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Psychologische oorlogsvoering probeert hij.. "Als ik haar maar genoeg verwijten naar haar hoofd gooi, kom ik zelf overal mee weg"-idee
33% van de mensen heeft een relatie op het werk he!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmm je zou van m'n wek kunnen zijn, dat wordt geheid al ietsie beter begrepen
maar dat weet zij toch niet? da's ook de reden dat ik mijn naam hier niet noem, Google vindt Fok iets te vaakquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom zij een beetje jaloers is, gezien dingen die jij hier over haar zegt
Maar wat versta jij met een relatie op het werk? want een relatie een niks meer dan een omgang met iemandquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:17 schreef babybel het volgende:
[..]
33% van de mensen heeft een relatie op het werk he!
damn, volgend ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:17 schreef babybel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:17 schreef babybel het volgende:
[..]
"iets wat mogelijkerwijs tot een orgasme leidt"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat versta jij met een relatie op het werk? want een relatie een niks meer dan een omgang met iemand
Misschien moet je hem daar dan eens liefjes aan herinnerenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook, maar dat zouden we niet meer doen, hadden we beloofd.
Ik hou me daar aan
Daar klopt geen bal van!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:17 schreef babybel het volgende:
[..]
velen kijken toch vreemd op van een vriendschappelijke relatie tussen mannen en vrouwen zonder dat er verder iets isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat versta jij met een relatie op het werk? want een relatie een niks meer dan een omgang met iemand
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar klopt geen bal van!
Het lectoraat waar ik werk heeft 15 mensen werken, waarvan 3 mannen en 14 vrouwen. Dan zouden alle mannen een relatie volgens jouw theorie op het werk hebben en dat is dus heul niet zo.
Gelulquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is echt een vrouwelijke uitvinding!! Mannen vechten hun vetes fysiek uit, vrouwen mentaal!
dus als ik met iemand van mijn werk in mijn hoofd masturbeer dan heb ik een relatie met diegene?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:19 schreef babybel het volgende:
[..]
"iets wat mogelijkerwijs tot een orgasme leidt"
damnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus als ik met iemand van mijn werk in mijn hoofd masturbeer dan heb ik een relatie met diegene?
gaat erom dat je mannetje het niet zo tof gaat vindenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus als ik met iemand van mijn werk in mijn hoofd masturbeer dan heb ik een relatie met diegene?
Ehm.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet je hem daar dan eens liefjes aan herinneren
die voelt daar niets vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:20 schreef babybel het volgende:
[..]
gaat erom dat je mannetje het niet zo tof gaat vinden
Ik nodig je uit om eerst een studie te volgen met vooral mannen en dan vooral vrouwen! Stiekem merk je toch wel dat er wel heel veel stereotypes in samenwerking toch wel ergens op gebaseerd zijn.quote:
Al lang gedaan zeker?quote:
Meestal zit er ook meer achter als alleen elkaar leuk vindenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:19 schreef babybel het volgende:
[..]
Zoiets jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al lang gedaan zeker?![]()
OF je wilt geen knetterende echte, echte ruzie nu
Ik zeg: Maxime Verhagen om er maar eens 1 te noemenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om eerst een studie te volgen met vooral mannen en dan vooral vrouwen! Stiekem merk je toch wel dat er wel heel veel stereotypes in samenwerking toch wel ergens op gebaseerd zijn.
dat "morgen weer een dag" heb je wel heel letterlijk opgevat zeg!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
de vaatwasser is zo klaar
de wasmachine is zo klaar
zo lang ze er niet achterkomen niet neequote:
Dus stel, ik trek morgen mijn kekke speedo aan naar werk en mijn vrouwelijke collega raakt hierdoor opgewonden en masturbeert zich die avond voordat ze gaat slapen met mijn in haar gedachten, dan hebben wij een relatie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:19 schreef babybel het volgende:
[..]
als je het goed doet hoeft dat niet hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo lang ze er niet achterkomen niet nee
Ja, je bent belachelijk stil.. Dacht al dat ik je "truste"gemist had en dat je weg wasquote:
nee, maar wel een hele aparte vrouwelijke collegaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dus stel, ik trek morgen mijn kekke speedo aan naar werk en mijn vrouwelijke collega raakt hierdoor opgewonden en masturbeert zich die avond voordat ze gaat slapen met mijn in haar gedachten, dan hebben wij een relatie?
spuit 11quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dus stel, ik trek morgen mijn kekke speedo aan naar werk en mijn vrouwelijke collega raakt hierdoor opgewonden en masturbeert zich die avond voordat ze gaat slapen met mijn in haar gedachten, dan hebben wij een relatie?
Dat is geen man, dat is een rat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg: Maxime Verhagen om er maar eens 1 te noemen
MPG de 2equote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
spuit 11![]()
jouw verhaaltje was wel mooier
Ik vond het wel grappigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Toen was het weer rustig, mijn beste vriendin was op bezoek geweest.Daar tolereer ik wat meer van dus ja dan krijg je die maffe berichtjes
. Ken haar veels te lang
.
Preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is geen man, dat is een rat.
Welterusten!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen![]()
Sweet dreams lieve mensen![]()
En fijn weekend
Dan klopt jouw redenatie dus niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef babybel het volgende:
[..]
nee, maar wel een hele aparte vrouwelijke collega
Dit is het moment waarop ik wijselijk mijn mond hou.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je het goed doet hoeft dat niet he
Although mijn vrouw zeker weet dat ze het zou merken
ik betwijfel dat
Trusten Stuquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef Stuart het volgende:
En fijn weekend
truste kerel, slaap lekker en suc6 morgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef Stuart het volgende:
En fijn weekend
Dus geen mannelijk trekje.quote:
quote:
Truste Stu, fijn weekendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef Stuart het volgende:
En fijn weekend
jij zou zoiets merkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop ik wijselijk mijn mond hou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |