Komt terechtwijzend over.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:07 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Personal branding, niet meer en niet minder..
Long runs met Pirelli. Dat kan toch helemaal nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:09 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Komt terechtwijzend over.
Maar goed, maar wat nuttige dingen doen en morgen kijken wie er snel is over de lange runs...
Race pace danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:09 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Long runs met Pirelli. Dat kan toch helemaal niet
14:00quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:10 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe laat begint de hh eigenlijk op rtl7?
nog effe een keer kijken met commentaar van ollie
Dat niet, maar mogelijk wel boven Petrov nogquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:20 schreef M.Melandri het volgende:
Hulkenberg had em gewoon weer op pole gezet
Hij lijkt met twee vingers in zijn neus te gaan winnenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:13 schreef koffiezwartsterk het volgende:
godver, Vettel heeft KERS niet eens gebruikt...
Dat denk ik ook ja, helaas heeft Renault wederom defensief gehandeld met hun rijders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat niet, maar mogelijk wel boven Petrov nog
Vettel gaat gewoon stuk morgen hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij lijkt met twee vingers in zijn neus te gaan winnen
Nee hoor, dan wacht Vettel gewoon tot Hamilton naar binnen gaat, rijdt een rondje een seconde sneller en haalt 'em dan gewoon in in de pits.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:37 schreef M.Melandri het volgende:
Zou wel mooi zijn als Hamilton Vettel pakt bij de start, dan krijgen we echt een mooie battle te zien.
Nou, die softs houden het niet lang vol, dus een ronde later helpt waarschijnlijk weinig maar strategisch moet het met 2a3pitstops en zo'n verschil in pace ook makkelijk te doen zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, dan wacht Vettel gewoon tot Hamilton naar binnen gaat, rijdt een rondje een seconde sneller en haalt 'em dan gewoon in in de pits.
Heb ik. Was de enige manier om Button te kunnen kopen.quote:
Er is geen streep. Het logo is hetzij geel, hetzij zilver.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:44 schreef rooneyelst het volgende:
Ik zie het verschil dus niet tussen de hard en soft tyre...ok het is vroeg maar waar zit die streep in godsnaam? Zie alleen maar het geel van het pirelli logo..
Nee hoor, Vettel zei nog dat de softs het veel langer volhouden dan gedacht. Ik denk dat er niet meer dan 2 pitstops nodig zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nou, die softs houden het niet lang vol, dus een ronde later helpt waarschijnlijk weinig maar strategisch moet het met 2a3pitstops en zo'n verschil in pace ook makkelijk te doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |