shoot!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
WTF.. m'n senior gaat net even keihard uit z'n pan
is sowieso een beetje een gekke vent.. hij loopt de halve dag te schelden.. en nu gaat ie ook al met dingen lopen smijten!![]()
wat een horkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
is sowieso een beetje een gekke vent.. hij loopt de halve dag te schelden.. en nu gaat ie ook al met dingen lopen smijten!![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mag dan ongesteld zijn maar nee dank je
is het genoeg denk je??quote:
quote:
Nee, die zijn ook om op te etenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je gaat toch niet gooien met Suikertaartje
"Hey monkeyboy kan je ff normaal doen plz? kthxbai"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Barreltje het volgende:
Helemaal op hoeft ook niet. Maar gewoon een beetje aan knabbelen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een suikertaartje op
hehehehe 2 ex ONZ loversquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
Ik googelde op suikertaartje en kwam dit tegen![]()
Onz SC# Het huwelijk van Suikertaartje en Trevland
misschien is het niet van de ongetseldheid maar wel van de stress -opluchting..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wel hoor.. ik heb nooit zo van die vreetbuien als ik ongesteld ben
laters whiskyquote:
Of aan likkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal op hoeft ook niet. Maar gewoon een beetje aan knabbelen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |