Ehhh ... ikke wel, maar dat wist je alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Stiekem zijn jullie het wel met me eens over het overschatte racemietje uit Oviedo.
Ik in elk geval; dat weet jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Stiekem zijn jullie het wel met me eens over het overschatte racemietje uit Oviedo.
waarom kijk je in godsnaam nog naar olavquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:29 schreef vosss het volgende:
Ik hoor nu al Olav 20 keer in de race zeggen: "ja let op, hij mag nu dus NIET de vleugel gebruiken, want bij bocht 14 reed hij NIET binnen 1 seconde van zn voorganger!"
Zou Katja drop in Duitsland nog steeds Katjes heten?quote:
Zijn de voorbanden smaller geworden dit jaar? Of lijkt de overgang tussen de rand en het loopvlak gewoon anders. Ben benieuwd naar de Pirelli's in de race.quote:
Ik ook niet. Niet dat ik hem nou zo sympathiek vind, zeker niet, maar hij heeft zowel de kwaliteiten als het karakter om wat te laten gebeuren. T is nooit saai. Daarom is ie ook zo veelbesproken. In alles de natuurlijke opvolger van Schumacher.quote:
Ja, viel me ook al op.. Ziet er raar uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zijn de voorbanden smaller geworden dit jaar? Of lijkt de overgang tussen de rand en het loopvlak gewoon anders. Ben benieuwd naar de Pirelli's in de race.
Ik hoop dat teams zich niet erop verkeken hebben, de mercedes had namelijk wel erg veel onderstuur in VT1.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zijn de voorbanden smaller geworden dit jaar? Of lijkt de overgang tussen de rand en het loopvlak gewoon anders. Ben benieuwd naar de Pirelli's in de race.
Ze kunnen er nogal lastig ''Pussies'' erop zetten hèquote:
Ik lag echt in een deuk toen ik dit zag gebeuren vannacht. Gewoon te snel op het gas, hoe lelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:10 schreef rycemasta het volgende:
ChandhokOpbokken met deze droeftoeter.
ik kreeg kippenvel op 0:45quote:
Dat is best al een oud filmpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |