quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
WendySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, vond ik zelf ook al vreemd. Alsof zo'n meisje die bijna even oud is als de kandidaten veel zinnigs kan zeggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef Balisto het volgende:
Waarom worden de workshops gegeven door mensen waar een half jaar geleden niemand van had gehoord?
S&Mquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he![]()
En Dr Doolittle zei: she sings very good
Haar ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het nummer ken ik wel, maar haar ken ik niet
ligt eraan....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Va
[..]
n een halve Colombiaan mag je betere uitspraak verwachten.
Ze moet zelf nog veertien worden, tenminste, zo ziet ze er wel uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he![]()
En Dr Doolittle zei: she sings very good
Die tanden zitten in de weg!quote:
15 toch? Puber dusquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:00 schreef D. het volgende:
Ik ben arrogant, maar zo wil ik niet overkomen
Jong, blond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Wat keek Ruud verlekkerd naar haar toen ze wegliep.
Sesamstraat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Welk liedje was dat voordat ze begon te zingen?
Dat hoeft ook niet als je wel kan zingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Erg knap dit hoor. Maar ze komt niet zo sympathiek over.
en zij IS de x-factor!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ze vinden het vast weer BELACHELIJK goed
Ze moet ook niet praten , winkwink.quote:
Precies. Zelf Rihanna had er af moeten blijvenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
van sommige liedjes (russian roulette) zou je gewoon van af moeten blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |