"een vriendin" is erg verdacht "iemand van de chat" maakt het er ook al niet beter opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohja..die kutkinderen praten natuurlijk gewoon
Daar gaat het toch om, kan jou t schelen wat iemand vindquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zij is een enorme Kelly fan.Ik luister zelf over het algemeen wat oudere rock, maar dit nummer heeft qua tekst wel te pakken waar het voor ons om draaide.
Gewoon iemand van dat forum die een Mama kind dag heeft en we gewoon samen naar de dierentuin zijn geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"een vriendin" is erg verdacht "iemand van de chat" maakt het er ook al niet beter op
Ach, sodemieter toch op zeg, dan kan ik me ook overal achter verschuilen, geen zware dingen meer tillen omdat ik nou eenmaal van het zwakkere geslacht ben, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mannen zijn mentaal beperkt, harde tante! Je gaat toch ook niet van iemand in een rolstoel eisen dat hij moet lopen.
Maar het is zo fout in de mannelijke kringen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om, kan jou t schelen wat iemand vind
soieso een gruwelijk goed nummer! (en ik ben echt 70`s ingesteld)...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zij is een enorme Kelly fan.Ik luister zelf over het algemeen wat oudere rock, maar dit nummer heeft qua tekst wel te pakken waar het voor ons om draaide.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, sodemieter toch op zeg, dan kan ik me ook overal achter verschuilen, geen zware dingen meer tillen omdat ik nou eenmaal van het zwakkere geslacht ben, bijvoorbeeld.
Altijd maar alles moeten plannen omdat vrouwen zo'n geweldig organisatorisch talent hebben.
Een beetje meedenken met en luisteren naar elkaar zou niet zo heel veel moeite moeten zijn lijkt mij.
Pak ik het na ZEVEN JAAR een keer rigoureus aan, krijg ik meteen te horen wat ik allemaal verkeerd doe. Hmja. Jullie kunnen er niets aan doen.
"We gaan naar de dierentuin"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"een vriendin" is erg verdacht "iemand van de chat" maakt het er ook al niet beter op
dan moet ik eerst uitleggen wat 'een forum' isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon iemand van dat forum die een Mama kind dag heeft en we gewoon samen naar de dierentuin zijn geweest
waar ken je haar vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"We gaan naar de dierentuin"
"Hey, papa ziet iemand die hij kent, laten we even hoi zeggen"
"Wat een toeval ST"
Al werkt dat vast ook niet nee
Het is dat ik niet alleen op de bank zit, nu deed ik dit:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik moest heel erg glimlachen bij de gedachte dat Suikertaartje ZEVENNNNNNNNNNN JAARRRRRRRR tegen haar beeldscherm schreeuwde en ik haar eindelijk op de kast zou hebben gekregen.
dan zal ik eerst moeten bedenken why the hell ik naar Amersfoort zou gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"We gaan naar de dierentuin"
"Hey, papa ziet iemand die hij kent, laten we even hoi zeggen"
"Wat een toeval ST"
Al werkt dat vast ook niet nee
NOG meer toevalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zal ik eerst moeten bedenken why the hell ik naar Amersfoort zou gaan
owja, ik heb 3 gratis kaartjes gehad alleen in te leveren op zaterdag
Die kreeg je nog terug voor de vorige keer dat wij de degens kruisten omtrent onze "kinderen in de trein discussie"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is dat ik niet alleen op de bank zit, nu deed ik dit:![]()
![]()
Psychologische oorlogsvoering probeert hij.. "Als ik haar maar genoeg verwijten naar haar hoofd gooi, kom ik zelf overal mee weg"-ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, sodemieter toch op zeg, dan kan ik me ook overal achter verschuilen, geen zware dingen meer tillen omdat ik nou eenmaal van het zwakkere geslacht ben, bijvoorbeeld.
Altijd maar alles moeten plannen omdat vrouwen zo'n geweldig organisatorisch talent hebben.
Een beetje meedenken met en luisteren naar elkaar zou niet zo heel veel moeite moeten zijn lijkt mij.
Pak ik het na ZEVEN JAAR een keer rigoureus aan, krijg ik meteen te horen wat ik allemaal verkeerd doe. Hmja. Jullie kunnen er niets aan doen.
mijn vrouw snapt chatten niet, ze accepteert dat ik het doe intussen, maar dat ik mensen wil meetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef babybel het volgende:
[..]
waar ken je haar van
wat moet je met haar
wie is het uberhaupt
waarom weet ik niet dat je haar kent
Hmhm..wat DMde je me net ookalweer? Hm?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Die kreeg je nog terug voor de vorige keer dat wij de degens kruisten omtrent onze "kinderen in de trein discussie"
kan het op zich wel begrijpenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw snapt chatten niet, ze accepteert dat ik het doe intussen, maar dat ik mensen wil meeten
En ik vermoed een zekere jaloezie
Ik snap wel waarom zij een beetje jaloers is, gezien dingen die jij hier over haar zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw snapt chatten niet, ze accepteert dat ik het doe intussen, maar dat ik mensen wil meeten
En ik vermoed een zekere jaloezie
mmmm je zou van m'n wek kunnen zijn, dat wordt geheid al ietsie beter begrepenquote:
Dus ook geen gezeur,,, Count your blessingsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan moet ik eerst uitleggen wat 'een forum' is
tekenend is al dat ze na de meet 2 weken terug werkelijk NIETS gevraagd heeft of ik het leuk gehad heb
Deed ik vroeger ook, maar dat zouden we niet meer doen, hadden we beloofd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Psychologische oorlogsvoering probeert hij.. "Als ik haar maar genoeg verwijten naar haar hoofd gooi, kom ik zelf overal mee weg"-idee
Dat is echt een vrouwelijke uitvinding!! Mannen vechten hun vetes fysiek uit, vrouwen mentaal!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Psychologische oorlogsvoering probeert hij.. "Als ik haar maar genoeg verwijten naar haar hoofd gooi, kom ik zelf overal mee weg"-idee
33% van de mensen heeft een relatie op het werk he!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmm je zou van m'n wek kunnen zijn, dat wordt geheid al ietsie beter begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |