Dat zou kunnen ...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
misschien is het niet van de ongetseldheid maar wel van de stress -opluchting..
De auto-update slaat soms posts over. F5 helpt dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:17 schreef pgrferrari het volgende:
Lijkt net op ik post soms niet zie.
Zal wel aan Fok liggen
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
De auto-update slaat soms posts over. F5 helpt dan.
pg,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
Awww.. vriendlief is lief.. Krijg een (zelfgemaakt) gedichtje in mijn mail toegestuurd.. Zomaar
Het is zelfs uitgelekt!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
Awww.. vriendlief is lief.. Krijg een (zelfgemaakt) gedichtje in mijn mail toegestuurd.. Zomaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pg,
ga je met me mee.
het is bijna weekend
wat heb je me deze week verwend
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is zelfs uitgelekt!de poëtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
[..]
Het is zelfs uitgelekt!WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ben jij goed bezig zegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woehoe5 sollicitaties vandaag de deur uitgedaan
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2011 14:20:56 ]
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed bezig.
Allemaal in Zwolle, of ook aan deze kant van het land?
Toevallig allemaal omgeving Zwolle en eentje in Drontenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed bezig.
Allemaal in Zwolle, of ook aan deze kant van het land?
whhaa!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Nee, voorlopig nietquote:
[..]
Het is zelfs uitgelekt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |