Non-classified finish (NC)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef vosss het volgende:
Komt bekend voor ja, maar ik denk niet dat HRT het zo lang vol gaat houden.
Waar staan NC overigens voor?
Niet als je niet meer dan 90% van de raceafstand van de winnaar aflegt. Oftewel je ziet de vlag wel, maar je bent te traag om in de uitslag opgenomen te wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef vosss het volgende:
En hoe moet ik dat zien? Al wordt je laatste dan ben je toch nog classified?
Hmmm ... DSQ is volgens mij als het tijdens de race beslist wordt (zwarte vlag).quote:
Of als je na afloop nog uit de uitslag gehaald wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hmmm ... DSQ is volgens mij als het tijdens de race beslist wordt (zwarte vlag).
edit : niet zeker
Puntentelling is anders, dus als ze gelijk willlen komen zouden ze 2,5 * 38 = 95 punten moeten halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhh ... wat is het verschil? Als HRT in twintig jaar 38 punten pakt staat het gelijk met Minardi.
Geef ze nog effe.
In twintig jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Puntentelling is anders, dus als ze gelijk willlen komen zouden ze 2,5 * 38 = 95 punten moeten halen.
Dus als de baan opdrogende is en je duikt als eerste naar binnen voor slicks dan mag de verstelbare vleugel wél gebruikt worden? Of je rijdt nog steeds op slicks terwijl de baan nat begint te worden?quote:Geen verstelbare achtervleugel bij regen
25 maart 2011 — Tijdens een natte trainings- of kwalificatiesessie zal de beweegbare achtervleugel niet gebruikt mogen worden.
Dat heeft de FIA tijdens een bijeenkomst in Australië meegedeeld. De regel komt er nadat veel rijders er voor vreesden dat hun veiligheid in het gedrang komt.
De FIA wil voorlopig nog geen risico’s nemen met het fel besproken systeem. Daarom maakte racedirecteur Charlie Whiting duidelijk dat het nieuwe snufje niet op een natte baan mag worden ingezet. Men wil namelijk voorkomen dat er ongevallen ontstaan door de onervarenheid met de achtervleugel samen met de beperkte zichtbaarheid.
“Zoals gisteren overeengekomen tijdens een vergadering van de teammanagers,” begon Whiting zijn perstoespraak “kan ik bevestigen dat verstelbare delen in het bodywork niet gebruikt mogen worden in trainingsessies (en dus ook de kwalificaties) als de wagen op intermediates of regenbanden rijdt. Elke rijder die er wel gebruik van zal maken wordt gerapporteerd bij de stewards als een wagen met onveilige onderdelen er op.”
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:29 schreef vosss het volgende:
Ik hoor nu al Olav 20 keer in de race zeggen: "ja let op, hij mag nu dus NIET de vleugel gebruiken, want bij bocht 14 reed hij NIET binnen 1 seconde van zn voorganger!"
[Walter-modus]"Ja mensen, Alonso zit nu al een paar ronden vast achter Petrov en hij krijgt nu toestemming om op het motordestructie knopje te drukken. En ja hoor, daar begint de motor van Petrov te roken. En zo gaat Alonso er aan de binnenkant van de bocht voorbij. [/Walter-modus]quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Geef 't nog een jaar en het is:
"Ja, let op ... hij mag dus nu niet met KERS inhalen want z'n teamgenoot heeft een wielmoer laten vervangen 20 seconden voor hij zelf ging pitten en terwijl hij met nog 10 ronden te gaan zelf de pits in moet. Inhalen met DRS mocht 'ie wel want hij reed op slicks die nog geen 5 ronden oud waren en omdat z'n auto geen paarse vlakjes heeft op de voorvleugel, die volgens mij beweegt, mensen!"
Waar gaat dit naartoe?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
[Walter-modus]"Ja mensen, Alonso zit nu al een paar ronden vast achter Petrov en hij krijgt nu toestemming om op het motordestructie knopje te drukken. En ja hoor, daar begint de motor van Petrov te roken. En zo gaat Alonso er aan de binnenkant van de bocht voorbij. [/Walter-modus]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
[Walter-modus]"Ja mensen, Alonso zit nu al een paar ronden vast achter Petrov en hij krijgt nu toestemming om op het motordestructie knopje te drukken. En ja hoor, daar begint de motor van Petrov te roken. En zo gaat Alonso er aan de binnenkant van de bocht voorbij. [/Walter-modus]
Ehhh ... ikke wel, maar dat wist je alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Stiekem zijn jullie het wel met me eens over het overschatte racemietje uit Oviedo.
Ik in elk geval; dat weet jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Stiekem zijn jullie het wel met me eens over het overschatte racemietje uit Oviedo.
waarom kijk je in godsnaam nog naar olavquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:29 schreef vosss het volgende:
Ik hoor nu al Olav 20 keer in de race zeggen: "ja let op, hij mag nu dus NIET de vleugel gebruiken, want bij bocht 14 reed hij NIET binnen 1 seconde van zn voorganger!"
Zou Katja drop in Duitsland nog steeds Katjes heten?quote:
Zijn de voorbanden smaller geworden dit jaar? Of lijkt de overgang tussen de rand en het loopvlak gewoon anders. Ben benieuwd naar de Pirelli's in de race.quote:
Ik ook niet. Niet dat ik hem nou zo sympathiek vind, zeker niet, maar hij heeft zowel de kwaliteiten als het karakter om wat te laten gebeuren. T is nooit saai. Daarom is ie ook zo veelbesproken. In alles de natuurlijke opvolger van Schumacher.quote:
Ja, viel me ook al op.. Ziet er raar uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zijn de voorbanden smaller geworden dit jaar? Of lijkt de overgang tussen de rand en het loopvlak gewoon anders. Ben benieuwd naar de Pirelli's in de race.
Ik hoop dat teams zich niet erop verkeken hebben, de mercedes had namelijk wel erg veel onderstuur in VT1.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zijn de voorbanden smaller geworden dit jaar? Of lijkt de overgang tussen de rand en het loopvlak gewoon anders. Ben benieuwd naar de Pirelli's in de race.
Ze kunnen er nogal lastig ''Pussies'' erop zetten hèquote:
Ik lag echt in een deuk toen ik dit zag gebeuren vannacht. Gewoon te snel op het gas, hoe lelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:10 schreef rycemasta het volgende:
ChandhokOpbokken met deze droeftoeter.
ik kreeg kippenvel op 0:45quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |