Studie met 300 vrouwen en 50 mannen. Dus volgens jouw berekening zit er al een klas vol hier en dat klopt ook wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij is hooguit 5% vrouw maar een paar zeer fraaie exemplaren
Hee ben je in slaap gevallen of zoquote:
jij ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee ben je in slaap gevallen of zo
hee, was jij er ook nog! nog iets van ac/dc opstaan? of andere goeie rock?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee ben je in slaap gevallen of zo
ik moet er met kind en al toch echt om 07:30 uit hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik niet, vrouw gaat werken en daarna heb ik de kids
Ik snap niet waar het idee vandaan komt dat mensen mij dingen zouden kunnen toevertrouwen.quote:
ik zonder kind om 0730...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet er met kind en al toch echt om 07:30 uit hoor
vrouwlief 'doet' kids meestal totdat ze naar d'r wekr gaat en dan neem ik het overquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus ze moet er extra vroeg uit zodat jij kunt uitslapen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief 'doet' kids meestal totdat ze naar d'r wekr gaat en dan neem ik het over
Een van de weinige ''uitslaapmomenten''
voordeel is dat die van mij vanzelf al veel doen, aankleden, wassen, gaan spelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet echt, ze moet zelf toch ook eten, dus hooguit een extra bammetje smeen voor de kidsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus ze moet er extra vroeg uit zodat jij kunt uitslapen?
quote:
Moet ze zelf weten zovaak zit ze er niet op.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Smeer haar dan een eigen fok account aan
Wow , best veel reacties erop. maar ja ik ken haar al sinds groep 3quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, ze is niet voor niks je beste vriendin he??
Ja want zovaak kom ik niet op Fokquote:
Mooi, dan weten we dat..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sterker nog, ik zou mij willen omschrijven als een verschrikkelijk onbetrouwbaar sujet.
niet echt "opeens" hoor, je hebt 9 maanden voorbereidingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef babybel het volgende:
hoe gaat dat nou als je "opeens" een kind hebt;
word je opeens moeder/vader? hoe moet ik me dat voorstellen? krijg je een ander instinct zegmaar? verander je zelf?
of gaat alles eigenlijk vanzelfsprekend..?
Dat is niet opeens hoor, dat duurt wel ongeveer 9 maandenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef babybel het volgende:
word je opeens moeder/vader? hoe moet ik me dat voorstellen? krijg je een ander instinct zegmaar? verander je zelf?
hehe, en dan is het jongetje of meisje er, en dan...?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet echt "opeens" hoor, je hebt 9 maanden voorbereiding
GMTAquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet opeens hoor, dat duurt wel ongeveer 9 maanden
Nee joh! Je moet dat voorbereiden door dat kind al in de baarmoeder te drillen, zodat het later een braaf jongetje of meisje word.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:42 schreef babybel het volgende:
jij bent al net zo slecht als koenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is niet opeens hoor, dat duurt wel ongeveer 9 maanden
voor mij was het toch wel ff wennen, als man heb je duidelijk een achterstand op een vrouw die direct een natuurlijke band heeft met zo'n kind. Maar het went snel en je kan snel al niet meer zonderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef babybel het volgende:
[..]
hehe, en dan is het jongetje of meisje er, en dan...?
(heb btw geen vriendin die zwanger is, laat staan een vriendin)maar ben toch wel benieuwd!
Of ze hebben gewoon gelijk he??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:43 schreef babybel het volgende:
[..]
jij bent al net zo slecht als koen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |