Veul opgepushed jaquote:
Dat ligt aan de artiest in kwestie. Kate Perry kan niet zo heel veel andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed gedaan. Ondanks dat het een schreeuwnummer is.
Nee, dan winnen ze nietquote:
Net als BELACHELIJK goed.quote:
Met een puddingbuks of een kanon?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook op Wendy's gezicht richten.
GE-NI-AALquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Tot volgende week, bedankt voor de gezelligheid
Dat laatste zeker. Ik snapte er geen snars vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef Balisto het volgende:
Twee anti-favorieten van mij weg, dus ik ben wel tevreden. Vind de opzet van deze ronde wel een beetje vreemd.
Op zich eens, maar Daniel Landers was wat dat betreft vele malen erger.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:56 schreef BWolf het volgende:
Wat een aanfluiting zeg dat Tim door is. Gordon vermoordt de show want er gaat waarschijnlijk het volgende scenario optreden: Tim heeft een niet bijzonder zekere uitstraling op het podium, hij heeft eigenlijk vooral meer tijd nodig om zich te ontwikkelen , maar dat gaat niet met de liveshows voor de deur. Dus zal hij denk ik een van de minderen zijn die in de liveshows terechtkomen, maar omdat hij een hele horde kwijlende tienermeisjes achter zich weet (als ik de jury mag geloven) zal hij waarschijnlijk heel veel stemmen krijgen waardoor hij toch doorgaat ten koste van betere kandidaten. Dit gaat mij waarschijnlijk zeer snel irriteren.
hij had x-factor natuurlijk ook niet gewonnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:06 schreef joke_name het volgende:
Ik heb gisteravond even gekeken.
Voor het programma zou het slecht zijn als Daniėl zou winnen.
De kans dat hij terug gaat naar Amerika is heel erg groot en dan hebben wij er niets aan. Het zou me niks verbazen als deze beslissing beļnvloed is door de eindredactie van x-factor.
Dat is dan zijn woord tegen het hunne.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:45 schreef UltraR het volgende:
Nederlandse nationaliteit is geen vereiste voor X-factor. Donny van vorig jaar had dat ook niet.
Dat zou wel een logische verklaring zijn idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef joke_name het volgende:
of zou het gewoon zijn omdat hij en zijn moeder het niet eens konden worden met RTL over het contract dat hij zou moeten tekenen.
Ohja! Precies. Dat ik daar nog niet aan gedacht hadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef joke_name het volgende:
of zou het gewoon zijn omdat hij en zijn moeder het niet eens konden worden met RTL over het contract dat hij zou moeten tekenen.
Maandag 22:25uurquote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer en hoelaat is de herhaling?
Nee, Gordon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
Is het al begonnen auditie-sletten van me?
een of andere griet bij GTST , die stond buiten slap te lullen.quote:
blond? bruin?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
een of andere griet bij GTST , die stond buiten slap te lullen.
uh, bruin.quote:
Ja diequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dan is het nina, zeker weten
Die heeft altijd wallen
[ afbeelding ]
Het valt op hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |