Zeker weten. Tussen die muurtjes in toch nog op de baan, en gewoon doorrijden. Hij zou wel wat sneller terug kunnen schakelenquote:
Ja, die indruk kreeg ik ook... Maar aan de tijden te zien is het wel effectiefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:35 schreef Schunckelstar het volgende:
het lijkt wel of die flap bij mclaren veel minder omhoog gaat dan bij mercedes, maar dat zal wel gezichtsbedrog zijn
F1 kijken is niet voor dummiesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:46 schreef TommyGun het volgende:
Ik vond KERS al te veel pietluttigheden met zich meebrengen maar dat DRS spant wel de kroon. Dus dadelijk in de race kan het alleen ingezet worden als het droog is, je over het meetpunt rijdt bij opkomen start/finish en de auto voor je minder dan 1 seconde voorsprong heeft.
Echt eenvoudig te volgen is het allemaal niet.
Sorry, ik kijk al zo lang dat ik geen techniek gewend ben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
F1 kijken is niet voor dummies
Serieus alleen bij start/finish??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:46 schreef TommyGun het volgende:
Ik vond KERS al te veel pietluttigheden met zich meebrengen maar dat DRS spant wel de kroon. Dus dadelijk in de race kan het alleen ingezet worden als het droog is, je over het meetpunt rijdt bij opkomen start/finish en de auto voor je minder dan 1 seconde voorsprong heeft.
Echt eenvoudig te volgen is het allemaal niet.
Ik meen van wel ja...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |