ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Heb ik
Het goede nieuws is dat je er geen strafpunten voor krijgt..
Waarom zou je bescheiden zijn als je op p1 eindigd?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:03 schreef TommyGun het volgende:
Ow ik dacht even dat Vettel bescheiden was geworden maar niet dus.![]()
Na de race kan het nog enigszins begrijpen maar tijdens de kwali niet... hoogmoed!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarom zou je bescheiden zijn als je op p1 eindigd?
Hij zegt toch niets verkeerd? Het is altijd spannend hoe je er voor staat aan het begin van het seizoen, hier liet hij blijken dat hij er vertrouwen in heeft..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
In de race kan het nog enigszins begrijpen maar tijdens de kwali niet... hoogmoed!
Nee, maar wel de fingerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Hij zegt toch niets verkeerd? Het is altijd spannend hoe je er voor staat aan het begin van het seizoen, hier liet hij blijken dat hij er vertrouwen in heeft..
Komt terechtwijzend over.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:07 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Personal branding, niet meer en niet minder..
Long runs met Pirelli. Dat kan toch helemaal nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:09 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Komt terechtwijzend over.
Maar goed, maar wat nuttige dingen doen en morgen kijken wie er snel is over de lange runs...
Race pace danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:09 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Long runs met Pirelli. Dat kan toch helemaal niet
14:00quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:10 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe laat begint de hh eigenlijk op rtl7?
nog effe een keer kijken met commentaar van ollie
Dat niet, maar mogelijk wel boven Petrov nogquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:20 schreef M.Melandri het volgende:
Hulkenberg had em gewoon weer op pole gezet
Hij lijkt met twee vingers in zijn neus te gaan winnenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:13 schreef koffiezwartsterk het volgende:
godver, Vettel heeft KERS niet eens gebruikt...
Dat denk ik ook ja, helaas heeft Renault wederom defensief gehandeld met hun rijders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat niet, maar mogelijk wel boven Petrov nog
Vettel gaat gewoon stuk morgen hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij lijkt met twee vingers in zijn neus te gaan winnen
Nee hoor, dan wacht Vettel gewoon tot Hamilton naar binnen gaat, rijdt een rondje een seconde sneller en haalt 'em dan gewoon in in de pits.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:37 schreef M.Melandri het volgende:
Zou wel mooi zijn als Hamilton Vettel pakt bij de start, dan krijgen we echt een mooie battle te zien.
Nou, die softs houden het niet lang vol, dus een ronde later helpt waarschijnlijk weinig maar strategisch moet het met 2a3pitstops en zo'n verschil in pace ook makkelijk te doen zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, dan wacht Vettel gewoon tot Hamilton naar binnen gaat, rijdt een rondje een seconde sneller en haalt 'em dan gewoon in in de pits.
Heb ik. Was de enige manier om Button te kunnen kopen.quote:
Er is geen streep. Het logo is hetzij geel, hetzij zilver.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:44 schreef rooneyelst het volgende:
Ik zie het verschil dus niet tussen de hard en soft tyre...ok het is vroeg maar waar zit die streep in godsnaam? Zie alleen maar het geel van het pirelli logo..
Nee hoor, Vettel zei nog dat de softs het veel langer volhouden dan gedacht. Ik denk dat er niet meer dan 2 pitstops nodig zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nou, die softs houden het niet lang vol, dus een ronde later helpt waarschijnlijk weinig maar strategisch moet het met 2a3pitstops en zo'n verschil in pace ook makkelijk te doen zijn.
Toch een verdubbeling tov vorig jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:56 schreef Fir3fly het volgende:
Nee hoor, Vettel zei nog dat de softs het veel langer volhouden dan gedacht. Ik denk dat er niet meer dan 2 pitstops nodig zijn.
Beter dan Alonso met zijn handjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:33 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
Vettel weer met z'n vingertje
Kopiëren doet iedereen. F duct vorig jaar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ferrari lijkt het echt helemaal kwijt te zijn, ding is niet vooruit te branden. Het lijkt erop dat ze totaal geen grip hebben op de baan. Aan de andere kant, misschien is dat ook wel goed voor de bandenslijtage.
McLaren heeft echt zo belachelijk veel geluk gehad dat Bahrein eruit gegooid werd. Maar op zich toch best knap dat ze die bak nog snel hebben weten te maken (door het kopiëren van Red Bull, maar dat terzijde).
Al met al, twee vingers in de neus voor Vettel, Webber tweede Alonso derde is mijn voorspelling.
Dat zei Watson alleen nadat ie gestopt was. Ze hebben alleen in 1984 in hetzelfde seizoen gereden. Hill werd ook eerlijker over Schumacher nadat ze niet meer tegen elkaar ah racen, net als Prost over Senna.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:11 schreef 0634 het volgende:
Schumacher vorig jaar met zijn gelul over zijn auto die niet geschikt voor hem was... Grote onzin gebleken. Hij is niet goed genoeg meer, zo lijkt het nu toch echt.
Massa hetzelfde. Kon Alonso niet bijhouden doordat die banden niet lekker waren voor hem. Ook grote BS blijkt nu. Hij kan Alonso uberhaupt niet bijhouden. Op welke banden dan ook.
Ooit zei John Watson over Senna: 'al rijd ik mezelf het snot voor de ogen en de sterkste ronde van mijn leven, ik zal Senna nooit kunnen verslaan.'
Wanneer zal een rijder weer eens zo eerlijk zijn en stellen dat hij zélf tekort komt?
Irvine zei ooit dat er maar 1 rijder beter is dan hijzelf: Schumacher.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:11 schreef 0634 het volgende:
Schumacher vorig jaar met zijn gelul over zijn auto die niet geschikt voor hem was... Grote onzin gebleken. Hij is niet goed genoeg meer, zo lijkt het nu toch echt.
Massa hetzelfde. Kon Alonso niet bijhouden doordat die banden niet lekker waren voor hem. Ook grote BS blijkt nu. Hij kan Alonso uberhaupt niet bijhouden. Op welke banden dan ook.
Ooit zei John Watson over Senna: 'al rijd ik mezelf het snot voor de ogen en de sterkste ronde van mijn leven, ik zal Senna nooit kunnen verslaan.'
Wanneer zal een rijder weer eens zo eerlijk zijn en stellen dat hij zélf tekort komt?
Ja, maar dat was ook een enorme vlaag van zelfoverschatting. Want ik kan er zat opnoemen die beter waren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Irvine zei ooit dat er maar 1 rijder beter is dan hijzelf: Schumacher.
Fout. Dat zei Watson in 1985, toen hij Niki Lauda eenmalig mocht vervangen. Tiijdens dat weekend zei hij dat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat zei Watson alleen nadat ie gestopt was. Ze hebben alleen in 1984 in hetzelfde seizoen gereden.
- Is geen onzin: Alonso het racemietje stond derde, Massa tweede. Dat jij selectief omgaat met feiten, kan ik niet helpen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:35 schreef 0634 het volgende:
[..]
Fout. Dat zei Watson in 1985, toen hij Niki Lauda eenmalig mocht vervangen. Toen zei hij dat.
Op de rest van je onzin ga ik niet in, zolang je structureel niet normaal kan praten over rijders.
Feiten...Welke feiten? Enige feit die verkeerd was was jouw conclusie dat Watson die uitspraak deed nadat hij was gestopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
- Is geen onzin: Alonso het racemietje stond derde, Massa tweede. Dat jij selectief omgaat met feiten, kan ik niet helpen.
- Rijder ipv rijderS: hierboven staat gewoon Prost, Hill, Schumacher, Senna.
- Eerste kwalificatie van Schumacher bij Ferrari stond Irvine voor hem in Melbourne.
Maar wellicht kun je, naast niet argumenteren, ook niet lezen. Val mij daar svp niet mee lastig.
ik heb gelukkig alleen maar een duimpje gezien toen ze voor de foto poseerde nadat ze gewogen warenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:33 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
Vettel weer met z'n vingertje
Jij stelt op basis van de eerste kwalificatie..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:00 schreef 0634 het volgende:
[..]
Feiten...Welke feiten? Enige feit die verkeerd was was jouw conclusie dat Watson die uitspraak deed nadat hij was gestopt.![]()
Jij komt met allemaal dingen waar ik het helemaal niet over heb.
Wijs anders even aan waar ik stel dat Massa nog nooit sneller is geweest dan Alonso (je weet wel, die vent die jij, o, zo volwassen, een mietje noemt.) Wijs meteen even aan waar ik het gehad heb over dat Irvine nooit sneller is gegaan dan Schumacher.
Je haalt er allemaal non-argumenten bij die ik nooit gebruikt heb.
Ik zie Schumacher vorig jaar een jaarlang langzamer wezen als Rosberg en nu begint het er weer op te lijken. Ik zei ook letterlijk 'lijkt erop'. Dus een definitieve conclusie heb ik nog niet getrokken, al beweer jij, die blijkbaar ook niet kan lezen, dat.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:03 schreef 0634 het volgende:
Bovendien, laat die jongen lekker juichen met zijn vingertje. Zijn pole deed Senna-achtig aan vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |