Daarom hebben ze zo te zien ook maar geen gas gegeven.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:19 schreef Atreidez het volgende:
Die HRT's vallen van armoede uit elkaar als je gas geeft
whehehequote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarom hebben ze zo te zien ook maar geen gas gegeven.
Zo ik wilde precies dit ook plaatsen. Zwaar irritant. Nog meer mensen last van ??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:22 schreef TommyGun het volgende:
Irritant dat het commentaar van Olav 1 á 2 seconden eerder is dan het beeld? Of is UPC aan het kloten hier...
Zit analoog te kijken, en heb het helaas ook. Het is altijd zo btw, maar nu viel het wel erg opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:22 schreef TommyGun het volgende:
Irritant dat het commentaar van Olav 1 á 2 seconden eerder is dan het beeld? Of is UPC aan het kloten hier...
Ja olav heeft voorspellende gaven mbt tot ronde tijden, zwaar irritant ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo ik wilde precies dit ook plaatsen. Zwaar irritant. Nog meer mensen last van ??
Bij kpn volgens mij wel vijf seconden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo ik wilde precies dit ook plaatsen. Zwaar irritant. Nog meer mensen last van ??
Je moet ook inloggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:28 schreef Peterselieman het volgende:
Enige probleem hier is dat ik de livetiming nog niet werkend heb gekregen.
hheheh ze gaan de reminder al weg halen... 3 minuten geleden ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:29 schreef kepler het volgende:
ow en terwijl ik dit zeg komt er een Reminder in beeld van de stream
Zeker weten. Tussen die muurtjes in toch nog op de baan, en gewoon doorrijden. Hij zou wel wat sneller terug kunnen schakelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |