Begrepen, veren worden gelichtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om de veren te lichten dan. Veren lichten!
Zo jeetje zeg... Daar schrik je vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
hmmm kregen net bericht hier dat een collega gisteren tijdens het naar huis rijden onwel is geworden..... dood
damn, mooie vrijdagberichten zoiets
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
hmmm kregen net bericht hier dat een collega gisteren tijdens het naar huis rijden onwel is geworden..... dood
wow, kende je hem goed?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Jeetjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Das wel effe schrikken zeg!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
dat is minderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
kende de man al sinds m'n start hier.... en aangezien ik hier al ERG lang werkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wow, kende je hem goed?
sterkte ermee...
Jezus, daar schrik je inderdaad wel vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:36 schreef Joysa het volgende:
Voor Priem:Oo. Hmm.. Valt idd beetje tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----
Koen: Heel veel sterkte...No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
dat is niet leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Ze drogen wel snelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oo. Hmm.. Valt idd beetje tegen
-----
Koen: Heel veel sterkte...
Sterktequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kende de man al sinds m'n start hier.... en aangezien ik hier al ERG lang werk
Ik denk dat ik maar wacht tot de nieuwe catrice en essence in de schappen liggenquote:
Dat is schrikken zegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Niks meer kopen, hmm... Dat ken ik van Joysaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar wacht tot de nieuwe catrice en essence in de schappen liggenDuochrome
O nee wacht. Ik ging niks meer kopen![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar wacht tot de nieuwe catrice en essence in de schappen liggenDuochrome
O nee wacht. Ik ging niks meer kopen![]()
Heftig man!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kende de man al sinds m'n start hier.... en aangezien ik hier al ERG lang werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |