Allemaal geen mannen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer voorbeelden hoor![]()
Iedereen kent ze wel denk ik
Ohquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Allemaal geen mannen!Echte mannen vechten elkaar de tent uit met ontbloot bovenlichaam en epische muziek. Zoals die scenes in Gladiator of Braveheart.
rare combi, but why notquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef babybel het volgende:
bacardi razz met sinas glas 5... (en ik drink dus echt NOOIT)... ben ik nog normaal?(inkoppertje)
Nou. Dat is dus al niet nooit hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef babybel het volgende:
bacardi razz met sinas glas 5... (en ik drink dus echt NOOIT)... ben ik nog normaal?(inkoppertje)
het smaakt gewoon EXACT(!) hetzelfde als een raketijsje. nee, niet ongeveer, maar EXACTquote:
Geil hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Allemaal geen mannen!Echte mannen vechten elkaar de tent uit met ontbloot bovenlichaam en epische muziek. Zoals die scenes in Gladiator of Braveheart.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Dat is dus al niet nooit he
jij drinkt ook nooit wijn hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou. Dat is dus al niet nooit he
Waarom denk je dat we vechten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geil hoor![]()
Alleen jammer dat wij ze dan weer moeten verzorgen als ze gehavend zijn![]()
Jawel! Jij ondernam een actie door een collega ongevraagd in je gedachten te nemen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lokte niets uit, ik nam een collega in mijn hoofd en ging masturberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jawel! Jij ondernam een actie door een collega ongevraagd in je gedachten te nemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
JIj bent morgen echt verrotquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:29 schreef babybel het volgende:
nu niet dan?quote:
Oh man, dat ze onder het zweet en bloed zitten en dan zo met zo'n kwetsbare blik naar je kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geil hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ach! Ik durf te wedden dat jij maar wat graag aan die borstkas van de Gladiator zit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geil hoor![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh man, dat ze onder het zweet en bloed zitten en dan zo met zo'n kwetsbare blik naar je kijken![]()
Wijfie wijfieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jawel! Jij ondernam een actie door een collega ongevraagd in je gedachten te nemen!Ik hoef dat niet te vragen, ze willen me allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh man, dat ze onder het zweet en bloed zitten en dan zo met zo'n kwetsbare blik naar je kijken![]()
Weet je hoe fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GFquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat kunnen sommige mensen je zwaar teleur stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |