Je kan er nog weinig over zeggen, VT1 was voor Red Bull, VT2 was voor McLaren maar de rondetijden waren nog niet in de buurt van de 1:23'ers daarnaast moet je ook maar afwachten hoe lang die banden meegaan in de race. Kortom, voorspellen is zinloos want ook de prestatie van de bolides over long runs zijn niet bekend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:58 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat een walkover worden voor Red Bull, een Ferrari (waarschijnlijk Alonso) finisht als derde. McLaren valt halverwege uit elkaar.
als ze maar plezier hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:19 schreef M.Melandri het volgende:
Liuzzi na 1 ronde al stukdit is nog erger dan Lola
Je hebt geen TV tot je beschikking?quote:
Lol, we hebben dezelfde checklistquote:Op zaterdag 26 maart 2011 06:24 schreef vosss het volgende:
Koffie. Check.
Kater. Check.
Moe. Check
Teweinig geslapen. Check.
Zo te zien ben ik er helemaal klaar voor
http://eplsite.com/stream1.htmlquote:Op zaterdag 26 maart 2011 06:57 schreef nils7 het volgende:
Iemand een livestream van de qually toevallig?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 06:56 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Lol, we hebben dezelfde checklist
Thnx heb hier 97 kanalen in het hotel maar er geen 1 die F1 uit zond (of ik zapte net langs met reclame)quote:
Daarom hebben ze zo te zien ook maar geen gas gegeven.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:19 schreef Atreidez het volgende:
Die HRT's vallen van armoede uit elkaar als je gas geeft
whehehequote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarom hebben ze zo te zien ook maar geen gas gegeven.
Zo ik wilde precies dit ook plaatsen. Zwaar irritant. Nog meer mensen last van ??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:22 schreef TommyGun het volgende:
Irritant dat het commentaar van Olav 1 á 2 seconden eerder is dan het beeld? Of is UPC aan het kloten hier...
Zit analoog te kijken, en heb het helaas ook. Het is altijd zo btw, maar nu viel het wel erg opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:22 schreef TommyGun het volgende:
Irritant dat het commentaar van Olav 1 á 2 seconden eerder is dan het beeld? Of is UPC aan het kloten hier...
Ja olav heeft voorspellende gaven mbt tot ronde tijden, zwaar irritant ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo ik wilde precies dit ook plaatsen. Zwaar irritant. Nog meer mensen last van ??
Bij kpn volgens mij wel vijf seconden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo ik wilde precies dit ook plaatsen. Zwaar irritant. Nog meer mensen last van ??
Je moet ook inloggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:28 schreef Peterselieman het volgende:
Enige probleem hier is dat ik de livetiming nog niet werkend heb gekregen.
hheheh ze gaan de reminder al weg halen... 3 minuten geleden ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:29 schreef kepler het volgende:
ow en terwijl ik dit zeg komt er een Reminder in beeld van de stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |