Ja dat snap ik ook niet. Nu was het twee keer niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan een nummer dat niet dansbaar is
Maar daarom doen wij ook niet meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Nou zo erg was het nou ook weer niet. Ze zingen beter dan jullie!
Als ik probeer te zingen vliegt er een kilo snottebel uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik pretendeer ook niet dat ik mooi kan zingenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Waar zou ze die stoppenquote:
Daar weet je helemaal niets vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
- en - is + zullen ze wel gedacht hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Nu was het twee keer niets.
Ik ben ook ziek, met snot en alles!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:34 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als ik probeer te zingen vliegt er een kilo snottebel uit. Ziek
.
Fok de la Femme, ik met rokje!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
als ze doorgaan, dan geven we ons volgend jaar ook op...
Creme de la Fok!
Ook precies in het weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek, met snot en alles!
Dat nummer zap ik altijd weg, verschrikkelijk. Mijn auto begint spontaan te protesteren !quote:
We zijn het weer eens!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat nummer zap ik altijd weg, verschrikkelijk. Mijn auto begint spontaan te protesteren !
Nee ik ook niet, maar het SCHIJNT dat hij heel erg bekend isquote:
Ja, houdt hem dan in de diepvries graag. of laat hem een kerncentrale koelen.quote:
Nee, hoor, niemand kent hemquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het SCHIJNT dat hij heel erg bekend isMaar ik ken hem niet (behalve van vorige week dan).
Ben jij, naast Cee, een andere langverloren zus?quote:
ditquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef Balisto het volgende:
Slaapverwekkend nummer, slaapverwekkende jongen. Next.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vraag em af wie Friday in de liveshows mag doen.
Hij zal nu wel zijn tanden bloot lachen!quote:
jaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
De drol ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik zat op de wc.....
Hij is door
Gatver, ja. Hopelijk komt ie niet zo ver als Kelvin.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Martijn heeft z'n surrogaatzoon weer gevonden.Net als toen met Kelvin. Ze hadden zo'n BAND!
Ik denk volgende weekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:42 schreef MissJ het volgende:
is Ferry eigenlijk al geweest? of was hij nou al afgevallen.. weet het even niet meer.
Was alleen tijdens de auditierondes, dus je bent veel te laat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee. Jullie riepen dat een tijdje terug steeds, maar nu hoor ik er niets meer over
Ben nog steeds WOEDEND dat Kelvin doorging ipv Sumera.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:42 schreef Balisto het volgende:
[..]
Gatver, ja. Hopelijk komt ie niet zo ver als Kelvin.
ah ok dan.quote:
8 aprilquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok dan.
Wanneer beginnen de liveshows dan?
Pussycat dolls.quote:
Sumeraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben nog steeds WOEDEND dat Kelvin doorging ipv Sumera.
Ben eigenlijk gek dat ik Gordon nog steeds mag.
Sumeraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:44 schreef Balisto het volgende:
[..]
SumeraAl was het in mijn herinnering Angela die haar wegstuurde.
PCB is weer wat anders!quote:
Nee Gordon koos voor Kelvin. Met zijn debiele ren-actiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:44 schreef Balisto het volgende:
[..]
SumeraAl was het in mijn herinnering Angela die haar wegstuurde.
quote:
Benny fluisterde het in!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
PDC ook, maar het verbaasde me dat jij het wist
Inderdaad. Eeuwig zonde dat ze haar hebben laten gaan in elk geval.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee Gordon koos voor Kelvin. Met zijn debiele ren-actie
Sumera? Wie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Pheno!!
Nee, we hebben nu toch geen band. Sumera was awesome!
Pussycat Dollsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben
Nou, dan ga maar weer van mijn bank! Biatch!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Pheno!!
Nee, we hebben nu toch geen band. Sumera was awesome!
hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
dagcreme bij een meid die m'n dochter kan zijn. Goh, ja, stralend hoor! Door dat cremetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |