Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Niet te hopen dat ze letterlijk toehaptquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG is jouw vriendin zo dom dat ze daar intrapt?![]()
Geen idee , het valt te proberen. Alleen is er dan een kans dat ze haar tanden er in zet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG is jouw vriendin zo dom dat ze daar intrapt?![]()
kan...quote:
is niet echt goed denk ikquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 12:03 uur
01. 101 MaleDuck
goed bezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan...
Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 12:03 uur
01. 101 MaleDuck
is niet echt goed denk ik![]()
cijfers liegen nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan...
[..]
is niet echt goed denk ik![]()
Of enigszins zelf kan nadenkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En hopen dat ze hier niet mee leest
Ehm, dan moet je toch echt wel dom zijn hoorquote:
klinkt idd engquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of enigszins zelf kan nadenken![]()
[..]
Ehm, dan moet je toch echt wel dom zijn hoor![]()
En het klinkt heel eng, maar er zijn vrouwen die wel kunnen nadenken
![]()
Sorry voor deze schokkende boodschapquote:
Ik lieg nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
@LL jij mag niet liegen
@DM probeert het eens
ga je dan bij mij op de kamerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef NBT het volgende:
En wtf ik sta in de OP?
En ik lees, meet! hmmmmmmmmmmm........
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef NBT het volgende:
En wtf ik sta in de OP?
Doe niet zo engquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of enigszins zelf kan nadenken![]()
[..]
Ehm, dan moet je toch echt wel dom zijn hoor![]()
En het klinkt heel eng, maar er zijn vrouwen die wel kunnen nadenken
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef NBT het volgende:
En wtf ik sta in de OP?
Gezelligheidquote:
Even met het vriendje overleggen eerst..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligheidMelden jullie je bij mij aan dan dames?
Trev, niets aan de hand, bij jou in de regio is dat nog niet het gevalquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Even met het vriendje overleggen eerst..
echtquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligheidMelden jullie je bij mij aan dan dames?
Was daar nog een derde bed vrijquote:
Moet ik wel wel uit de buurt halenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev, niets aan de hand, bij jou in de regio is dat nog niet het gevalDus nog genoeg volgzame types voor jou
Jep, MPG heeft de wiki weer aangepast omtrend dat meetinfo gedoequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik zeg maar niets meer... de oplossing van vanochtend is ongedaan gemaakt, blijkbaar.
Pas je het aan in de wikequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik zeg maar niets meer... de oplossing van vanochtend is ongedaan gemaakt, blijkbaar.
Dan weet je wat je te doen staatquote:
Die is gereserveerd voor nog een lekker wijf.quote:
Hij blijft er vanaf!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas je het aan in de wikeEn maak je er niet zo druk om lieve schat
![]()
![]()
Hoe is het met je hoofdpijn trouwens?
Dat hadden GF en ik juist gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas je het aan in de wikeEn maak je er niet zo druk om lieve schat
![]()
![]()
Hoe is het met je hoofdpijn trouwens?
Neequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Die is gereserveerd voor nog een lekker wijf.
Dan pas jij het weer terug aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij blijft er vanaf!
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH
ik krijg honger van jou.quote:
Dat bepalen we ter plekke wel.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij blijft er vanaf!
AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH
Wat Marijke zegtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan pas jij het weer terug aanHet was allemaal prima in orde
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Die is gereserveerd voor nog een lekker wijf.
woont ie dan in Kampenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev, niets aan de hand, bij jou in de regio is dat nog niet het gevalDus nog genoeg volgzame types voor jou
Dat was het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan pas jij het weer terug aanHet was allemaal prima in orde
* crv Paracetamolletje pakt voor MPGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was het niet...
*bonkt hoofd in veelvouden van 4x tegen betonnen muur*
eet zequote:
AAAARGHHHHH DIE SMILEY FAALTquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was het niet...
welterustenquote:
Jawel, dat was het wel. Nu blijven we dat maandelijkse gezeik houden...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was het niet...
quote:
Als jij geen maandelijks gezeik wil, kun je NU nog je sig verwijderenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, dat was het wel. Nu blijven we dat maandelijkse gezeik houden....
ik ben net weer wakkerquote:
Alsof iemand erop reageertquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij geen maandelijks gezeik wil, kun je NU nog je sig verwijderen
goeiemorgen danquote:
Je had één reactie zei je.quote:
als ik geen maandelijks gezeik wil moet ik wat anders verwijderenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij geen maandelijks gezeik wil, kun je NU nog je sig verwijderen
pas de wiki maar weer aan, dan zal ik het wel weer aanpassen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey de OP is weer terug verandert
Wat heb je ermee gedaan danquote:
Hij klopte nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey de OP is weer terug verandert
En daar was RN het niet mee eens?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezegd dat een paar jaar jonger dan 25 ook geen probleem hoeft te zijn.
quote:
quote:
Wie was het dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was RN niet... die is niet een paar jaar jonger dan 25....
Hoe kun je je lunch nou vergetenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag eens mijn lunch niet vergeten
Nog 4 uurtjessssss !!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef MaleDuck het volgende:
mn eten is er nog steeds niet
en collega's hebben het al op
Ja dan ben ik weer eens te druk bezig en gisteren en eergisteren merkte ik pas om 16u dat ik wel erg honger hadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kun je je lunch nou vergeten????
En kwam je nou een koffieke doen hier?
Maar het schijnt er te zijnquote:
quote:
Dan was je wel heeeeeeeeeel druk bezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dan ben ik weer eens te druk bezig en gisteren en eergisteren merkte ik pas om 16u dat ik wel erg honger had
Hmmm... heb je volgende week een keer tijd?quote:
Bekend gedoe als je op een helpdesk zit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dan ben ik weer eens te druk bezig en gisteren en eergisteren merkte ik pas om 16u dat ik wel erg honger hadIk moet op de helpdesk blijven [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |