ben je daar ook zo populairquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te vragen, ze willen me allemaal

Jij ook jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en wat dacht je van mij na ouzo nr. 5 intussen

weer een keer zwaar in me zakken gepistquote:

Wat is dat voor bedrijf waar jij werkt dat iedereen hun verlangens openbaar op tafel legt!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te vragen, ze willen me allemaal

ik neem maar vast een paracetamol als ik naar bed ga straksquote:

quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 205 Koen66
02. 197 Trevland
03. 185 Whiskers2009
04. 161 DaMart
05. 159 MaleDuck
06. 152 LovelyLady
07. 136 pgrferrari
08. 129 RockNijntje
09. 121 MPG
10. 116 suikertaartje
11. 116 Crazy-M
12. 114 Marijkezwolle
13. 093 wel.o.k
14. 088 goldfinger1963
15. 087 crv
16. 078 Barreltje
17. 077 Joysa
18. 071 Dr_Flash
19. 070 Symphonic
20. 059 PriemGirl
Reeks-statistieken!

Je hebt het wel over STquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is dat voor bedrijf waar jij werkt dat iedereen hun verlangens openbaar op tafel legt!

quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh man, dat ze onder het zweet en bloed zitten en dan zo met zo'n kwetsbare blik naar je kijken
 Klinkt mij te veel als werk (dat verzorgen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt mij te veel als werk (dat verzorgen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin

er zijn bij mijn bedrijf zelfs wel collega's waar ik wel een beschuitje mee zou willen etenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is dat voor bedrijf waar jij werkt dat iedereen hun verlangens openbaar op tafel legt!

WAAAAT! IK NIET?!!!!quote:

Jij wil wel even braveheart of the gladiator onder handen nemen ja?quote:

nopequote:

Hahaaaaaa, wacht, ik vertel je even hoe mijn werk heetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]

Bij mijn studie meer dan zat, maar dat ga ik ze niet vertellen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn bij mijn bedrijf zelfs wel collega's waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten

kennelijk niet veelquote:

zit ik me hier krom te posten, whatpulse slaat op tilt, kom ik er NOG niet in... en ik dacht nog wel dat ik geen leven had...quote:

Russell?? Nee, dank je.. Geef maar aan STquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ach! Ik durf te wedden dat jij maar wat graag aan die borstkas van de Gladiator zit.

En dan mail ik dit topic naar ze.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaaaaaa, wacht, ik vertel je even hoe mijn werk heet

Ik ook wel collega's waar ik meer als alleen een beschuitje mee wil etenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn bij mijn bedrijf zelfs wel collega's waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten

Nope, door ST verzorgt wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij wil wel even braveheart of the gladiator onder handen nemen ja?

je sig is na al die bacardi iets minder duidelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan mail ik dit topic naar ze.

ieuw, neeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell?? Nee, dank je.. Geef maar aan ST

bij mij is hooguit 5% vrouw maar een paar zeer fraaie exemplarenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bij mijn studie meer dan zat, maar dat ga ik ze niet vertellen.

Ik snap mijn sig altijd pas na een paar barcadi's. Schenkstroop is nogal een... bijzonder figuur.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:36 schreef babybel het volgende:
[..]
je sig is na al die bacardi iets minder duidelijk

Oh fuckquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan mail ik dit topic naar ze.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |