Ja dat snap ik ook niet. Nu was het twee keer niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan een nummer dat niet dansbaar is
Maar daarom doen wij ook niet meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Nou zo erg was het nou ook weer niet. Ze zingen beter dan jullie!
Als ik probeer te zingen vliegt er een kilo snottebel uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik pretendeer ook niet dat ik mooi kan zingenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Waar zou ze die stoppenquote:
Daar weet je helemaal niets vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
- en - is + zullen ze wel gedacht hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Nu was het twee keer niets.
Ik ben ook ziek, met snot en alles!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:34 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als ik probeer te zingen vliegt er een kilo snottebel uit. Ziek
.
Fok de la Femme, ik met rokje!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
als ze doorgaan, dan geven we ons volgend jaar ook op...
Creme de la Fok!
Ook precies in het weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek, met snot en alles!
Dat nummer zap ik altijd weg, verschrikkelijk. Mijn auto begint spontaan te protesteren !quote:
We zijn het weer eens!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat nummer zap ik altijd weg, verschrikkelijk. Mijn auto begint spontaan te protesteren !
Nee ik ook niet, maar het SCHIJNT dat hij heel erg bekend isquote:
Ja, houdt hem dan in de diepvries graag. of laat hem een kerncentrale koelen.quote:
Nee, hoor, niemand kent hemquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het SCHIJNT dat hij heel erg bekend isMaar ik ken hem niet (behalve van vorige week dan).
Ben jij, naast Cee, een andere langverloren zus?quote:
ditquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef Balisto het volgende:
Slaapverwekkend nummer, slaapverwekkende jongen. Next.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vraag em af wie Friday in de liveshows mag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |