Datum | Tijd | Programma |
Za 26 maart | 06.55-08.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Australië - Kwalificatie |
Zo 27 maart | 07.00-07.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Australië - Pre-show |
Zo 27 maart | 07.55-10.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Australië - Race |
Zo 27 maart | 20.00-21.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Australië - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 26 maart | 06.00-08.30 uur | BBC1: Formule 1 - Australië - Kwalificatie |
Zo 27 maart | 07.00-10.00 uur | BBC1: Formule 1 - Australië - Race |
Zo 27 maart | 20.00-21.00 uur | BBC3: Formule 1 - Australië - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 13 °C | 17 °C | 20 % | Bewolkt |
Zaterdag | 14 °C | 19 °C | 10 % | Deels bewolkt |
Zondag | 12 °C | 21 °C | 0 % | Deels bewolkt |
Is niet compatible met chrome.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:15 schreef Burnie88 het volgende:
Livestream VT1:
http://www.livescorehunte(...)ayout=popup&Itemid=0
Schumacher kan nog zoveel strijdlust hebben, als de Mercedes niet competatief is dan houdt het op. Ik heb alleen de eerste twee testweken gevolgd, de laatste twee heb ik links laten liggen, er valt toch weinig over te zeggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:06 schreef -Remy het volgende:
Ik zet in op Schumacher, lijkt erop dat hij de snelheid en strijdlust weer te pakken heeft! Maar we zullen het zien
Waar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:03 schreef Burnie88 het volgende:
Hey! Ik heb een HRT in levende lijve gezien!
En al 2 seconden!! sneller.... wauw, Ferrari rules! Ik lijk wel een Ajacied, maar neem mij niet te serieus.quote:
Weten we pas in Q3, dan gaan ze normaalgesproken het hardst.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:15 schreef Burnie88 het volgende:
Opvallend, McLaren gebruikt de verstelbare achtervleugel niet.
Die Duitsers zeggen net dat de bolides langzamer zijn geworden. Hoe kan dat eigenlijk met KERS en die achtervleugel? Of zou dat komen door banden etc.?
Mclaren gebruikt die wel hoor, was duidelijk te zien bij Hamilton.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:15 schreef Burnie88 het volgende:
Opvallend, McLaren gebruikt de verstelbare achtervleugel niet.
Die Duitsers zeggen net dat de bolides langzamer zijn geworden. Hoe kan dat eigenlijk met KERS en die achtervleugel? Of zou dat komen door banden etc.?
Ik vrees voor Hamilton, die heeft regelmatig banden problemen gehad...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:49 schreef Burnie88 het volgende:
Inderdaad. Ze gaan die banden echt aan gort rijden tijdens de race. Hopelijk heeft dat geen negatief effect op het aantal inhaalacties.
Daar vrees ik ook voor inderdaad. Dominantie van RedBull. Hopelijk gaan Webber en Vettel het elkaar dan maar lastig maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:03 schreef Burnie88 het volgende:
Voorzichtige voorspelling:
Red Bull veel te snel. Daarachter erg spannend. Barrichello is retesnel en ook Kobayashi kan meedoen. Uiteraard is Alonso ook goed en Rosberg/Schumi kunnen ook meedoen om een P4/5.
Ik ga naar me nest. Veel plezier straks nog.
Ze gaan best hardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:24 schreef Googolplexian het volgende:
McLaren gaat heulemaal zo slecht nog niet
Drag Reducing Spoiler (of System)quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:25.854 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:25.986 0.132 5 Fernando Alonso Ferrari 1:26.001 0.147 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:26.014 0.160 2 Mark Webber RBR-Renault 1:26.283 0.429 7 Michael Schumacher Mercedes GP 1:26.590 0.736 6 Felipe Massa Ferrari 1:26.789 0.935 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:27.101 1.247 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:27.280 1.426 8 Nico Rosberg Mercedes GP 1:27.448 1.594 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:27.525 1.671 10 Vitaly Petrov Renault 1:27.528 1.674 9 Nick Heidfeld Renault 1:27.536 1.682 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:27.697 1.843 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:28.095 2.241 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:28.376 2.522 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:28.583 2.729 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:29.386 3.532 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:30.829 4.975 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:30.912 5.058 25 Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:32.106 6.252 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:32.135 6.281 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth |
Wel alle vijf de wereldkampioenen in de top 6.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:32 schreef koffiezwartsterk het volgende:
De Renaults vallen me tegen, die had ik wel in de top 6 verwacht. Maar de vrije trainingen zeggen natuurlijk niet alles.
De race begint om 7 uur als je de klok nog niet hebt verzet, heb je dat wel gedaan dan begint het om 8 uur, heb je 'm 1 uur teruggezet dan begint 'ie al om 6 uur.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:22 schreef TommyGun het volgende:
Waarom staat er 8u in de OP?
De race begint om 7 uur, en de klok gaat 'n uur voorruit dus is het dan om 6u of 7u?
die had ik dus vanmorgen gevondenquote:
1 installatie rondequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef vosss het volgende:
Godver, VT's gemist, dat begint lekker dat nieuwe seizoen
Goeiemorgen trouwens, heeft HRT nog iets van zich laten zien?
Mocht dit Q1 zijn dan was 1:31,864 de grens met die 107% regel en waren dus de Virgins afgevallen. En de HRT's dan, maar die hebben niet gereden.quote:
Ik citeer Olaf Mol :quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:47 schreef vosss het volgende:
Waarom eigenlijk? Ik bedoel 2 weken geleden hadden ze nog spullen bij de douane staan. Althans dat zeiden ze.
Die hadden er dan nu toch al lang moeten zijn of ben ik nou gek?
Totdat z'n zoon bij HRT terecht komtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik citeer Olaf Mol :
Olav_Mol: #rtlgp Bij HRT liggen er 8 man onder de auto om de vloer eronder te krijgen. begint wel een lachertje te worden daar
Olav_Mol: #rtlgp Het schijnt dat ze bij HRT een IKEA handleiding hebben voor het in elkaar zetten van de auto,..........logisch dus
Mol , heeft al vaker flink uitgehaald naar HRT. Ik denk dat iets hem steektquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Totdat z'n zoon bij HRT terecht komt![]()
Ik zou wat meer ingetogen zijn als ik Mol was (en dan bedoel ik niet 'als ik dood was').
Minardi was lang zo een lachertje niet als het huidige HRT; me dunktquote:
Ehhh ... wat is het verschil? Als HRT in twintig jaar 38 punten pakt staat het gelijk met Minardi.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Minardi was lang zo een lachertje niet als het huidige HRT; me dunkt
Check nou eens de eerste jaren van Minardiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef vosss het volgende:
Jij denkt serieus dat HRT 38 punten gaat pakken in de komende 20 jaar?
Ik denk dat als ze al op tijd zijn voor de qualify morgen dat ze door de 107% regel zondag niet mogen starten en dat ze er volgende GP niet eens meer bij zijn.
Goedemorgen!
Non-classified finish (NC)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef vosss het volgende:
Komt bekend voor ja, maar ik denk niet dat HRT het zo lang vol gaat houden.
Waar staan NC overigens voor?
Niet als je niet meer dan 90% van de raceafstand van de winnaar aflegt. Oftewel je ziet de vlag wel, maar je bent te traag om in de uitslag opgenomen te wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef vosss het volgende:
En hoe moet ik dat zien? Al wordt je laatste dan ben je toch nog classified?
Dat is toch DSQ?quote:
Hmmm ... DSQ is volgens mij als het tijdens de race beslist wordt (zwarte vlag).quote:
Of als je na afloop nog uit de uitslag gehaald wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hmmm ... DSQ is volgens mij als het tijdens de race beslist wordt (zwarte vlag).
edit : niet zeker
Puntentelling is anders, dus als ze gelijk willlen komen zouden ze 2,5 * 38 = 95 punten moeten halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhh ... wat is het verschil? Als HRT in twintig jaar 38 punten pakt staat het gelijk met Minardi.
Geef ze nog effe.
In twintig jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Puntentelling is anders, dus als ze gelijk willlen komen zouden ze 2,5 * 38 = 95 punten moeten halen.
Dus als de baan opdrogende is en je duikt als eerste naar binnen voor slicks dan mag de verstelbare vleugel wél gebruikt worden? Of je rijdt nog steeds op slicks terwijl de baan nat begint te worden?quote:Geen verstelbare achtervleugel bij regen
25 maart 2011 — Tijdens een natte trainings- of kwalificatiesessie zal de beweegbare achtervleugel niet gebruikt mogen worden.
Dat heeft de FIA tijdens een bijeenkomst in Australië meegedeeld. De regel komt er nadat veel rijders er voor vreesden dat hun veiligheid in het gedrang komt.
De FIA wil voorlopig nog geen risico’s nemen met het fel besproken systeem. Daarom maakte racedirecteur Charlie Whiting duidelijk dat het nieuwe snufje niet op een natte baan mag worden ingezet. Men wil namelijk voorkomen dat er ongevallen ontstaan door de onervarenheid met de achtervleugel samen met de beperkte zichtbaarheid.
“Zoals gisteren overeengekomen tijdens een vergadering van de teammanagers,” begon Whiting zijn perstoespraak “kan ik bevestigen dat verstelbare delen in het bodywork niet gebruikt mogen worden in trainingsessies (en dus ook de kwalificaties) als de wagen op intermediates of regenbanden rijdt. Elke rijder die er wel gebruik van zal maken wordt gerapporteerd bij de stewards als een wagen met onveilige onderdelen er op.”
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:29 schreef vosss het volgende:
Ik hoor nu al Olav 20 keer in de race zeggen: "ja let op, hij mag nu dus NIET de vleugel gebruiken, want bij bocht 14 reed hij NIET binnen 1 seconde van zn voorganger!"
[Walter-modus]"Ja mensen, Alonso zit nu al een paar ronden vast achter Petrov en hij krijgt nu toestemming om op het motordestructie knopje te drukken. En ja hoor, daar begint de motor van Petrov te roken. En zo gaat Alonso er aan de binnenkant van de bocht voorbij. [/Walter-modus]quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Geef 't nog een jaar en het is:
"Ja, let op ... hij mag dus nu niet met KERS inhalen want z'n teamgenoot heeft een wielmoer laten vervangen 20 seconden voor hij zelf ging pitten en terwijl hij met nog 10 ronden te gaan zelf de pits in moet. Inhalen met DRS mocht 'ie wel want hij reed op slicks die nog geen 5 ronden oud waren en omdat z'n auto geen paarse vlakjes heeft op de voorvleugel, die volgens mij beweegt, mensen!"
Waar gaat dit naartoe?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
[Walter-modus]"Ja mensen, Alonso zit nu al een paar ronden vast achter Petrov en hij krijgt nu toestemming om op het motordestructie knopje te drukken. En ja hoor, daar begint de motor van Petrov te roken. En zo gaat Alonso er aan de binnenkant van de bocht voorbij. [/Walter-modus]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
[Walter-modus]"Ja mensen, Alonso zit nu al een paar ronden vast achter Petrov en hij krijgt nu toestemming om op het motordestructie knopje te drukken. En ja hoor, daar begint de motor van Petrov te roken. En zo gaat Alonso er aan de binnenkant van de bocht voorbij. [/Walter-modus]
Ehhh ... ikke wel, maar dat wist je alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Stiekem zijn jullie het wel met me eens over het overschatte racemietje uit Oviedo.
Ik in elk geval; dat weet jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Stiekem zijn jullie het wel met me eens over het overschatte racemietje uit Oviedo.
waarom kijk je in godsnaam nog naar olavquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:29 schreef vosss het volgende:
Ik hoor nu al Olav 20 keer in de race zeggen: "ja let op, hij mag nu dus NIET de vleugel gebruiken, want bij bocht 14 reed hij NIET binnen 1 seconde van zn voorganger!"
Zou Katja drop in Duitsland nog steeds Katjes heten?quote:
Zijn de voorbanden smaller geworden dit jaar? Of lijkt de overgang tussen de rand en het loopvlak gewoon anders. Ben benieuwd naar de Pirelli's in de race.quote:
Ik ook niet. Niet dat ik hem nou zo sympathiek vind, zeker niet, maar hij heeft zowel de kwaliteiten als het karakter om wat te laten gebeuren. T is nooit saai. Daarom is ie ook zo veelbesproken. In alles de natuurlijke opvolger van Schumacher.quote:
Ja, viel me ook al op.. Ziet er raar uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zijn de voorbanden smaller geworden dit jaar? Of lijkt de overgang tussen de rand en het loopvlak gewoon anders. Ben benieuwd naar de Pirelli's in de race.
Ik hoop dat teams zich niet erop verkeken hebben, de mercedes had namelijk wel erg veel onderstuur in VT1.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zijn de voorbanden smaller geworden dit jaar? Of lijkt de overgang tussen de rand en het loopvlak gewoon anders. Ben benieuwd naar de Pirelli's in de race.
Ze kunnen er nogal lastig ''Pussies'' erop zetten hèquote:
Ik lag echt in een deuk toen ik dit zag gebeuren vannacht. Gewoon te snel op het gas, hoe lelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:10 schreef rycemasta het volgende:
ChandhokOpbokken met deze droeftoeter.
ik kreeg kippenvel op 0:45quote:
Dat is best al een oud filmpjequote:
Je kan er nog weinig over zeggen, VT1 was voor Red Bull, VT2 was voor McLaren maar de rondetijden waren nog niet in de buurt van de 1:23'ers daarnaast moet je ook maar afwachten hoe lang die banden meegaan in de race. Kortom, voorspellen is zinloos want ook de prestatie van de bolides over long runs zijn niet bekend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:58 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat een walkover worden voor Red Bull, een Ferrari (waarschijnlijk Alonso) finisht als derde. McLaren valt halverwege uit elkaar.
als ze maar plezier hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:19 schreef M.Melandri het volgende:
Liuzzi na 1 ronde al stukdit is nog erger dan Lola
Je hebt geen TV tot je beschikking?quote:
Lol, we hebben dezelfde checklistquote:Op zaterdag 26 maart 2011 06:24 schreef vosss het volgende:
Koffie. Check.
Kater. Check.
Moe. Check
Teweinig geslapen. Check.
Zo te zien ben ik er helemaal klaar voor
http://eplsite.com/stream1.htmlquote:Op zaterdag 26 maart 2011 06:57 schreef nils7 het volgende:
Iemand een livestream van de qually toevallig?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 06:56 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Lol, we hebben dezelfde checklist
Thnx heb hier 97 kanalen in het hotel maar er geen 1 die F1 uit zond (of ik zapte net langs met reclame)quote:
Daarom hebben ze zo te zien ook maar geen gas gegeven.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:19 schreef Atreidez het volgende:
Die HRT's vallen van armoede uit elkaar als je gas geeft
whehehequote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarom hebben ze zo te zien ook maar geen gas gegeven.
Zo ik wilde precies dit ook plaatsen. Zwaar irritant. Nog meer mensen last van ??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:22 schreef TommyGun het volgende:
Irritant dat het commentaar van Olav 1 á 2 seconden eerder is dan het beeld? Of is UPC aan het kloten hier...
Zit analoog te kijken, en heb het helaas ook. Het is altijd zo btw, maar nu viel het wel erg opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:22 schreef TommyGun het volgende:
Irritant dat het commentaar van Olav 1 á 2 seconden eerder is dan het beeld? Of is UPC aan het kloten hier...
Ja olav heeft voorspellende gaven mbt tot ronde tijden, zwaar irritant ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo ik wilde precies dit ook plaatsen. Zwaar irritant. Nog meer mensen last van ??
Bij kpn volgens mij wel vijf seconden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo ik wilde precies dit ook plaatsen. Zwaar irritant. Nog meer mensen last van ??
Je moet ook inloggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:28 schreef Peterselieman het volgende:
Enige probleem hier is dat ik de livetiming nog niet werkend heb gekregen.
hheheh ze gaan de reminder al weg halen... 3 minuten geleden ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:29 schreef kepler het volgende:
ow en terwijl ik dit zeg komt er een Reminder in beeld van de stream
Zeker weten. Tussen die muurtjes in toch nog op de baan, en gewoon doorrijden. Hij zou wel wat sneller terug kunnen schakelenquote:
Ja, die indruk kreeg ik ook... Maar aan de tijden te zien is het wel effectiefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:35 schreef Schunckelstar het volgende:
het lijkt wel of die flap bij mclaren veel minder omhoog gaat dan bij mercedes, maar dat zal wel gezichtsbedrog zijn
F1 kijken is niet voor dummiesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:46 schreef TommyGun het volgende:
Ik vond KERS al te veel pietluttigheden met zich meebrengen maar dat DRS spant wel de kroon. Dus dadelijk in de race kan het alleen ingezet worden als het droog is, je over het meetpunt rijdt bij opkomen start/finish en de auto voor je minder dan 1 seconde voorsprong heeft.
Echt eenvoudig te volgen is het allemaal niet.
Sorry, ik kijk al zo lang dat ik geen techniek gewend ben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
F1 kijken is niet voor dummies
Serieus alleen bij start/finish??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:46 schreef TommyGun het volgende:
Ik vond KERS al te veel pietluttigheden met zich meebrengen maar dat DRS spant wel de kroon. Dus dadelijk in de race kan het alleen ingezet worden als het droog is, je over het meetpunt rijdt bij opkomen start/finish en de auto voor je minder dan 1 seconde voorsprong heeft.
Echt eenvoudig te volgen is het allemaal niet.
Ik meen van wel ja...quote:
Dat dus, bedanktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:51 schreef Atreidez het volgende:
In qual mag t vrij gebruikt worden.. In de race alleen op S/F als je voorganger 2 bochten ervoor minder als 1 seconde voor je zat.
En alleen bij opkomende maan, als de wind uit het noorden komt en als Alonso in drievoud toestemming heeft gegevenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:51 schreef Atreidez het volgende:
In qual mag t vrij gebruikt worden.. In de race alleen op S/F als je voorganger 2 bochten ervoor minder als 1 seconde voor je zat.
Powered by HRT dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:53 schreef koffiezwartsterk het volgende:
op mn telefoon loopt ie een kwartier achter...
Iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:46 schreef TommyGun het volgende:
Ik vond KERS al te veel pietluttigheden met zich meebrengen maar dat DRS spant wel de kroon. Dus dadelijk in de race kan het alleen ingezet worden als het droog is, je over het meetpunt rijdt bij opkomen start/finish en de auto voor je minder dan 1 seconde voorsprong heeft gehad de 2 bochten daarvoor.
Echt eenvoudig te volgen is het allemaal niet.
Heb ikquote:
ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Heb ik
Het goede nieuws is dat je er geen strafpunten voor krijgt..
Waarom zou je bescheiden zijn als je op p1 eindigd?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:03 schreef TommyGun het volgende:
Ow ik dacht even dat Vettel bescheiden was geworden maar niet dus.![]()
Na de race kan het nog enigszins begrijpen maar tijdens de kwali niet... hoogmoed!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarom zou je bescheiden zijn als je op p1 eindigd?
Hij zegt toch niets verkeerd? Het is altijd spannend hoe je er voor staat aan het begin van het seizoen, hier liet hij blijken dat hij er vertrouwen in heeft..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
In de race kan het nog enigszins begrijpen maar tijdens de kwali niet... hoogmoed!
Nee, maar wel de fingerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Hij zegt toch niets verkeerd? Het is altijd spannend hoe je er voor staat aan het begin van het seizoen, hier liet hij blijken dat hij er vertrouwen in heeft..
Komt terechtwijzend over.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:07 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Personal branding, niet meer en niet minder..
Long runs met Pirelli. Dat kan toch helemaal nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:09 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Komt terechtwijzend over.
Maar goed, maar wat nuttige dingen doen en morgen kijken wie er snel is over de lange runs...
Race pace danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:09 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Long runs met Pirelli. Dat kan toch helemaal niet
14:00quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:10 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe laat begint de hh eigenlijk op rtl7?
nog effe een keer kijken met commentaar van ollie
Dat niet, maar mogelijk wel boven Petrov nogquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:20 schreef M.Melandri het volgende:
Hulkenberg had em gewoon weer op pole gezet
Hij lijkt met twee vingers in zijn neus te gaan winnenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:13 schreef koffiezwartsterk het volgende:
godver, Vettel heeft KERS niet eens gebruikt...
Dat denk ik ook ja, helaas heeft Renault wederom defensief gehandeld met hun rijders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat niet, maar mogelijk wel boven Petrov nog
Vettel gaat gewoon stuk morgen hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij lijkt met twee vingers in zijn neus te gaan winnen
Nee hoor, dan wacht Vettel gewoon tot Hamilton naar binnen gaat, rijdt een rondje een seconde sneller en haalt 'em dan gewoon in in de pits.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:37 schreef M.Melandri het volgende:
Zou wel mooi zijn als Hamilton Vettel pakt bij de start, dan krijgen we echt een mooie battle te zien.
Nou, die softs houden het niet lang vol, dus een ronde later helpt waarschijnlijk weinig maar strategisch moet het met 2a3pitstops en zo'n verschil in pace ook makkelijk te doen zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, dan wacht Vettel gewoon tot Hamilton naar binnen gaat, rijdt een rondje een seconde sneller en haalt 'em dan gewoon in in de pits.
Heb ik. Was de enige manier om Button te kunnen kopen.quote:
Er is geen streep. Het logo is hetzij geel, hetzij zilver.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:44 schreef rooneyelst het volgende:
Ik zie het verschil dus niet tussen de hard en soft tyre...ok het is vroeg maar waar zit die streep in godsnaam? Zie alleen maar het geel van het pirelli logo..
Nee hoor, Vettel zei nog dat de softs het veel langer volhouden dan gedacht. Ik denk dat er niet meer dan 2 pitstops nodig zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nou, die softs houden het niet lang vol, dus een ronde later helpt waarschijnlijk weinig maar strategisch moet het met 2a3pitstops en zo'n verschil in pace ook makkelijk te doen zijn.
Toch een verdubbeling tov vorig jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:56 schreef Fir3fly het volgende:
Nee hoor, Vettel zei nog dat de softs het veel langer volhouden dan gedacht. Ik denk dat er niet meer dan 2 pitstops nodig zijn.
Beter dan Alonso met zijn handjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:33 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
Vettel weer met z'n vingertje
Kopiëren doet iedereen. F duct vorig jaar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ferrari lijkt het echt helemaal kwijt te zijn, ding is niet vooruit te branden. Het lijkt erop dat ze totaal geen grip hebben op de baan. Aan de andere kant, misschien is dat ook wel goed voor de bandenslijtage.
McLaren heeft echt zo belachelijk veel geluk gehad dat Bahrein eruit gegooid werd. Maar op zich toch best knap dat ze die bak nog snel hebben weten te maken (door het kopiëren van Red Bull, maar dat terzijde).
Al met al, twee vingers in de neus voor Vettel, Webber tweede Alonso derde is mijn voorspelling.
Dat zei Watson alleen nadat ie gestopt was. Ze hebben alleen in 1984 in hetzelfde seizoen gereden. Hill werd ook eerlijker over Schumacher nadat ze niet meer tegen elkaar ah racen, net als Prost over Senna.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:11 schreef 0634 het volgende:
Schumacher vorig jaar met zijn gelul over zijn auto die niet geschikt voor hem was... Grote onzin gebleken. Hij is niet goed genoeg meer, zo lijkt het nu toch echt.
Massa hetzelfde. Kon Alonso niet bijhouden doordat die banden niet lekker waren voor hem. Ook grote BS blijkt nu. Hij kan Alonso uberhaupt niet bijhouden. Op welke banden dan ook.
Ooit zei John Watson over Senna: 'al rijd ik mezelf het snot voor de ogen en de sterkste ronde van mijn leven, ik zal Senna nooit kunnen verslaan.'
Wanneer zal een rijder weer eens zo eerlijk zijn en stellen dat hij zélf tekort komt?
Irvine zei ooit dat er maar 1 rijder beter is dan hijzelf: Schumacher.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:11 schreef 0634 het volgende:
Schumacher vorig jaar met zijn gelul over zijn auto die niet geschikt voor hem was... Grote onzin gebleken. Hij is niet goed genoeg meer, zo lijkt het nu toch echt.
Massa hetzelfde. Kon Alonso niet bijhouden doordat die banden niet lekker waren voor hem. Ook grote BS blijkt nu. Hij kan Alonso uberhaupt niet bijhouden. Op welke banden dan ook.
Ooit zei John Watson over Senna: 'al rijd ik mezelf het snot voor de ogen en de sterkste ronde van mijn leven, ik zal Senna nooit kunnen verslaan.'
Wanneer zal een rijder weer eens zo eerlijk zijn en stellen dat hij zélf tekort komt?
Ja, maar dat was ook een enorme vlaag van zelfoverschatting. Want ik kan er zat opnoemen die beter waren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Irvine zei ooit dat er maar 1 rijder beter is dan hijzelf: Schumacher.
Fout. Dat zei Watson in 1985, toen hij Niki Lauda eenmalig mocht vervangen. Tiijdens dat weekend zei hij dat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat zei Watson alleen nadat ie gestopt was. Ze hebben alleen in 1984 in hetzelfde seizoen gereden.
- Is geen onzin: Alonso het racemietje stond derde, Massa tweede. Dat jij selectief omgaat met feiten, kan ik niet helpen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:35 schreef 0634 het volgende:
[..]
Fout. Dat zei Watson in 1985, toen hij Niki Lauda eenmalig mocht vervangen. Toen zei hij dat.
Op de rest van je onzin ga ik niet in, zolang je structureel niet normaal kan praten over rijders.
Feiten...Welke feiten? Enige feit die verkeerd was was jouw conclusie dat Watson die uitspraak deed nadat hij was gestopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
- Is geen onzin: Alonso het racemietje stond derde, Massa tweede. Dat jij selectief omgaat met feiten, kan ik niet helpen.
- Rijder ipv rijderS: hierboven staat gewoon Prost, Hill, Schumacher, Senna.
- Eerste kwalificatie van Schumacher bij Ferrari stond Irvine voor hem in Melbourne.
Maar wellicht kun je, naast niet argumenteren, ook niet lezen. Val mij daar svp niet mee lastig.
ik heb gelukkig alleen maar een duimpje gezien toen ze voor de foto poseerde nadat ze gewogen warenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:33 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
Vettel weer met z'n vingertje
Jij stelt op basis van de eerste kwalificatie..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:00 schreef 0634 het volgende:
[..]
Feiten...Welke feiten? Enige feit die verkeerd was was jouw conclusie dat Watson die uitspraak deed nadat hij was gestopt.![]()
Jij komt met allemaal dingen waar ik het helemaal niet over heb.
Wijs anders even aan waar ik stel dat Massa nog nooit sneller is geweest dan Alonso (je weet wel, die vent die jij, o, zo volwassen, een mietje noemt.) Wijs meteen even aan waar ik het gehad heb over dat Irvine nooit sneller is gegaan dan Schumacher.
Je haalt er allemaal non-argumenten bij die ik nooit gebruikt heb.
Ik zie Schumacher vorig jaar een jaarlang langzamer wezen als Rosberg en nu begint het er weer op te lijken. Ik zei ook letterlijk 'lijkt erop'. Dus een definitieve conclusie heb ik nog niet getrokken, al beweer jij, die blijkbaar ook niet kan lezen, dat.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:03 schreef 0634 het volgende:
Bovendien, laat die jongen lekker juichen met zijn vingertje. Zijn pole deed Senna-achtig aan vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |