Veul opgepushed jaquote:
Dat ligt aan de artiest in kwestie. Kate Perry kan niet zo heel veel andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed gedaan. Ondanks dat het een schreeuwnummer is.
Nee, dan winnen ze nietquote:
Net als BELACHELIJK goed.quote:
Met een puddingbuks of een kanon?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook op Wendy's gezicht richten.
GE-NI-AALquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Tot volgende week, bedankt voor de gezelligheid
Dat laatste zeker. Ik snapte er geen snars vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef Balisto het volgende:
Twee anti-favorieten van mij weg, dus ik ben wel tevreden. Vind de opzet van deze ronde wel een beetje vreemd.
Op zich eens, maar Daniel Landers was wat dat betreft vele malen erger.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:56 schreef BWolf het volgende:
Wat een aanfluiting zeg dat Tim door is. Gordon vermoordt de show want er gaat waarschijnlijk het volgende scenario optreden: Tim heeft een niet bijzonder zekere uitstraling op het podium, hij heeft eigenlijk vooral meer tijd nodig om zich te ontwikkelen , maar dat gaat niet met de liveshows voor de deur. Dus zal hij denk ik een van de minderen zijn die in de liveshows terechtkomen, maar omdat hij een hele horde kwijlende tienermeisjes achter zich weet (als ik de jury mag geloven) zal hij waarschijnlijk heel veel stemmen krijgen waardoor hij toch doorgaat ten koste van betere kandidaten. Dit gaat mij waarschijnlijk zeer snel irriteren.
hij had x-factor natuurlijk ook niet gewonnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:06 schreef joke_name het volgende:
Ik heb gisteravond even gekeken.
Voor het programma zou het slecht zijn als Daniėl zou winnen.
De kans dat hij terug gaat naar Amerika is heel erg groot en dan hebben wij er niets aan. Het zou me niks verbazen als deze beslissing beļnvloed is door de eindredactie van x-factor.
Dat is dan zijn woord tegen het hunne.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef UltraR het volgende:
Nederlandse nationaliteit is geen vereiste voor X-factor. Donny van vorig jaar had dat ook niet.
Dat zou wel een logische verklaring zijn idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef joke_name het volgende:
of zou het gewoon zijn omdat hij en zijn moeder het niet eens konden worden met RTL over het contract dat hij zou moeten tekenen.
Ohja! Precies. Dat ik daar nog niet aan gedacht hadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef joke_name het volgende:
of zou het gewoon zijn omdat hij en zijn moeder het niet eens konden worden met RTL over het contract dat hij zou moeten tekenen.
Maandag 22:25uurquote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer en hoelaat is de herhaling?
Nee, Gordon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
Is het al begonnen auditie-sletten van me?
een of andere griet bij GTST , die stond buiten slap te lullen.quote:
blond? bruin?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
een of andere griet bij GTST , die stond buiten slap te lullen.
uh, bruin.quote:
Ja diequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dan is het nina, zeker weten
Die heeft altijd wallen
[ afbeelding ]
Het valt op hequote:
Yup... 2 weken terugquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:40 schreef D. het volgende:
Hadden we al gezien dat de groepen verdeelt waren?
Was 2 weken terug toch al? Ik weet het niet eens meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:40 schreef D. het volgende:
Hadden we al gezien dat de groepen verdeelt waren?
Er gaat ook vast iemand Fame doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
dat liedje komt ook elke talentenjacht weer terug he?
Oja, de andere helftquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorige week hadden we net zo'n aflevering als die van vandaag
Ik vind dit ook niet helemaal bij elkaar passenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, dat is zo;n bij elkaar geraapt zooitje.
Dat is het probleem!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hebben ze de vorige optredens ook gedaan
Goh, normaal overdrijven ze nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Belachelijk goed is ook weer wat overdreven.
Nahh waarom niet? Ze staan er toch altijd als groepje? Met leuke dansjes?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet helemaal bij elkaar passen
Eens!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Rolf is dodelijk saai! Kan vast wel zingen hoor, maar is voor de rest een soort Kelvin ofzo.
Die 2 jongens toch? Een aan de piano?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Werd toch gezongen in Holland's got Talent?
Klopt...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Werd toch gezongen in Holland's got Talent?
Ja. Dacht op een of andere manier dat dat een nummer van henzelf wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Die 2 jongens toch? Een aan de piano?
Hij heeft idd ook wat onder aan zijn kin hangenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Rolf is dodelijk saai! Kan vast wel zingen hoor, maar is voor de rest een soort Kelvin ofzo.
Ik ook niet, geen idee waarom dit er is.quote:
Misschien komt ie net van handvaardigheid!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik vind die kleding nou ook niet geweldig. ALsof hij naar school gaat.
dat nummer is gewoon lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
Nu al lekker
Hij heeft nog geen letter gezongen
quote:
jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ik vind het een schatje.Jij ook hč Miran? Ja hč? Hč hč hč?
Ik wat andersquote:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
Die Gabriella doet me denken aan Babette Labeij!
Uh, wie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:52 schreef Guanabana het volgende:
Die Gabriella doet me denken aan Babette Labeij!
Dan is een held en is gewoon altijd eerlijkquote:
Zangcoach die mensen die veel naar zangprogramma's kijken allemaal wel kennenquote:
Rolf.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe heet die jongen die in het Spaans zong
Klopt, van mij mag hij, hij had wel gelijk, maar we zullen zien wat ze ervan bakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is een held en is gewoon altijd eerlijk
Ik kijk nooit naar zangprogramma's.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zangcoach die mensen die veel naar zangprogramma's kijken allemaal wel kennen
Nee dus. Origineel is kompleet om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
Hij doet zoveel moeite voor het spaans dat ik neit eens kan horen of het goed klinkt
Proest.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ze heeft trouwens ook iets weg van zo'n trolletje met gek haar voor op je dashboard
Verrek, nu je het zegtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ze heeft trouwens ook iets weg van zo'n trolletje met gek haar voor op je dashboard
Je wilt op Rolf!quote:
Oh, verrek, nu je het zegt!quote:
Je hebt geen condoom meer nodig!quote:
Omdat Spaansquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom spaans? Vond het sowieso rare keuze.
quote:
Maar hij bijt terug!quote:
Mja nu je het zegt. Maar ik vind haar wel lekker gevuld. Niet zo mager als andere latjesquote:
We waren het er al over eens dat er iets mis is met het gehoor van de jury tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Eigen geluid????!___________________________!
Zie liever Blof maar goed spaans klinkt niet slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
WendySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, vond ik zelf ook al vreemd. Alsof zo'n meisje die bijna even oud is als de kandidaten veel zinnigs kan zeggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef Balisto het volgende:
Waarom worden de workshops gegeven door mensen waar een half jaar geleden niemand van had gehoord?
S&Mquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he![]()
En Dr Doolittle zei: she sings very good
Haar ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het nummer ken ik wel, maar haar ken ik niet
ligt eraan....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Va
[..]
n een halve Colombiaan mag je betere uitspraak verwachten.
Ze moet zelf nog veertien worden, tenminste, zo ziet ze er wel uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he![]()
En Dr Doolittle zei: she sings very good
Die tanden zitten in de weg!quote:
15 toch? Puber dusquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:00 schreef D. het volgende:
Ik ben arrogant, maar zo wil ik niet overkomen
Jong, blond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Wat keek Ruud verlekkerd naar haar toen ze wegliep.
Sesamstraat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Welk liedje was dat voordat ze begon te zingen?
Dat hoeft ook niet als je wel kan zingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Erg knap dit hoor. Maar ze komt niet zo sympathiek over.
en zij IS de x-factor!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ze vinden het vast weer BELACHELIJK goed
Ze moet ook niet praten , winkwink.quote:
Precies. Zelf Rihanna had er af moeten blijvenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
van sommige liedjes (russian roulette) zou je gewoon van af moeten blijven
Nou, want Rihanna zingt zo goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
van sommige liedjes (russian roulette) zou je gewoon van af moeten blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |