Merk je al resultaat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bloed was goed.
Volgende maand weer terug en als mijn bloed dan weer goed is de dosis omhoog.
Goed nieuws dus, nietwaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bloed was goed.
Volgende maand weer terug en als mijn bloed dan weer goed is de dosis omhoog.
Ah, het gat-in-de-hand syndroomquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iets met sparen ofzo... Ik weet het ook niet precies
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
En spannend
Zeg Wokje, MPG willen jullie vanmiddag nog even kijkenDan kan ik em versturen
Dan heb ik 4 sollicitaties verstuurd vandaag
Arme jij..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, het is erger
Maar dat is schijnbaar normaal.
Mijn huid is al goed aan het opdrogen.
Als je door een vette huid meer last hebt van acne, dan zou dat wel enigszins logisch klinkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, het is erger
Het is dus net als met een verbouwing van een huis: het moet eerst een nog grotere puinhoop worden, om uiteindelijk het gewenste resultaat te bereiken!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, het is erger
Nee, heeft daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je door een vette huid meer last hebt van acne, dan zou dat wel enigszins logisch klinken![]()
Maar heb geen flauw idee hoe het werkt
Hebben ze ook al aangegeven vanaf wanneer je wel verbetering zou kunnen zien?
ik zou zeggen duik samen met de vrouw het bed inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:54 schreef Koen66 het volgende:
vanavond ff lekker tv kijken, borrel pakken, en als vrouw naar bed is kom ik weer Fokken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zou zeggen duik samen met de vrouw het bed in
ga je een dansje doen?quote:
die moet morgen werken dus gaat geheid zo rond 10/11 uur slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zou zeggen duik samen met de vrouw het bed in
Waarom ben je dan niet hierquote:
Ok, nog eventjes dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, heeft daar niks mee te maken![]()
Na 6 weken moet het beter worden.
Nu bijna 4 weken.
Dan maak je er werk vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die moet morgen werken dus gaat geheid zo rond 10/11 uur slapen
dan kom ik net op gangEn de kans dat we beiden zin hebben in andere bedactiviteiten is vrij klein bij ons sowieso
![]()
Ja, hierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, sinds oktober niet IRL
of bedoel je hier?![]()
GODDAMNED!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
GODDAMNED!
heb ik weer als eerste op m'n netvlies gebrand als ik een koppie thee kom drinken!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
GODDAMNED!
heb ik weer als eerste op m'n netvlies gebrand als ik een koppie thee kom drinken!
Gelukkig is Koen er om je te troosten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
GODDAMNED!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig is Koen er om je te troosten.
En anders kom je maar bij mij...
jij hebt net al twee dames gehosseldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig is Koen er om je te troosten.
En anders kom je maar bij mij...
GMTAquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij hebt net al twee dames gehosseld
quote:
GMTA!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij hebt net al twee dames gehosseld
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die moet morgen werken dus gaat geheid zo rond 10/11 uur slapen
dan kom ik net op gangEn de kans dat we beiden zin hebben in andere bedactiviteiten is vrij klein bij ons sowieso
![]()
Dat is vaak als je je verveeltquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verveel me, maar ben moe en heb nergens zin in
stukkie chocolade??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verveel me, maar ben moe en heb nergens zin in
Daar houdt ze niet vanquote:
daar maak je wok blij mee, maar LL niet zoquote:
Moest je duiken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
WTF.. m'n senior gaat net even keihard uit z'n pan
is sowieso een beetje een gekke vent.. hij loopt de halve dag te schelden.. en nu gaat ie ook al met dingen lopen smijten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |