Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Niet te hopen dat ze letterlijk toehaptquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG is jouw vriendin zo dom dat ze daar intrapt?![]()
Geen idee , het valt te proberen. Alleen is er dan een kans dat ze haar tanden er in zet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG is jouw vriendin zo dom dat ze daar intrapt?![]()
kan...quote:
is niet echt goed denk ikquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 12:03 uur
01. 101 MaleDuck
goed bezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan...
Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 12:03 uur
01. 101 MaleDuck
is niet echt goed denk ik![]()
cijfers liegen nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan...
[..]
is niet echt goed denk ik![]()
Of enigszins zelf kan nadenkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En hopen dat ze hier niet mee leest
Ehm, dan moet je toch echt wel dom zijn hoorquote:
klinkt idd engquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of enigszins zelf kan nadenken![]()
[..]
Ehm, dan moet je toch echt wel dom zijn hoor![]()
En het klinkt heel eng, maar er zijn vrouwen die wel kunnen nadenken
![]()
Sorry voor deze schokkende boodschapquote:
Ik lieg nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
@LL jij mag niet liegen
@DM probeert het eens
ga je dan bij mij op de kamerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef NBT het volgende:
En wtf ik sta in de OP?
En ik lees, meet! hmmmmmmmmmmm........
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef NBT het volgende:
En wtf ik sta in de OP?
Doe niet zo engquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of enigszins zelf kan nadenken![]()
[..]
Ehm, dan moet je toch echt wel dom zijn hoor![]()
En het klinkt heel eng, maar er zijn vrouwen die wel kunnen nadenken
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef NBT het volgende:
En wtf ik sta in de OP?
Gezelligheidquote:
Even met het vriendje overleggen eerst..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligheidMelden jullie je bij mij aan dan dames?
Trev, niets aan de hand, bij jou in de regio is dat nog niet het gevalquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Even met het vriendje overleggen eerst..
echtquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligheidMelden jullie je bij mij aan dan dames?
Was daar nog een derde bed vrijquote:
Moet ik wel wel uit de buurt halenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev, niets aan de hand, bij jou in de regio is dat nog niet het gevalDus nog genoeg volgzame types voor jou
Jep, MPG heeft de wiki weer aangepast omtrend dat meetinfo gedoequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik zeg maar niets meer... de oplossing van vanochtend is ongedaan gemaakt, blijkbaar.
Pas je het aan in de wikequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik zeg maar niets meer... de oplossing van vanochtend is ongedaan gemaakt, blijkbaar.
Dan weet je wat je te doen staatquote:
Die is gereserveerd voor nog een lekker wijf.quote:
Hij blijft er vanaf!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas je het aan in de wikeEn maak je er niet zo druk om lieve schat
![]()
![]()
Hoe is het met je hoofdpijn trouwens?
Dat hadden GF en ik juist gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas je het aan in de wikeEn maak je er niet zo druk om lieve schat
![]()
![]()
Hoe is het met je hoofdpijn trouwens?
Neequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Die is gereserveerd voor nog een lekker wijf.
Dan pas jij het weer terug aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij blijft er vanaf!
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH
ik krijg honger van jou.quote:
Dat bepalen we ter plekke wel.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij blijft er vanaf!
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH
Wat Marijke zegtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan pas jij het weer terug aanHet was allemaal prima in orde
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Die is gereserveerd voor nog een lekker wijf.
woont ie dan in Kampenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev, niets aan de hand, bij jou in de regio is dat nog niet het gevalDus nog genoeg volgzame types voor jou
Dat was het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan pas jij het weer terug aanHet was allemaal prima in orde
* crv Paracetamolletje pakt voor MPGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was het niet...
*bonkt hoofd in veelvouden van 4x tegen betonnen muur*
eet zequote:
AAAARGHHHHH DIE SMILEY FAALTquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was het niet...
welterustenquote:
Jawel, dat was het wel. Nu blijven we dat maandelijkse gezeik houden...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was het niet...
quote:
Als jij geen maandelijks gezeik wil, kun je NU nog je sig verwijderenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, dat was het wel. Nu blijven we dat maandelijkse gezeik houden....
ik ben net weer wakkerquote:
Alsof iemand erop reageertquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij geen maandelijks gezeik wil, kun je NU nog je sig verwijderen
goeiemorgen danquote:
Je had één reactie zei je.quote:
als ik geen maandelijks gezeik wil moet ik wat anders verwijderenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij geen maandelijks gezeik wil, kun je NU nog je sig verwijderen
pas de wiki maar weer aan, dan zal ik het wel weer aanpassen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey de OP is weer terug verandert
Wat heb je ermee gedaan danquote:
Hij klopte nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey de OP is weer terug verandert
En daar was RN het niet mee eens?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezegd dat een paar jaar jonger dan 25 ook geen probleem hoeft te zijn.
quote:
quote:
Wie was het dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was RN niet... die is niet een paar jaar jonger dan 25....
Hoe kun je je lunch nou vergetenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag eens mijn lunch niet vergeten
Nog 4 uurtjessssss !!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef MaleDuck het volgende:
mn eten is er nog steeds niet
en collega's hebben het al op
Ja dan ben ik weer eens te druk bezig en gisteren en eergisteren merkte ik pas om 16u dat ik wel erg honger hadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kun je je lunch nou vergeten????
En kwam je nou een koffieke doen hier?
Maar het schijnt er te zijnquote:
quote:
Dan was je wel heeeeeeeeeel druk bezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dan ben ik weer eens te druk bezig en gisteren en eergisteren merkte ik pas om 16u dat ik wel erg honger had
Hmmm... heb je volgende week een keer tijd?quote:
Bekend gedoe als je op een helpdesk zit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dan ben ik weer eens te druk bezig en gisteren en eergisteren merkte ik pas om 16u dat ik wel erg honger hadIk moet op de helpdesk blijven [ afbeelding ]
Nagellak valt bietje tegen, potjes staan wel leuk in Helmerquote:
RIJBEWIJS!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nagellak valt bietje tegen, potjes staan wel leuk in Helmer![]()
Jeh wat?quote:
nou hier op de helpdesk zijn ze daar heeel goed in hoor !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Bekend gedoe als je op een helpdesk zit.
Je moet echt een tijd vastzetten waarop je gaat lunchen en je daar aan houden.
NYC = een merk, KV = Kruidvatquote:
jahaaaaquote:
Nou, dan bedwing dat gat in je hand eens en maak eerst je huidige voorraad opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
NYC = een merk, KV = Kruidvat
[..]
jahaaaa
Thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
NYC = een merk, KV = Kruidvat
[..]
jahaaaa
Echt? Swatch !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nagellak valt bietje tegen, potjes staan wel leuk in Helmer![]()
Ik heb er maar 1quote:
Whahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef Panda72 het volgende:
Mjin collega(die van de tttttttorrrrrrr ttttttttttorrrrrrr) die is zo'n angsthaas. Hij heeft een bloedneus zegt hij lichtelijk in paniek ja dat komt door die kerncentrale in Japan daarom heb ik nu een bloedneus.
Doe niet zo raarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, dan bedwing dat gat in je hand eens en maak eerst je huidige voorraad op.
Ik moet sparen voor mn rijbewijs, maar dat gaat zo niet lukkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nu nog uitvogelen wat dat rijbewijs ermee te maken heeft...
quote:
Ow, ja, kut. Jij was ook zo'n addictquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe niet zo raarVoorraad opmaken tss
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef Panda72 het volgende:
Mjin collega(die van de tttttttorrrrrrr ttttttttttorrrrrrr) die is zo'n angsthaas. Hij heeft een bloedneus zegt hij lichtelijk in paniek ja dat komt door die kerncentrale in Japan daarom heb ik nu een bloedneus.
quote:
Moest hij er weer M&M's uithalen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahaha![]()
![]()
Komt van het in zijn neus pulken, zal ie bedoelen.
Keej, helderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet sparen voor mn rijbewijs, maar dat gaat zo niet lukken
Heb je haar gekocht dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
Prettig weekend iedereen![]()
Ik ga mijn meisje ophalen.
Ja dat zou best kunnen maar toen die overstromingen in Australië waren vertelde zijn partner dat hij met kleren aan in bed lag klaar om te evacueren mocht dit nodig zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahaha![]()
![]()
Komt van het in zijn neus pulken, zal ie bedoelen.
Fijn weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
Prettig weekend iedereen![]()
Ik ga mijn meisje ophalen.
Ik zweer et je! Ik neem oordoppen mee van werk, en zet jullie samen achterinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]O wee als wij samen in de auto naar die meet moeten
Die spoort echt niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat zou best kunnen maar toen die overstromingen in Australië waren vertelde zijn partner dat hij met kleren aan in bed lag klaar om te evacueren mocht dit nodig zijn.
Ja, duh, anders mag hij er niet op stampenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zweer et je! Ik neem oordoppen mee van werk, en zet jullie samen achterin![]()
... En geen nagellak knoeien op mijn bekleding!
Inderdaad. Maar hij is heel lief hoor en je kan enorm met hem en enorm om hem lachen.quote:
Rampestampen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, duh, anders mag hij er niet op stampen
Whahahahahaquote:
Hij is heel sheerquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hij is heel lief hoor en je kan enorm met hem en enorm om hem lachen.
Nemen jullie ook een driepersoonskamer?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zweer et je! Ik neem oordoppen mee van werk, en zet jullie samen achterin![]()
... En geen nagellak knoeien op mijn bekleding!
MPG? De meeuwekont is blauw geverfd. Ik herhaal, de meeuwekont is blauw geverfd. Over.quote:
Dan eindig ik met net zo'n nagel als Toek bij het ontbijtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nemen jullie ook een driepersoonskamer?
Eentje maar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan eindig ik met net zo'n nagel als Toek bij het ontbijt![]()
Gefelicteerdquote:
weten we gelijk waar jij op zoektquote:
Lol... 20 laagjes ftwquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is heel sheer
Even nog 4 lagen ofzo er op gooien
Uiteraardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nemen jullie ook een driepersoonskamer?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG? De meeuwekont is blauw geverfd. Ik herhaal, de meeuwekont is blauw geverfd. Over.
Ikke welquote:
Tijd om de veren te lichten dan. Veren lichten!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG? De meeuwekont is blauw geverfd. Ik herhaal, de meeuwekont is blauw geverfd. Over.
Begrepen, veren worden gelichtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om de veren te lichten dan. Veren lichten!
Zo jeetje zeg... Daar schrik je vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
hmmm kregen net bericht hier dat een collega gisteren tijdens het naar huis rijden onwel is geworden..... dood
damn, mooie vrijdagberichten zoiets
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
hmmm kregen net bericht hier dat een collega gisteren tijdens het naar huis rijden onwel is geworden..... dood
wow, kende je hem goed?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Jeetjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Das wel effe schrikken zeg!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
dat is minderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
kende de man al sinds m'n start hier.... en aangezien ik hier al ERG lang werkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wow, kende je hem goed?
sterkte ermee...
Jezus, daar schrik je inderdaad wel vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:36 schreef Joysa het volgende:
Voor Priem:Oo. Hmm.. Valt idd beetje tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----
Koen: Heel veel sterkte...No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
dat is niet leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Ze drogen wel snelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oo. Hmm.. Valt idd beetje tegen
-----
Koen: Heel veel sterkte...
Sterktequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kende de man al sinds m'n start hier.... en aangezien ik hier al ERG lang werk
Ik denk dat ik maar wacht tot de nieuwe catrice en essence in de schappen liggenquote:
Dat is schrikken zegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Niks meer kopen, hmm... Dat ken ik van Joysaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar wacht tot de nieuwe catrice en essence in de schappen liggenDuochrome
O nee wacht. Ik ging niks meer kopen![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar wacht tot de nieuwe catrice en essence in de schappen liggenDuochrome
Heftig man!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kende de man al sinds m'n start hier.... en aangezien ik hier al ERG lang werk
Met nadruk op 'ging'?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die lagen hier nog nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gadverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
En dan lees je dit: http://www.telegraaf.nl/b(...)ingzaag__.html?p=2,2
vrouwen en geld... Altijd lastigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:
Whehehehehequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die lagen hier nog niet
Ik wil ook de duochromes![]()
Oh nee, rijbewijs
en wat lukt je niet?quote:
Aint no party like a ...quote:
Iets met sparen ofzo... Ik weet het ook niet preciesquote:
Fijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bloed was goed.
Volgende maand weer terug en als mijn bloed dan weer goed is de dosis omhoog.
Merk je al resultaat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bloed was goed.
Goed nieuws dus, nietwaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bloed was goed.
Ah, het gat-in-de-hand syndroomquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iets met sparen ofzo... Ik weet het ook niet precies
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
En spannend
Zeg Wokje, MPG willen jullie vanmiddag nog even kijkenDan kan ik em versturen
Dan heb ik 4 sollicitaties verstuurd vandaag
Arme jij..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, het is erger
Maar dat is schijnbaar normaal.
Mijn huid is al goed aan het opdrogen.
Als je door een vette huid meer last hebt van acne, dan zou dat wel enigszins logisch klinkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, het is erger
Het is dus net als met een verbouwing van een huis: het moet eerst een nog grotere puinhoop worden, om uiteindelijk het gewenste resultaat te bereiken!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, het is erger
Nee, heeft daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je door een vette huid meer last hebt van acne, dan zou dat wel enigszins logisch klinken![]()
Maar heb geen flauw idee hoe het werkt
Hebben ze ook al aangegeven vanaf wanneer je wel verbetering zou kunnen zien?
ik zou zeggen duik samen met de vrouw het bed inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:54 schreef Koen66 het volgende:
vanavond ff lekker tv kijken, borrel pakken, en als vrouw naar bed is kom ik weer Fokken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zou zeggen duik samen met de vrouw het bed in
ga je een dansje doen?quote:
die moet morgen werken dus gaat geheid zo rond 10/11 uur slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zou zeggen duik samen met de vrouw het bed in
Waarom ben je dan niet hierquote:
Ok, nog eventjes dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, heeft daar niks mee te maken![]()
Na 6 weken moet het beter worden.
Nu bijna 4 weken.
Dan maak je er werk vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die moet morgen werken dus gaat geheid zo rond 10/11 uur slapen
dan kom ik net op gangEn de kans dat we beiden zin hebben in andere bedactiviteiten is vrij klein bij ons sowieso
![]()
Ja, hierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, sinds oktober niet IRL
of bedoel je hier?![]()
GODDAMNED!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
GODDAMNED!
heb ik weer als eerste op m'n netvlies gebrand als ik een koppie thee kom drinken!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
GODDAMNED!
heb ik weer als eerste op m'n netvlies gebrand als ik een koppie thee kom drinken!
Gelukkig is Koen er om je te troosten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
GODDAMNED!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig is Koen er om je te troosten.
En anders kom je maar bij mij...
jij hebt net al twee dames gehosseldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig is Koen er om je te troosten.
En anders kom je maar bij mij...
GMTAquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij hebt net al twee dames gehosseld
quote:
GMTA!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij hebt net al twee dames gehosseld
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die moet morgen werken dus gaat geheid zo rond 10/11 uur slapen
dan kom ik net op gangEn de kans dat we beiden zin hebben in andere bedactiviteiten is vrij klein bij ons sowieso
![]()
Dat is vaak als je je verveeltquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verveel me, maar ben moe en heb nergens zin in
stukkie chocolade??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verveel me, maar ben moe en heb nergens zin in
Daar houdt ze niet vanquote:
daar maak je wok blij mee, maar LL niet zoquote:
Moest je duiken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
WTF.. m'n senior gaat net even keihard uit z'n pan
is sowieso een beetje een gekke vent.. hij loopt de halve dag te schelden.. en nu gaat ie ook al met dingen lopen smijten!![]()
shoot!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
is sowieso een beetje een gekke vent.. hij loopt de halve dag te schelden.. en nu gaat ie ook al met dingen lopen smijten!![]()
wat een horkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mag dan ongesteld zijn maar nee dank je
is het genoeg denk je??quote:
quote:
Nee, die zijn ook om op te etenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je gaat toch niet gooien met Suikertaartje
"Hey monkeyboy kan je ff normaal doen plz? kthxbai"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
Helemaal op hoeft ook niet. Maar gewoon een beetje aan knabbelen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een suikertaartje op
hehehehe 2 ex ONZ loversquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
Ik googelde op suikertaartje en kwam dit tegen![]()
Onz SC# Het huwelijk van Suikertaartje en Trevland
misschien is het niet van de ongetseldheid maar wel van de stress -opluchting..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wel hoor.. ik heb nooit zo van die vreetbuien als ik ongesteld ben
laters whiskyquote:
Of aan likkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal op hoeft ook niet. Maar gewoon een beetje aan knabbelen?![]()
![]()
Dat zou kunnen ...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
misschien is het niet van de ongetseldheid maar wel van de stress -opluchting..
De auto-update slaat soms posts over. F5 helpt dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:17 schreef pgrferrari het volgende:
Lijkt net op ik post soms niet zie.
Zal wel aan Fok liggen
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
De auto-update slaat soms posts over. F5 helpt dan.
pg,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
Awww.. vriendlief is lief.. Krijg een (zelfgemaakt) gedichtje in mijn mail toegestuurd.. Zomaar
Het is zelfs uitgelekt!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
Awww.. vriendlief is lief.. Krijg een (zelfgemaakt) gedichtje in mijn mail toegestuurd.. Zomaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pg,
ga je met me mee.
het is bijna weekend
wat heb je me deze week verwend
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is zelfs uitgelekt!de poëtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
[..]
Het is zelfs uitgelekt!WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ben jij goed bezig zegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woehoe5 sollicitaties vandaag de deur uitgedaan
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2011 14:20:56 ]
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed bezig.
Allemaal in Zwolle, of ook aan deze kant van het land?
Toevallig allemaal omgeving Zwolle en eentje in Drontenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed bezig.
Allemaal in Zwolle, of ook aan deze kant van het land?
whhaa!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Nee, voorlopig nietquote:
[..]
Het is zelfs uitgelekt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ja, 4 vakgerelateerde sollicitaties en 1 IT-sollicitatiequote:
Zou ook wat zijn... wisselen we straks van woonplaatsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, voorlopig nietIs me ook te ver reizen, dus dat wordt nu even niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |