Nagellak valt bietje tegen, potjes staan wel leuk in Helmerquote:
RIJBEWIJS!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nagellak valt bietje tegen, potjes staan wel leuk in Helmer![]()
Jeh wat?quote:
nou hier op de helpdesk zijn ze daar heeel goed in hoor !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Bekend gedoe als je op een helpdesk zit.
Je moet echt een tijd vastzetten waarop je gaat lunchen en je daar aan houden.
NYC = een merk, KV = Kruidvatquote:
jahaaaaquote:
Nou, dan bedwing dat gat in je hand eens en maak eerst je huidige voorraad opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
NYC = een merk, KV = Kruidvat
[..]
jahaaaa
Thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
NYC = een merk, KV = Kruidvat
[..]
jahaaaa
Echt? Swatch !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nagellak valt bietje tegen, potjes staan wel leuk in Helmer![]()
Ik heb er maar 1quote:
Whahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef Panda72 het volgende:
Mjin collega(die van de tttttttorrrrrrr ttttttttttorrrrrrr) die is zo'n angsthaas. Hij heeft een bloedneus zegt hij lichtelijk in paniek ja dat komt door die kerncentrale in Japan daarom heb ik nu een bloedneus.
Doe niet zo raarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, dan bedwing dat gat in je hand eens en maak eerst je huidige voorraad op.
Ik moet sparen voor mn rijbewijs, maar dat gaat zo niet lukkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Nu nog uitvogelen wat dat rijbewijs ermee te maken heeft...
quote:
Ow, ja, kut. Jij was ook zo'n addictquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe niet zo raarVoorraad opmaken tss
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef Panda72 het volgende:
Mjin collega(die van de tttttttorrrrrrr ttttttttttorrrrrrr) die is zo'n angsthaas. Hij heeft een bloedneus zegt hij lichtelijk in paniek ja dat komt door die kerncentrale in Japan daarom heb ik nu een bloedneus.
quote:
Moest hij er weer M&M's uithalen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahaha![]()
![]()
Komt van het in zijn neus pulken, zal ie bedoelen.
Keej, helderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet sparen voor mn rijbewijs, maar dat gaat zo niet lukken
Heb je haar gekocht dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
Prettig weekend iedereen![]()
Ik ga mijn meisje ophalen.
Ja dat zou best kunnen maar toen die overstromingen in Australië waren vertelde zijn partner dat hij met kleren aan in bed lag klaar om te evacueren mocht dit nodig zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahaha![]()
![]()
Komt van het in zijn neus pulken, zal ie bedoelen.
Fijn weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
Prettig weekend iedereen![]()
Ik ga mijn meisje ophalen.
Ik zweer et je! Ik neem oordoppen mee van werk, en zet jullie samen achterinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]O wee als wij samen in de auto naar die meet moeten
Die spoort echt niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat zou best kunnen maar toen die overstromingen in Australië waren vertelde zijn partner dat hij met kleren aan in bed lag klaar om te evacueren mocht dit nodig zijn.
Ja, duh, anders mag hij er niet op stampenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zweer et je! Ik neem oordoppen mee van werk, en zet jullie samen achterin![]()
... En geen nagellak knoeien op mijn bekleding!
Inderdaad. Maar hij is heel lief hoor en je kan enorm met hem en enorm om hem lachen.quote:
Rampestampen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, duh, anders mag hij er niet op stampen
Whahahahahaquote:
Hij is heel sheerquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hij is heel lief hoor en je kan enorm met hem en enorm om hem lachen.
Nemen jullie ook een driepersoonskamer?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zweer et je! Ik neem oordoppen mee van werk, en zet jullie samen achterin![]()
... En geen nagellak knoeien op mijn bekleding!
MPG? De meeuwekont is blauw geverfd. Ik herhaal, de meeuwekont is blauw geverfd. Over.quote:
Dan eindig ik met net zo'n nagel als Toek bij het ontbijtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nemen jullie ook een driepersoonskamer?
Eentje maar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan eindig ik met net zo'n nagel als Toek bij het ontbijt![]()
Gefelicteerdquote:
weten we gelijk waar jij op zoektquote:
Lol... 20 laagjes ftwquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is heel sheer
Even nog 4 lagen ofzo er op gooien
Uiteraardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nemen jullie ook een driepersoonskamer?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG? De meeuwekont is blauw geverfd. Ik herhaal, de meeuwekont is blauw geverfd. Over.
Ikke welquote:
Tijd om de veren te lichten dan. Veren lichten!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG? De meeuwekont is blauw geverfd. Ik herhaal, de meeuwekont is blauw geverfd. Over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |