Bijna. Real Girl van Mutya Buena.quote:
De foto ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef D. het volgende:
Ik schrik iedere keer weer van die foto van Wendy in de OP
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Pull the swikker.
Uitspraak niet al te best
Wie/wat is sneep?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
Ik blijf erbij dat die links op Sneep lijkt.
't Is net een poedel!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef D. het volgende:
Ik schrik iedere keer weer van die foto van Wendy in de OP
Terechte vraag!quote:
Ah, dan ken ik het nietquote:
Ook als ze straks Spaans zingen!?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ze zien eruit als Amerikaanse tienermoordenaars
Hoe kun je dan zien dat hij op iemand lijkt als het het boek is? Dat is je eigen fantasie hoor!quote:
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ze zien eruit als Amerikaanse tienermoordenaars
Wat?! Heb je de afgelopen 10 jaar onder een steen geleefd of maak je een grapschen?quote:
Huh waarom dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar het klinkt leuk. Doet me op een of andere manier aan Pulp Fiction denken.
Harry Potter zegt me wel wat, maar een sneep van Harry Potter nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat?! Heb je de afgelopen 10 jaar onder een steen geleefd of maak je een grapschen?
Het is ook eigenlijk Snape.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Harry Potter zegt me wel wat, maar een sneep van Harry Potter niet
Jij kent behoorlijk weinig nummers valt me opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar het klinkt leuk. Doet me op een of andere manier aan Pulp Fiction denken.
Ja valt mij ook opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kent behoorlijk weinig nummers valt me op
Vind ik ook, nou weten we het wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:12 schreef Guanabana het volgende:
En het gaat me ook nogal ergeren er steeds gezegd wordt dat ze ZO ANDERS zijn. Valt ook wel mee hoor. Ze hebben een hoofd en ledematen.
Om Angela nu je oma te noemen gaat wel ver hoor!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
Oma snapt er ook niks van![]()
Ik ben fan van die vrouw, nu al
Hij stond ooit op Pinkpop en men dacht dat ie dronken was omdat er niets van te verstaan wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja valt mij ook opZo leer je nog eens wat op zo een avond.
+2 scherp.quote:
Dan vind ik echt een topgozer, verstaat zn vak goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil weten of Dan kleiner is dan ik. Waarschijnlijk wel.
Dan is kleiner dan bijna iedereen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil weten of Dan kleiner is dan ik. Waarschijnlijk wel.
Dan is da man. Bij SYTYCD ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan vind ik echt een topgozer, verstaat zn vak goed.
Ken je 'm persoonlijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan vind ik echt een topgozer, verstaat zn vak goed.
was dat die ene waarvan die moeder naast je zat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ze deed auditie toen wij ook aanwezig waren
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
was dat die ene waarvan die moeder naast je zat?
Geeft leuke beelden als het misgaatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Ja laat haar op van die palen lopen als ze dat nooit doet.
De tweede reclame die ik vandaag al zie met naakte mensen, is dat hip of zo? Jee, een naakte persoon, huuuu, lachen man!!!quote:
Ja, verschrikkelijk. Laat dan verdomme ook piemels zien, anders kan je het net zo goed niet doen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tweede reclame die ik vandaag al zie met naakte mensen, is dat hip of zo? Jee, een naakte persoon, huuuu, lachen man!!!
Blote piemels hoef ik echt niet te zien, niets sexy aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk. Laat dan verdomme ook piemels zien, anders kan je het net zo goed niet doen!
Nee maar waarom een reclame met naakte mensen maken om vervolgens alles weg te blurren. Doe het dan niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Blote piemels hoef ik echt niet te zien, niets sexy aan.
Ik ga iedere week naar de sauna.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tweede reclame die ik vandaag al zie met naakte mensen, is dat hip of zo? Jee, een naakte persoon, huuuu, lachen man!!!
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee maar waarom een reclame met naakte mensen maken om vervolgens alles weg te blurren. Doe het dan niet.
Zegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Blote piemels hoef ik echt niet te zien, niets sexy aan.
Ik zag vooral blokjes... volgens mij is er iets mis met m'n televisiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg jij dat tegen die PR-lui die het verzonnen hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga iedere week naar de sauna.
De meeste naakte mensen zijn niet om te lachen, eerder om te huilen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef ranja het volgende:
Ik hoop dat Jantine doorgaat en niet Gabrielle. Jantine is echt veel leuker.
Of je bril!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag vooral blokjes... volgens mij is er iets mis met m'n televisie
Ik wil niet weten hoe ze smashen met hun dokus. Dank.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je weleens nudistenvolleybal gezien
Nee, gelukkig nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je weleens nudistenvolleybal gezien
Ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh we zijn er weer, ik za tnog Kiss te kijken.
Nou, dit is Bef. Je kunt er zo bij!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh we zijn er weer, ik za tnog Kiss te kijken.
Daar waar ik zo'n hekel aan hebquote:
Lotgenootquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook. 'Fahahalling, Fahahaling". Een schapennummer vind ik dat.
Ze zijn nog geen mama denk ik, anders zouden ze dat wel moeten kunnen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Hoe kun je dat nou eng vinden? ZIngen voor een kindje.
Zo zijn wij hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:29 schreef MissJ het volgende:
En wat leuk dat jullie speciaal voor mij een naamtopic gemaakt hebben
Ze praat met slangen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Schijnheilig die Doollittle, gewoon zeggen dat ze het goed vond maar achter hun rug om van niet.
Heel lief jaquote:
En dan een nummer dat niet dansbaar isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Oh die weer, zingen kunnen ze niet, maar wel dansen.
Ja dat snap ik ook niet. Nu was het twee keer niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan een nummer dat niet dansbaar is
Maar daarom doen wij ook niet meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Nou zo erg was het nou ook weer niet. Ze zingen beter dan jullie!
Als ik probeer te zingen vliegt er een kilo snottebel uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik pretendeer ook niet dat ik mooi kan zingenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Waar zou ze die stoppenquote:
Daar weet je helemaal niets vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
- en - is + zullen ze wel gedacht hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Nu was het twee keer niets.
Ik ben ook ziek, met snot en alles!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:34 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als ik probeer te zingen vliegt er een kilo snottebel uit. Ziek
.
Fok de la Femme, ik met rokje!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
als ze doorgaan, dan geven we ons volgend jaar ook op...
Creme de la Fok!
Ook precies in het weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek, met snot en alles!
Dat nummer zap ik altijd weg, verschrikkelijk. Mijn auto begint spontaan te protesteren !quote:
We zijn het weer eens!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat nummer zap ik altijd weg, verschrikkelijk. Mijn auto begint spontaan te protesteren !
Nee ik ook niet, maar het SCHIJNT dat hij heel erg bekend isquote:
Ja, houdt hem dan in de diepvries graag. of laat hem een kerncentrale koelen.quote:
Nee, hoor, niemand kent hemquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het SCHIJNT dat hij heel erg bekend isMaar ik ken hem niet (behalve van vorige week dan).
Ben jij, naast Cee, een andere langverloren zus?quote:
ditquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef Balisto het volgende:
Slaapverwekkend nummer, slaapverwekkende jongen. Next.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vraag em af wie Friday in de liveshows mag doen.
Hij zal nu wel zijn tanden bloot lachen!quote:
jaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
De drol ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik zat op de wc.....
Hij is door
Gatver, ja. Hopelijk komt ie niet zo ver als Kelvin.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Martijn heeft z'n surrogaatzoon weer gevonden.Net als toen met Kelvin. Ze hadden zo'n BAND!
Ik denk volgende weekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:42 schreef MissJ het volgende:
is Ferry eigenlijk al geweest? of was hij nou al afgevallen.. weet het even niet meer.
Was alleen tijdens de auditierondes, dus je bent veel te laat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee. Jullie riepen dat een tijdje terug steeds, maar nu hoor ik er niets meer over
Ben nog steeds WOEDEND dat Kelvin doorging ipv Sumera.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:42 schreef Balisto het volgende:
[..]
Gatver, ja. Hopelijk komt ie niet zo ver als Kelvin.
ah ok dan.quote:
8 aprilquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok dan.
Wanneer beginnen de liveshows dan?
Pussycat dolls.quote:
Sumeraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben nog steeds WOEDEND dat Kelvin doorging ipv Sumera.
Ben eigenlijk gek dat ik Gordon nog steeds mag.
Sumeraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:44 schreef Balisto het volgende:
[..]
SumeraAl was het in mijn herinnering Angela die haar wegstuurde.
PCB is weer wat anders!quote:
Nee Gordon koos voor Kelvin. Met zijn debiele ren-actiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:44 schreef Balisto het volgende:
[..]
SumeraAl was het in mijn herinnering Angela die haar wegstuurde.
quote:
Benny fluisterde het in!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
PDC ook, maar het verbaasde me dat jij het wist
Inderdaad. Eeuwig zonde dat ze haar hebben laten gaan in elk geval.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee Gordon koos voor Kelvin. Met zijn debiele ren-actie
Sumera? Wie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Pheno!!
Nee, we hebben nu toch geen band. Sumera was awesome!
Pussycat Dollsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben
Nou, dan ga maar weer van mijn bank! Biatch!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Pheno!!
Nee, we hebben nu toch geen band. Sumera was awesome!
hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
dagcreme bij een meid die m'n dochter kan zijn. Goh, ja, stralend hoor! Door dat cremetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |